Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@02:19:19 GMT

بورس هفته جدید را هم با چراغ قرمز آغاز کرد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۵۹۴۸

بورس هفته جدید را هم با چراغ قرمز آغاز کرد

بازار سرمایه هفته جدید را هم مانند هفته گذشته با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس بیش از ۹۰۰۰ واحد کاهش یافت.

به گزارش ایسنا، شاخص کل بورس با ۹۶۳۴ واحد کاهش به رقم یک میلیون و ۲۳۳ هزار واحد رسید. شاخص کل با معیار هم وزن هم با ۱۱۲۱ واحد کاهش رقم ۴۳۳ هزار و ۳۳۶ واحد ثبت کرد. در این بازار ۱۴۱ هزار معامله به ارزش ۱۵ هزار و ۲۰۸ میلیارد ریال انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو، سرمایه گذاری صنایع شیمیایی ایران و پالایش نفت اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل صنایع پتروشیمی خلیج فارس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی بورس گذاشتند. 

در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس هم ۷۰ واحد کاهش یافت و رقم ۱۷ هزار و ۸۸۰ واحد را ثبت کرد.

در این بازار ۵۵ هزار معامله به ارزش ۱۰۵ هزار و ۵۶۶ میلیارد ریال انجام شد. 

پلیمر آریاساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان و سهامی ذوب آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بورس فرابورس واحد کاهش شاخص کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۵۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت

فرارو، شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۰۱ هزار و ۹۰۸ واحدی قرار گرفت و برای سومین بار در هفته جاری در مدار نزولی، قرار گرفت.

به گزارش فرارو، در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل هم‌وزن بورس، نیز با کاهش ۲ هزار و ۸۳۳ واحدی در ارتفاع ۷۲۳ هزار و ۱۶۶ واحدی قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، ارزش بازار بورس تهران به ۷۶ همت و ۳۱۸ میلیارد تومان رسید و تعداد ۲۱۴ هزار و ۳۷۴ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های فولاد و فملی، بیشترین تاثیر بر رشد و نماد‌های شستا، فارس، وبملت، وامید و شبندر بیشترین تاثیر بر ریزش شاخص کل بورس تهران، داشتند.

شاخص کل فرابورس ایران در پایان معاملات امروز بازار سرمایه با ریزش ۱۰۵ واحدی در ارتفاع ۲۴ هزار و ۶۰۳ واحدی قرار گرفت؛ ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به ۱۳ همت و ۶۲۹ میلیارد تومان رسید و تعداد ۸۹ هزار و ۱۹۰ معامله مورد دادوستد قرار گرفت.

در پایان معاملات امروز بازار سرمایه، نماد‌های آریا، مارون، شگویا، زاگرس، وسپهر، خاور و آریان بیشترین تاثیر بر افت شاخص کل فرابورس ایران، داشتند.

دیگر خبرها

  • رشد هزار میلیاردی خروج سرمایه از بورس
  • توجه اهالی بازار سرمایه به نقدشوندگی و حمایت از شاخص‌ساز‌ها جلب شد
  • شاخص کل بورس تهران در معاملات امروز 6 هزار واحد رشد کرد
  • بورس فروردین را با سبزپوشی به پایان رساند
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس در آخرین روز معاملاتی هفته
  • بازار سرمایه منفی شد | برای بازگشت دامنه نوسان امروز تصمیم گیری می شود
  • افت ۴۹۹۹ واحدی شاخص بورس +نقشه
  • برگشت بورس به مدار نزولی؛ شاخص کل هم‌وزن ریخت
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • کاهش ۴ هزار و ۹۹۹ واحدی شاخص کل بورس