Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@15:56:29 GMT

شانس پرطرفدارها برای بقا در لیگ برتر فوتسال

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۹۲۲

شانس پرطرفدارها برای بقا در لیگ برتر فوتسال

تیم های پرتماشاگر شهروند ساری و اهورای بهبهان از شانس بیشتری برای بقا در لیگ برتر فوتسال برخوردار هستند.

به گزارش ایسنا، هفته دوم مرحله دوم پلی آف سقوط لیگ برتر فوتسال در شرایطی برگزار شد که تساوی تیم های کوثر اصفهان و ایمان شیراز در تقابل با یکدیگر کار این دو تیم برای بقا را دشوار کرد. در نخستین بازی هفته دوم ایمان شیراز در شرایطی که در نیمه اول با دوگل از میزبان خود کوثر اصفهان پیش بود در نهایت تن به تساوی سه بر سه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیگر بازی این گروه اهورا بهبهان و شهروند ساری در دیداری نزدیک به مصاف هم رفتند که تیم بهبهانی در خانه خود با یک گل شهروند ساری را شکست داد. به این ترتیب شهروند و اهورا با ۳ امتیاز در رده اول و دوم قرار گرفتند و تیم‌های کوثر و ایمان با یک امتیاز رده های بعدی را از آن خود کردند این در حالی است که با توجه به نتایج رقم خورده در این دو هفته، شانس بقای تیم‌های پرطرفدار شهروند ساری و اهورا بهبهان بیش از دو تیم دیگر است و باید دید در تقابل این دو تیم با رقبای خود چه نتایجی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ليگ برتر فوتسال شهروند ساری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!

دربی حساس اصفهان می‌تواند تأثیر مهمی روی سرنوشت سرمربی پرتغالی سپاهان بگذارد...

طرفداری | تیم فوتبال سپاهان در بازی معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر میزبان ذوب آهن است.

تیم فوتبال سپاهان با دو پیروزی پیاپی مقابل فولاد خوزستان و گل گهر به خروج از بحران امیدوار شد، اما این خوشی دوامی نداشت و طلایی‌پوشان در سه بازی بعدی یک شکست و دو تساوی را متحمل شدند. ژوزه مورایس با آرامش و اطمینان از آینده حرف می‌زند و به نظر می‌رسد فشاری احساس نمی‌کند؛ خلاف آنچه پاکو خمز تجربه کرد و عطای حضور در تبریز را به لقایش بخشید. از سوی دیگر ذوب آهن در عجیب‌ترین شرایط ممکن به سر می‌برد. شاگردان محمد ربیعی که هفته قبل تراکتور را درهم کوبیدند و نسخه خمز را پیچیدند، در خارج از خانه بهترین تیم لیگ برتر محسوب می‌شوند، ولی در اصفهان آمار ضعیفی داشته‌اند. حالا باید فردا دربی اصفهان چه نتیجه‌ای خواهد داشت؛ سپاهانی که با 39 امتیاز در رده چهارم ایستاده، می‌تواند با پیروزی در این بازی حساس جای تراکتور 40 امتیازی را در رتبه سوم بگیرد؟ ذوب آهن رده هشتمی هم در صورت کسب برد 33 امتیازی شده و هم‌امتیاز با گل گهر، یک پله پایین‌تر در رده هفتم می‌ایستد. همچنین بازی فردا به معنای برابر شدن تعداد بازی تمام تیم‌ها در عدد 23 خواهد بود.

اطلاعات بازی

دیدار معوقه از هفته هفدهم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس

بازی: سپاهان - ذوب آهن

تاریخ و ساعت برگزاری: پنج شنبه 29 فروردین ۱۴۰3؛ ساعت 16:30

ورزشگاه: نقش جهان اصفهان

داوران: پیام حیدری | کمک‌ها: علیرضا ممبینی، امین قدیری و مجتبی شجاعی | ناظر: احمد صالحی

5 تقابل اخیر دو تیم

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • شانس لیگ برتر انگلیس کاهش یافت؛ دیگر سهمیه اضافه لیگ قهرمانان اروپا به بوندسلیگا می‌رسد؟
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • سپاهان به کورس قهرمانی بازمی‌گردد/شانس قهرمانی استقلال بالاتر است
  • سپاهان - ذوب آهن؛ تقابل زرد کمرنگ با آهن گداخته!
  • تیم شهید رستمی قهرمان مسابقات فوتسال ماه رمضان اسلامشهر آق گل
  • اولویت رده‌بندی نهایی تیم‌ها در لیگ برتر
  • برنامه هفته‌های پنجم و ششم لیگ برتر فوتبال امید
  • قهرمانی تیم امید در مسابقات لیگ برتر فوتسال شاهین دژ
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • تمدید قرارداد مربی تیم فوتسال گیتی پسند