Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-20@02:08:22 GMT

وزیر خارجه صربستان امروز به تهران می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۴۴۸

وزیر خارجه صربستان امروز به تهران می‌آید

سخنگوی وزارت امور خارجه از سفر امروز نیکلا سلاکوویچ وزیر امور خارجه صربستان به کشورمان خبر داد.

به گزارش برنا، سعید خطیب زاده، سخنگوی وزارت امور خارجه، از سفر امروز نیکلا سلاکوویچ، وزیر امور خارجه صربستان، به کشورمان خبر داد.

بر اساس این اعلام، وزیر امور خارجه صربستان در طول دیدار از جمهوری اسلامی ایران علاوه بر دیدار با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور محترم، رئیس محترم مجلس شورای اسلامی و برخی مقامات دیگر دیدار و گفتگو خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور خارجه وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران محمد جواد ظریف رئیس جمهور مجلس شورای اسلامی ایران صربستان وزارت خارجه محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، در دیدار محمدحسن حبیب‌اله‌زاده سفیر جمهوری اسلامی ایران در ترکیه با حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، گزارشی از آخرین وضعیت مناسبات دوجانبه ایران و ترکیه و نیز فعالیت‌ها و اقدامات سفارت و سرکنسولگری‌های جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکیه برای پیشبرد اهداف تعیین شده ارایه گردید.

امیرعبداللهیان نیز در این دیدار ضمن تقدیر از تلاش‌های سفارت و با اشاره به اهمیت روابط جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه و همکاری‌های دو‌جانبه و منطقه‌ای دو کشور، رویکرد توسعه همه جانبه مناسبات با این کشور در چهارچوب سیاست همسایگی دولت سیزدهم و اراده جدی مسئولان عالی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و توصیه‌های لازم در خصوص پیگیری اسناد و تفاهمات فیمابین دو کشور و عملیاتی کردن آنها را ارائه نمود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • دیدار امیرعبداللهیان با وزیران خارجه برزیل و الجزایر
  • نشست وزیر خارجه ایران با سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری‌های اسلامی در سازمان ملل
  • ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارتی برجا نگذاشتند
  • ریزپرنده‌های ساقط شده هیچ خسارتی برجا نگذاشته اند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • اردن: منطقه بیش از هر زمان نیازمند آرامش است
  • دیدار وزیر خارجه کشورمان با گوترش
  • وزیر خارجه ایران وارد نیویورک شد
  • همه راه ها به تهران ختم می شود
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه