Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، به همت مسئولان آموزش و پرورش و شبکه آموزش، تدریس مجازی سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹، آغاز شد.

این کار با هدف جبران آسیب وارد شده به وضعیت تحصیلی و یادگیری دانش آموزان انجام می‌شود.

فیلم آموزش دروس مختلف، هر روز در گروه فیلم و صوت منتشر می‌شود و شما می‌توانید در تمام روزهای هفته با مراجعه به این بخش، از فیلم‌های مدرسه تلویزیونی بهره ببرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه، فیلم آموزش کلاس علوم تجربی و تفکر پایه سوم ابتدایی که در تاریخ 28 فروردین از شبکه آموزش پخش شده است، مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

دانلود فیلم کلاس علوم تجربی و تفکر پایه سوم ابتدایی مورخ ۲۱ فروردین

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: علوم تجربی و تفکر پایه سوم ابتدایی مدرسه تلویزیونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: از آغاز تعطیلات نوروزی تاکنون ۸۵ هزار مسافر در کلاس‌های درس مدارس استان اسکان یافته و از خدمات آن بهره‌مند شدند. - اخبار استانها -

علی موحدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با اشاره به تشکیل ستاد اسکان مسافران نوروزی در آموزش و پرورش استان بوشهر اظهار داشت: ستاد اسکان آموزش و پرورش استان بوشهر 460 مدرسه، 3 هزار و 450 کلاس ، 20 سالن سرپوشیده، 8 اردوگاه دانش‌آموزی و 400 نمازخانه را برای خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی آماده کرده است.

وی از ایجاد 23 پایگاه برای خدمات‌رسانی به مسافران در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: 23 پایگاه در 18 منطقه و شهرستان آموزش و پرورش استان بوشهر در پذیرایی از مسافران نوروزی خدمات‌رسانی می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به ظرفیت گردشگری این استان خاطرنشان کرد: این مجموعه از همه ظرفیت‌ها برای استقبال از گردشگران استفاده می‌کند.

موحدی با بیان اینکه نوروز گذشته 241 هزار مسافر و گردشگر در مدارس و کلاس‌های درس استان بوشهر اسکان یافتند تصریح کرد: از 28 اسفند تاکنون بیش از 85 هزار مهمان نوروزی در کلاس‌های درس مدارس اسکان داده شد که مسافران به نسبت نوروز سال گذشته، افزایش داشته است.

وی بوشهر را جزء 4 استان مقصد گردشگری فرهنگیان کشور اعلام و بیان کرد: برای پیشگیری از حوادث احتمالی در وضعیت آب و هوایی سالن‌های ورزشی و اردوگاه‌های آموزش و پرورش استان بوشهر آماده پذیرایی از مسافران است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: شهرستان‌های بوشهر، گناوه، دیلم و دشتستان به ترتیب بیشترین آمار پذیرش مسافر در مدارس داشته‌اند.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • آموزش قرآن در مسجد جامع شهر گوگد گلپایگان
  • ایجاد کتابخانه مدارس در مناطق محروم کشور
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه علامه‌ پس از تعطیلات اعلام شد
  • مرسدس جی کلاس ۲۰۲۵ رونمایی شد؛ هیولای آفرود با موتور پرقدرت (+عکس)
  • اسکان ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • اسکان بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ مهمان نوروزی در مدارس کرمانشاه
  • اقامت ۸۵ هزار مسافر در مدارس استان بوشهر
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود
  • برگزاری کلاس آموزش قرآن کریم در روستای الیف + تصاویر