Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@00:43:04 GMT

دستگیری ۳ عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۵۴۳

دستگیری ۳ عامل ضرب و شتم ماموران ستاد امر به معروف در کاشان

روح الله صنعتکار در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه طبق گزارش‌های مردمی مربوط به برگزاری یک مراسم پارتی و جشن تولد مختلط در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر کاشان اظهار داشت: برخی از همسایگان این منزل به دلیل سلب آسایش این موضوع را گزارش و موضوع در دستور کار ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان با هماهنگی‌های انجام شده با مقام قضائی به محل مورد نظر مراجعه کردند، ابراز داشت: صاحب خانه و برخی از افراد حاضر با دیدن مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان به آنها حمله و مورد ضرب و شتم قرار دادند.

معاون اجتماعی و ادارات ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان کاشان با اشاره به اینکه مأموران این ستاد از ناحیه دست و پا و صورت مصدوم شدند، تصریح کرد: افراد مهاجم در نهایت شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضائی شدند.

وی با اشاره به اینکه مأموران در حین بازرسی از این منزل مقادیری از مشروبات الکی را کشف کردند، بیان داشت: مهاجمان نیز در هنگام حمله به مأموران ستاد امر به معروف و نهی از منکر حالت عادی نداشتند.

صنعتکار افزود: آمران به معروف و ناهیان از منکر تحت حمایت قانون امر به معروف و نهی از منکر هستند و هرگونه حمله به آنها در حین انجام مأموریت غیرقانونی و مهاجمان مورد پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

کد خبر 5190785

منبع: مهر

کلیدواژه: امر به معروف و نهي از منكر امر به معروف و نهی از منکر ستاد امر به معروف و نهی منکر دستگیری ویروس کرونا ماه مبارك رمضان شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه ماه رمضان ۱۴۰۰ بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا انتخابات 1400 اردبیل محدودیت های کرونایی اراک ستاد ملی مقابله با کرونا شهرستان کرج ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در سطح حوزه استحفاظی، موضوع با حساسیت ویژه و با هدف کشف این سرقت‌ها و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با گشت زنی‌های نامحسوس و محسوس و انجام اقدامات فنّی، تخصصی و اطلاعاتی با تلاش بی وقفه شبانه روزی، ۲ سارق حرفه‌ای سیم کابل‌ها را شناسایی و در یک عملیات منسجم غافلگیرانه و متهمان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اعترافات این سارقان دستگیر شده اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های صورت گرفته به ۶ فقره سرقت سیم کابل برق از حوزه استحفاظی اعتراف کردند و از مخفیگاه آنها سیم کابل‌های مسروقه قابل توجّهی به ارزش یک میلیارد ریال کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ فارسی به شهروندان توصیه کرد: مراقبت‌های لازم را در خصوص پیشگیری از سرقت به عمل آوردند و هرگونه موارد مشکوک را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان سیم کابلهای برق در مراغه
  • دستگیری قاتل درختان جنگلی؛ گرگان
  • از دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر تا کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • گروه‌های مردمی مسوولان را در اجرای «طرح نور» در ورامین یاری کنند
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر / کشف بیش از یک تن شکلات قاچاق 
  • بیش از ۹۰ درصد مردم کردستان از اجرای طرح نور استقبال کردند
  • واکنش دبیر سابق ستاد امر به معروف به فعالیت مجدد گشت ارشاد در خیابان‌ها به سبک قدیم
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • نهادهای متولی فرهنگ از جامعه جامانده‌اند/ تذکر لسانی خودجوش مردمی موثرتر از نوع حاکمیتی است
  • هم‌افزایی همه دستگاه‌ها در اصفهان برای اجرای طرح حجاب و عفاف