Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-16@13:47:23 GMT

پتروشیمی سبلان آماده بهره‌برداری شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۰۱۹

پتروشیمی سبلان آماده بهره‌برداری شد

مدیرعامل هلدینگ انرژی سپهر گفت: پتروشیمی سبلان به‌عنوان یکی از سه طرح پتروشیمی تولیدکننده متانول زیرمجموعه این هلدینگ با ظرفیت یک میلیون و ۶۵۰ هزار تن تولید در هفته‌های آینده به بهره‌برداری رسمی می‌رسد.

بهروز عباسی افزود: با بهره‌برداری از طرح پتروشیمی سبلان، زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر به‌صورت مستقیم فراهم می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: سبلان به‌عنوان یکی از طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی ایران در حالی آماده بهره‌برداری است که پس از اعمال تحریم‌های ظالمانه جهانی، با مشکلات عدیده‌ای روبه‌رو شد، اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی مدون و بهره‌گیری از توان مهندسان و تولیدکنندگان داخلی نه‌تنها پروژه متوقف نشد، بلکه در این مسیر کاتالیست‌های مورد نیاز این پتروشیمی برای نخستین بار بومی‌سازی شد.

به گزارش «انرژی امروز» از شانا، پتروشیمی سبلان، دنا و سیراف به‌عنوان زیرمجموعه‌های هلدینگ انرژی سپهر پس از بهره‌برداری ظرفیت تولید متانول ایران را ۵ میلیون تن افزایش می‌دهند.

برچسب هاشرکت صنایع پتروشیمی سبلان هلدینگ انرژی سپهر

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: هلدینگ انرژی سپهر آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سازمان کشورهای صادر کننده نفت اوپک سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی وزارت نفت وزارت نیرو پتروشیمی سبلان بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود

ایسنا/هرمزگان مدیرعامل آبفای استان هرمزگان گفت: مجتمع آب شیرین کن لیردف جاسک در مراحل پایانی قرار گرفته و بزودی آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان، عبدالحمید حمزه‌پور امروز ۲۶ فروردین از مراحل ساخت مجتمع آب شیرین‌کن کاشی کمبکی کرتی لیردف جاسک بازدید کرد.

وی در این بازدید گفت: این مجتمع در مراحل پایانی قرار گرفته و بزودی آماده بهره‌برداری خواهد شد که در نتیجه آن نیاز بیش از ۱۳ هزار نفر در جاسک برطرف خواهد شد.

مدیرعامل آبفای استان هرمزگان ادامه داد: این منطقه شرقی‌ترین نقطه استان است و برای رفع نیاز مردم آن، استاندار پیگیری‌های خوبی انجام داد و سرمایه‌گذار طرح هم برای اجرای آن تلاش کرد و در کمتر از یک سال آماده بهره‌برداری است.

وی ظرفیت این مجتمع را ۳ هزار و ۳۰۰ مترمعکب عنوان کرد و گفت: فعال شدن این مجتمع به پایداری وضعیت آب یک شهر و ۲۳ روستا در شرق جاسک کمک می‌کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح، ۵۳۸ میلیارد ریال بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح تونل انرژی تبریز
  • ضرورت تسریع در بهره برداری از طرح مهم تونل انرژی تبریز
  • مجتمع آب شیرین کن لیردف به بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • عزم جدی دولت سیزدهم در کاهش ظرفیت خالی پتروشیمی‌ها/ ۶ درصد از ظرفیت خالی تولید فعال شد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره برداری می‌رسد
  • ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره‌برداری از ۱۲ طرح پتروشیمی تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اورژانس ۱۱۵ ندوشن آماده بهره برداری
  • راه آهن رشت بندرکاسپین آماده بهره برداری است
  • راه‌آهن رشت - بندرکاسپین آماده بهره‌برداری است