Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-25@19:40:07 GMT

نمایشی نادر از یاغی پرسپولیسی ها در استقلال

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۵۵۳

نمایشی نادر از یاغی پرسپولیسی ها در استقلال

مدافع باشگاه استقلال علیرغم عملکرد نه چندان خوب در بازی های گذشته این تیم در لیگ برتر، موفق شد در نخستین دیدار آسیایی آبی‌پوشان عملکردی درخور توجه به نمایش بگذارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روى محمد نادری از ابتداى حضورش در استقلال فشار روانى زیادى بود که باعث شده بود حداقل تواناییهایش را هم نتواند ارائه دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد نادری نیم فصل اول و در دوران سرمربیگری محمود فکری، یکى از ضعیف ترین بازیکنان استقلال بود. مثل اینکه بازگشت دوباره مجیدى با احیاى محمد نادرى همراه بوده و او بازى به بازى عملکرد بهترى ارائه داده که گل سرسبدش بازى مقابل الاهلى بود که با گلزنى و نفوذهاى پرشمارش همراه بود.

فیزیک مناسب نادرى مى تواند از او یک نیکبخت دیگر در چپ استقلال بسازد به شرطى که هم روى اعتماد به نفسش بیشتر کار کند و هم روى قواى جسمانى اش. خلاصه آنچه در نیمه شب جده اتفاق افتاد این بود: نمایش نادر از نادرى!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: محمد نادری استقلال استقلال محمد نادری محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر بارسلونا رئال مادرید استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی مهدی طارمی تیم ملی ایران تراکتورسازی علی کریمی سپاهان تیم ملی فوتبال ایران کریستیانو رونالدو کارلوس کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا،‌ نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان هنرمند بهبهانی، از بیست‌ودو فروردین در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است.

شب گذشته، ۳ خرداد؛ کاظم نظری مدیرکل هنر‌های نمایشی در کنار جمعی از هنرمندان، به تماشای این اثر نمایشی نشست.نظری در حاشیه این اجرا، از این‌که هنرمندان شهر‌های دیگر در تماشاخانه‌های شناخته‌شده تهران روی صحنه می‌روند ابراز خوشحالی کرد و گفت: ما همیشه از حضور هنرمندان استانی استقبال می‌کنیم و خیلی خوب است که گروه نمایش «شاماران» هم همت کردند و با تلاش فراوان برای اجرا به تهران آمدند.

او در ادامه گفت: نمایش «شاماران» اثری است که ارتباط خوبی با مخاطب برقرار می‌کند.

هنرمندان دیگری که شب گذشته به تماشای نمایش «شاماران» نشستند طیبه نیک آزاد، مهدی شمسایی، تورج فرامرزیان، غلامرضا اصانلو، علیرضا نایینی، علیرضا باقری، محمدحسین ناصربخت، مسعود موسوی، مجتبی سعید زاده، سعید صدیقیان، رمضان بحرینی و علی حیدری بودند.

این نمایش افسانه شاماران و پیوند آن با دوران پادشاهی کیدین هوتران عیلامی در منطقه تاریخی ارجان در بهبهان کنونی را در قالب نمایش ایرانی سیاه‌بازی روایت می‌کند.

اورانوس شرافت، حسین بنایی، جهانشاد زراعت، مصطفی خندانی، آریا عطایی‌قهفرخی، حسین طیبی، امیرحسین شکوریان، مهدی مومن، مریم پراش، آوا شکوریان، فاطمه هاشمی و یلدا خاضعی در نمایش سیاه‌بازی «شاماران» بازی می‌کنند و عنایت خادم بشیری، مهدی محتشم، حسین عبدالله‌زاده و عارف بهبهانی، گروه موسیقی؛ و نوازندگان این نمایش را تشکیل می‌دهند.

نمایش «شاماران» تا هفتم اردیبهشت ساعت ۱۸ در تماشاخانه سنگلج روی صحنه است و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال و گیشه تئاتر (https://gishehtheater.ir/) تهیه کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲ نمایش از البرز به جشنواره سراسری تئاتر بچه های مسجد
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • نوزدهمین جشنواره ملی هنر‌های نمایشی به کار خود پایان داد
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • راهیابی ۲ اثر نمایشی از چهارمحال و بختیاری به جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست
  • دورهمی پیشکسوتان عرصه موسیقی و تئاتر استان یزد
  • آغاز مرحله استانی جشنواره ملی هنر‌های نمایشی در چهارمحال و بختیاری