Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@01:57:09 GMT

برگزاری مطلوب انتخابات مهمترین مساله پیش‌روی کشور است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۲۵۲

برگزاری مطلوب انتخابات مهمترین مساله پیش‌روی کشور است

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم تلاش مضاعف و همه جانبه و کار جهادی در ارائه خدمات حقوقی و قضایی با هدف کسب و ارتقاء رضایت عمومی از عملکردها تأکید کرد.

غلامعلی صادقی  در گردهمایی رؤسای حوزه‌های قضایی و دادستان‌های شهرستان‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس سخن می‌گفت با تقدیر از زحمات و خدمات کلیه همکاران محترم در طول سال 99 اظهار کرد: انشاء الله ارائه مطلوب خدمات قضایی به مراجعان محترم در سال 1400 نیز با قدرت و قوت استمرار پیدا خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به شرایط داخلی و بین المللی حساس کشور گفت: مهمترین مسأله پیش روی کشور برگزاری مطلوب انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در چارچوب مبانی شرعی، قانونی و اخلاقی است و همه در این زمینه باید به درستی به وظیفه خود عمل نماییم.

صادقی با اشاره به تلاش بی امان دشمن علیه مردم کشورمان افزود: دشمن از هیچ کوششی در جهت ناامید کردن مردم کوتاهی نمی کند اما تاکنون در سایه رهبری داهیانه فرماندهی معظم کل قوا و همچنین پایمردی، ایثار و بصیرت مردم بزرگوار در رسیدن به اهداف خود ناکام مانده و انشاء الله شکست های دیگری نیز تجربه خواهد کرد.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دشمن به رهبری امریکا تمام امکانات خود را بسیج و نیروهای متخصص خود را به صف کرده است، بنابراین هم مردم و هم مسئولان باید بیش از پیش هوشیار باشند.

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی خاطر نشان کرد: مردم باید از نحوه ارائه خدمات از سوی مسئولان به ویژه دستگاه قضایی راضی باشند، بر این اساس از نهادهای نظارتی خواسته شده تا با هدف پیشگیری از هرگونه انحراف در برنامه ها و اجرای دقیق و صحیح سیاست‌های ابلاغی نسبت به اعمال نظارت مؤثر و مستمر بر کلیه عملکردها اقدام نمایند.

براساس اعلام روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، وی با تأکید بر لزوم اجرای دقیق مفاد سند تحول قوه قضائیه گفت: مسئولان حوزه‌های قضایی نه تنها باید نظارت دقیقی بر حُسن اجرای امور با هدف تحقق مفاد سند تحول قوه قضائیه داشته باشند بلکه خود باید در اجرای مفاد سند و تحقق اهداف عالیه سند تحول قوه قضائیه پیشگام باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۲۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی کشور در اطلاعیه‌ای از حمایت‌های خالصانه مردم نجیب ایران زمین و دیدگاه‌های قاطع اخیر رئیس جمهور و رئیس دستگاه قضا در اجرای "طرح نور" قدردانی و تشکر کرد.

در اطلاعیه شماره چهار فرماندهی انتظامی کشور در خصوص "طرح نور" (عفاف و حجاب) آمده است:

در زمان و زمانه‌ای که جریان‌های رسانه‌ای بدخواه ملت ایران به دنبال اختلاف افکنی و دوقطبی سازی جامعه با اجرای" طرح نور" بودند؛ مردم عزیز و نخبگان فهیم با ادراکی قابل ستایش در کنار پلیس قرار گرفتند تا شأن، حریم، حرمت و کرامت بانوی ایرانی حفظ شود. برای آنکه افکارعمومی و مراکز تصمیم‌گیر، شناخت بیشتری از دلایل فراجا در اهمیت اجرای طرح نور داشته باشند، طی روز‌های آینده چند پرونده مهم از باند‌های تبهکار سازمان یافته که در سطح بین‌المللی و داخل کشور اقدامات مجرمانه در زمینه فساد و فحشا، تجارت جنسی، پورنوگرافی و... داشته‌اند منتشر خواهد شد.

در پیوند با موضوع پیش گفته؛ گزارش‌های میدانی و اخذ نظرات مردمی در کنار حمایت‌های روسای محترم جمهور و قوه قضاییه، صداسیما و برخی نمایندگان مجلس و ائمه جمعه وجماعات و سایر نهاد‌های مسئول نشان دهنده شناخت مطلوب از نبض‌سنجی اجتماعی فراجا در اجرای "طرح نور" است.

همچنین بررسی‌ها و مشاهدات عینی روزانه در شهر‌ها نشان دهنده‌ی حرکت مطلوب جامعه به سمت حفظ حریم و حرمت زنان و بانوان سرزمین‌مان است.

پلیس در هیچ حالتی به دنبال پرونده سازی برای موضوعات هنجاری و ارزشی نیست و به شهروندانِ عزیز این نوید را می‌دهیم که در نهایت "طرح نور" به سمت هوشمندسازی پیش خواهد رفت.

این مهم زمانی بهتر و عملیاتی‌تر خواهد شد که نهاد‌های متولی کار که وظیفه مستقیم در اقدامات فرهنگی و ایجابی در حوزه عفاف و حجاب دارند، عملکرد قابل قبول و درخور توجهی داشته باشند.

در پایان قدردان کارکنان سخت‌کوش و پُرتلاشی هستیم که چنین خالصانه و مُشفقانه به ارتقای ارزش‌های اجتماعی یاری می‌رسانند و انتظار داریم تا با همّت مسئولین محترم و انجام بموقع وظایف دستگاه‌های مسئول روند هوشمندسازی نیز، پُرشتاب‌تر به سرانجام مطلوب و مورد رضایت مردم برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • پاکسازی ۹۱۲ هکتار از اراضی خراسان رضوی با مشارکت مردم
  • طرح نور هوشمند می‌شود
  • پلیس درباره طرح حجاب و عفاف باز هم اطلاعیه صادر کرد
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره طرح نور + جزئیات
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای فساد در طرح نور
  • شناسایی باندهای فحشا و تجارت جنسی
  • اطلاعیه مهم پلیس درباره شناسایی باندهای تبهکار فحشا در طرح نور
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • طرح نور هوشمندسازی می‌شود/ پلیس دنبال پرونده‌سازی نیست
  • ضرورت اهتمام به اقتصاد فضای مجازی در خراسان رضوی