Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- این روزها در لرستان روند ابتلا به کرونا بحرانی و به شدت رو به افزایش است و روزانه بیش از هزار نفر مبتلا و چندین بیمار جان خود را از دست می‌دهند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، علی‌رغم ایجاد محدودیت‌ها و تعطیلی چند روزه در برخی از شهرستان‌های لرستان آمار مبتلایان به کرونا در این استان همچنان رو به افزایش است و هر روز بیش از هزار بیمار جدید به کرونایی‌های استان افزوده می‌شود و بیش از 10 نفر نیز جان خود را از دست می‌دهند به طوری که تنها در سه روز گذشته 40 بیمار جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روزها که کشور و به تبع استان لرستان وارد موج چهارم کرونا شده است روند ابتلا به این ویروس مرگبار به شدت رو به افزایش است و اکثر تخت‌های بیمارستانی دیگر ظرفیت بستری بیماران جدید را ندارند.

با توجه به افزایش روند ابتلا و مرگ و میرهای ناشی از این ویروس خطرناک، مردم باید از تجمعات دوری کنند و از برپایی مراسماتی که خود به انتشار بیشتر این ویروس مُسری کمک می‌کند جدا خودداری کنند تا شاهد کاهش این بیماری باشیم.

آخرین اخبار کرونا در ایران| هفته سختی پیش‌رو داریم / همکاری سرنوشت‌ساز هموطنان در رعایت پروتکل‌ها / کمبود تخت بیمارستانی در برخی مراکز درمانی + نقشه و نمودارافزایش آمار بستری‌شدگان کرونایی در بیمارستان‌های زنجان نگران‌کننده استوضعیت فوق حاد کرونا در بندرعباس/نهمین بخش کووید در بیمارستان شهید محمدی راه‌اندازی شد

روند صعودی کرونا در لرستان و تعطیلی بازارها

این روزها که به خاطر شیوع بیشتر ویروس کرونا وضعیت تمامی شهرهای استان رو به سیاهی رفته و تمامی مشاغل گروه 2، 3 و 4 به تعطیلی کشیده شده است، کسب و کار بسیاری از مردم تعطیل و نان آنها آجر شده است و این می‌رساند که اگر دستورالعمل‌های بهداشتی با دقت بیشتر رعایت نشود این روند همچنان ادامه دارد و خسارت‌های بیشتری به کسبه وارد می‌شود.

به توجه به اینکه وضعیت تمام شهرستان‌های لرستان قرمز و رو به سیاهی رفته است هم اکنون در تمامی شهرستان‌ها بازار و صنوف زیادی تعطیل شده است تا شاید در کاهش این ویروس خطرناک موثر واقع شود.

مریم کوشکی معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان اخیرا در رابطه با تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در لرستان اظهارداشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان تاکنون 297 هزار و 729 نمونه برای انجام آزمایش ارسال شده است که از این تعداد به 294 هزار و 601 نمونه پاسخ داده شده است. همچنین تعداد نمونه های منفی نیز 201 هزار و 251 مورد بوده است.

1243 بیمار جدید به جمع کرونایی‌های لرستان پیوستند

وی مجموع مبتلایان استان لرستان را 93 هزار و 346 نفر برشمرد و افزود: از ابتدای شیوع این ویروس متاسفانه تاکنون هزار و 510 بیمار جان خود را از دست داده‌اند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم‌پزشکی لرستان عنوان کرد: هم اکنون هزار و 202 بیمار با شرایط مثبت و مشکوک به کرونا در بیمارستانهای استان بستری هستند

وی بیان کرد: از روز گذشته تاکنون هزار و 243 بیمار دیگر به مبتلایان استان اضافه شده است و متاسفانه 14 بیمار دیگر فوت کردند.

انتهای پیام/642/ ت

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جان خود را از دست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت نفت اندکی بالا رفت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،  بهای معاملات نفت برنت با ۲۷ سنت افزایش، به ۸۷ دلار و ۲۷ سنت در هر بشکه رسید. بهای معاملات وست تگزاس اینترمدیت آمریکا با ۲۶ سنت افزایش، به ۸۲ دلار و ۱۶ سنت در هر بشکه رسید. هر دو شاخص روز گذشته تحت تاثیر نشانه‌های عدم تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و مختل شدن عرضه نفت این منطقه، ۲۹ سنت کاهش یافتند.
سوگاندها ساچدوا، موسس شرکت تحقیقاتی اس‌اس‌ولث استریت، در این باره گفت: کاهش نرخ اضافی ریسک ژئوپلیتیکی، به قیمت نفت ضربه زده، زیرا عرضه دچار اختلال قابل توجهی نشده است. اما چشم انداز ژئوپلیتیکی همچنان در جهت قیمت نفت، مهم مانده است. تحلیلگران گروه بانکی ANZ، نظر مشابهی را منعکس کردند.
سرمایه‌گذاران منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند و آمار هزینه مصرفی شخصی در مارس که معیار مورد نظر فدرال رزرو برای ارزیابی تورم است، اواخر هفته جاری منتشر می‌شود و برای ارزیابی مسیر سیاست پولی، به دقت دنبال خواهد شد.
بر اساس گزارش رویترز، تحلیلگران در نظرسنجی رویترز پیش بینی کردند ذخایر نفت آمریکا در هفته گذشته افزایش پیدا کرده است، در حالی که ذخایر محصولات نفتی احتمالا کاهش یافته است.

دیگر خبرها

  • قیمت نفت اندکی بالا رفت
  • فوت ۶۴ نفر بر اثر غرق شدگی در فروردین امسال
  • افزایش ۲۲ درصدی حوادث غرق‌شدگی در فروردین امسال
  • بیماریابی در بوشهر افزایش یافت/ تقویت مراکز مراقبت سلامت در استان
  • افزایش آمار این عمل زیبایی ۳۰۰ میلیونی!
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد
  • درمان هپاتیت سی رایگان شد/ تخمین وجود ۲۰۰۰۰۰ بیمار در ایران
  • صید کیلکا ۱۲ درصد افزایش یافت
  • مصوبه اقتصادی سفر دولت به لرستان همچنان در ابهام/ازنا«فولادی»نشد!
  • تاثیر کریپتو بر بازار جهانی طلا/ قیمت طلا کماکان صعودی خواهد بود