Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@21:09:56 GMT

سوادکوهی به دیدار فینال راه یافت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۲۷۹

سوادکوهی به دیدار فینال راه یافت

سی و چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا با برگزاری مسابقات اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

به گزارش برنا، سی و چهارمین دوره رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی آسیا از صبح امروز و با برگزاری مسابقات اوزان اوزان 57، 65، 70، 79 و 97 کیلوگرم در شهر آلماتی قزاقستان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در وزن 79 کیلوگرم علی سوادکوهی در دور نخست با نتیجه 2 بر صفر از سد ریوکی یوشیدا از ژاپن گذشت. وی در دور بعد مقابل سایاکبای یوسوپوف از قرقیزستان با نتیجه 14 بر 10 به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

وی در این مرحله مقابل گلیم جان یوزربایف از قزاقستان با نتیجه 8 بر 2 به برتری دست یافت و راهی دیدار فینال شد. سوادکوهی در دیدار پایانی با بیونگ مین گانگ از کره جنوبی کشتی می گیرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشتی آزاد علی سوادکوهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساروی طلا گرفت

نماینده کشورمان در وزن ۹۷ کیلوگرم مقابل کشتی‌گیر قزاق پیروزی شد و به مدال طلا رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین روز از رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا به میزبانی قرقیزستان در شهر بیشکک امروز _سه‌شنبه بیست‌وهشتم فروردین_ در حال برگزاری است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم که ۱۰ کشتی‌گیر حضور داشتند، محمدهادی ساروی در دیدار فینال با یوسوف ماتسی اف از قزاقستان مبارزه کرد که با نتیجه ۹ بر صفر به برتری رسید و طلا را کسب کرد.

ساروی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم مقابل مصاف بالتمونخ از مغولستان روی تشک رفت و در همان دقیقه اول با اجرای باراندازهای دیدنی ۹ بر صفر پیروز شد تا ضمن خط و نشان کشیدن برای حریفان، به نیمه‌نهایی صعود کند. ساروی در نیمه‌نهایی با وون از کره جنوبی سرشاخ شد و با نتیجه هشت بر صفر به پیروز رسید و راهی فینال شد.

کد خبر 745244

دیگر خبرها

  • ساروی طلا گرفت
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • پهلوانان ایران در فینال رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • شاهکار فرنگی‌کاران؛ صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا
  • ۴ فینالیست ایران در روز دوم کشتی فرنگی آسیا
  • صعود ۴ کشتی‌گیر به فینال قهرمانی آسیا/ ده‌بزرگی در رده‌بندی
  • کشتی فرنگی قهرمانی آسیا| ساروی، گرمسیری، رستمی و اسماعیلی به فینال رسیدند
  • باخت عجیب دادمرز در فینال به کره‌شمالی