Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@21:40:02 GMT

«شنای پروانه» در ۱۷ روز رکورد فروش اکران آنلاین را شکست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۳۱۳

«شنای پروانه» در ۱۷ روز رکورد فروش اکران آنلاین را شکست

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سامانه‌های پخش آنلاین، «شنای پروانه» ساخته محمد کارت، به تهیه کنندگی رسول صدر عاملی پس از گذشت تنها ۱۷ روز با فروش بالای ۴ میلیارد و ۲۹۵ میلیون تومان رکورد فروش در اکران آنلاین را شکست. این در حالی است که نسخه قاچاق این فیلم یک ماه قبل از اکران آنلاین دست به دست می‌شد که با این وجود ثبت چنین رکوردی قابل توجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این فیلم سینمایی «خوب، بد، جلف: ارتش سری» رکورددار فروش آنلاین سینمای ایران بود. به این ترتیب «شنای پروانه» که اکران آنلاینش را از ۱۱ فروردین آغاز کرده بود در کمتر از ۲۰ روز به این رکورد دست پیدا کرده است.

فیلم‌های سینمایی «خروج»، «زیر نظر»، «طلا»، «زن‌ها فرشته‌اند»، «لتیان»، «بی حسی موضعی»، «حکایت دریا» و «بنفشه آفریقایی» در رده‌های بعدی فروش قرار دارند.

بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیرآقایی، علی شادمان، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، ایمان صفا، ناهید مسلمی، نادر شهسواری، بهروز پناهنده، روح الله مهرابی، محمد مطهری پور، نیلوفر شهفری، با حضور افتخاری علیرضا داوودنژاد و هنرمندی پانته آ بهرام ومعرفی آبان عسکری در «شنای پروانه» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

سرمایه‌گذاری این فیلم را محمدصادق رنجکشان بر عهده داشته و سید مازیار هاشمی مجری طرح این فیلم سینمایی است.

محمد کارت، حسین دوماری، پدرام پورامیری فیلمنامه آن را به نگارش درآورده‌اند.

«شنای پروانه» به تهیه کنندگی رسول صدرعاملی سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه مردم را از سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر دریافت کرده بود.

کد خبر 5190974 زهرا منصوری

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر آقایی بهروز پناهنده علی شادمان رسول صدرعاملی طناز طباطبایی بی حسی موضعی محمد کارت جواد عزتی علیرضا داوودنژاد ناهید مسلمی فیلم شنای پروانه شبکه پنج سیما برنامه تلویزیونی ماه رمضان ۱۴۰۰ سریال ایرانی موسیقی ایرانی فیلم کوتاه فیلم سینمایی آلبوم موسیقی رادیو نمایش فیلم مستند شبکه یک سیما ویروس کرونا تک آهنگ رادیو اکران آنلاین شنای پروانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت

شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی در جلسه اخیر با فیلم‌نامه‌های «زیبا صدایم کن» به تهیه‌کنندگی سیدمازیار هاشمی، کارگردانی سیدرسول صدرعاملی و نویسندگی آرش صادق بیگی‏ و میلاد و محمدرضا صدرعاملی، «مومو» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی علی اکبر ثقفی و نویسندگی علی اکبر ثقفی‏‏ و شراره سروش، «یک عشق زیبا» به تهیه‌کنندگی، کارگردانی و نویسندگی قاسم فهیم خواه موافقت کرد.

همچنین فیلم‌نامه‌های «خاتی» به تهیه‌کنندگی محمد کمالی پور، کارگردانی و نویسندگی فریدون نجفی و «برای رعنا» به تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته و کارگردانی و نویسندگی ایمان آقامحمدحسین یزدی، موافقت شورای پروانه ساخت سازمان سینمایی را اخذ کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری سینما و تئاتر

دیگر خبرها

  • اکران مستند «قوی‌دل» آغاز شد/ فیلم‌هایی که ترویج مطالبه‌گری هستند
  • «زیبا صدایم کن» صدرعاملی مجوز ساخت گرفت
  • «آسمان غرب» ارتش را زنده می‌کند/ راه اندازی یک پویش سراسری
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • اکران فیلم کوتاه؛ رفع تکلیف یا ضرورت؟!
  • آغاز اکران آنلاین یک فیلم پلیسی-جنایی
  • «آخرین تولد» هم به اکران آنلاین رسید
  • آغاز اکران آنلاین فیلم «آخرین تولد»
  • «آخرین تولد» برنامه جدید اکران آنلاین فیلم‌نت
  • اکران آنلاین غیرمنصفانه و ناعادلانه است/ چرا «کاپیتان» قربانی شد؟