Web Analytics Made Easy - Statcounter

ستاره زارع شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازی خوبی از آب درآمد؛ پیش بینی یک بازی سخت را مقابل حریف که مدعی قهرمانی است و در فاز هجومی خوب کار کرده است، داشتیم.

وی اضافه کرد: با تیمی بازی کردیم که سه نفر از بازیکنانش در جدول گلزنان بیشترین گل را زده اند، خانم گل آسیا و چند دوره لیگ برتر در اختیار داشتند و از  چندین بازیکن ملی پوش سود می بردند با این حال با بضاعتی که داشتیم  خوب بازی کردیم و اگر یک بازیکن گلزن تمام عیار در تیم ما بود  نتیجه دیگری رقم می خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمبود یک گلزن تمام عیار 

زارع ادامه داد:  آنچه که به بازیکنانم مقابل حریف گفته بودم به خوبی در زمین اجرا کردند هر چند تیم خراسان رضوی در نیمه نخست فشار زیادی آورد و سه گل به ثمر رساند اما یک گل زدیم و در نیمه دوم هم  که بدون گل پایان یافت نیز  فرصت های زیادی از دست دادیم و حتی تیم حریف در این نیمه از پاورپلی ( بدون دروازه بان ) درلحظاتی از بازی استفاده کرد زیرا تحت فشار قرار گرفته بودند.   

سرمربی تیم پارس آرا با بیان اینکه ازابتدای فصل از داشتن یک گلزن تمام عیار که بتواند فرصت ها را تبدیل به گل کند رنج می بردیم  بیان داشت:  با توجه به شرایط باشگاه نتوانستیم بازیکنی با خصوصیات گلزنی در اختیار بگیریم هر چند سایر بازیکنان تیم در نیم فصل دوم تمرکز خود را بالا بردند و تلاش زیادی کردند اما همچنان از یک بازیکن تمام کننده در مضیقه بودیم.

تیم های شیرازی دقیقه ۹۰ بسته می شوند

زارع با اظهار اینکه امیدوارم یک روز شرایط در فوتسال بانوان فارس به گونه ای رقم بخورد که پیش از شروع مسابقات دغدغه نداشته باشیم گفت : ظرفیت های خوبی در فوتسال بانوان فارس وجود دارد اما طی سال های گذشته پیش از شروع فصل شرایط خوبی نداشتیم و تیم های فارس در دقیقه ۹۰ و بدون هیچ آمادگی بدنی و حتی گرفتن بازیکنان مورد نیاز راهی مسابقات می شوند، با این شرایط چه انتظاری می توان از تیم های شیرازی داشت ؟

وی بیان کرد : داشتن پنانسیل بازیکن برای یک تیم کافی نیست زیرا یک تیم برای موفقیت نیاز به ابزارهای  زیادی از جمله آماده سازی پیش از فصل، بازی تدارکاتی کافی، سالن مناسب ، توان مالی و غیره دارد تا به موفقیت برسد که در فارس شرایط به کام بانوان علاقه مند به فوتسال و فوتبال نیست.

زارع اظهار امیدواری کرد مدیران باشگاه های لیگ برتری فارس در فصل آینده لیگ زودتر برای تیم داری تصمیم بگیرند تا با آمادگی ، تدارکات کافی و  بدنسازی راهی رقابت ها شویم.

سرمربی تیم پارس آرا گفت : اگر شرایط برای تیم ما در این فصل مساعد بود  و با تدارک کافی و گرفتن یک بازیکن گلزن  بازیها را شروع می کردیم این شایستگی را داشتیم که راهی مرحله پلی اف شویم.

تیم کاملا بومی 

وی گفت: لیگ برتر نیز برای ما تمام شد و در لیگ ماندیم در حالی که لیاقت بیشتری داشتیم و از رسانه ها که ما را حمایت کردند و نقش زیادی در جذب اسپانسر دارند تشکر دارم و افتخار ما در لیگ این است که بر خلاف اکثر تیم ها، تیم پارس آرا کاملا بومی بود و در نیم فصل دوم هم خوب کار کردیم و برای تیم های شیرازی نیم اول لیگ نیز به مانند دیدارهای تدارکاتی تلقی می شود.

دیدار تیم های پارس آرا شیراز و هیات خراسان رضوی شامگاه جمعه با نتیجه سه بریک در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به سود تیم میهمان پایان یافت ، و تیم صنعت فجر هم با نتیجه ۱۰ بر یک مغلوب تیم سایپا تهران شد. 

با پایان یافتن این هفته ، از گزوه یک تیم های سایپا ملی حفاری اهواز  به مرحله حذفی برای تعیین تیم قهرمان صعود کردند  و از گروه دوم هم تیم های هیات خراسان رضوی و پالایش نفت ابادان راهی مرحله بعد شدند تا تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.

مسابقات لیگ برتر فوتسال در این فصل برای تیم های شیرازی پایان یافت و تیم صنعت فجر شیراز در خطر سقوط قرار گرفت و تیم پارس آرا هم چهارم شد.

در رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور ۱۴ تیم شرکت دارند و در ۲گروه به صورت دوره ای با هم بازی می کنند.

هفته آخر این رقابت ها دوم اردیبهشت ماه برگزار می شود و تکلیف تیم های سقوط کننده به دسته یک از هر ۲گروه  مشخص خواهدشد.

برچسب‌ها لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس لیگ برتر فوتسال زنان شیراز فارس اخبار کنکور تیم های شیرازی تیم پارس آرا برای تیم لیگ برتر یک بازی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس

سرمربی آرژانتینی روخی بلانکوس از دست مهاجمان تیمش پیر شد!

حسرت خوردن دیگو سیمئونه پس از فرصت از دست رفته آنخل کوریا، سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد. 

طرفداری | اتلتیکو مادرید پس از برتری در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل دورتموند، با امید زیادی سراغ بازی برگشت آمد. آن‌ها در بازی برگشت علیرغم ۲-۰ عقب افتادن از تیم میزبان توانستند به بازی برگردند ولی در نهایت دورتموند با زدن گل‌های سوم و چهارم، حریف خود را میخکوب کرد. تصویری که در ادامه از سیمئونه خواهید دید، پس از فرصت‌سوزی آنخل کوریا به ثبت رسیده است. سرمربی اتلتی ناباورانه خودش را نقش برزمین کرده است.

حسرت دیگو سیمئونه بابت فرصت‌سوزی مهاجمان اتلتیکو مادرید

 

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • بازگشت پرسپولیس از آبادان، شاید به‌عنوان صدرنشین
  • خوشحالی الوصل در شب گلزنی عزت‌اللهی!
  • لورنتزو پلگرینی: به خاطر ده روسی خودمان را در آتش می‌اندازیم؛ رم در مسیر درستی قرار دارد
  • شمسایی: از آمادگی خوبی برای رسیدن اهدافمان برخورداریم
  • دقیقی با خاطرات شیرین گلزنی مقابل استقلال
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • سوژه میم؛ کلافگی دیگو سیمئونه از فرصت‌سوزی مهاجمان تیمش / عکس
  • در اتفاقی عجیب قرمز‌ها آبی‌ها را صدرنشین لیگ برتر کردند
  • قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
  • لیگ‌یک/ برد بزرگ سرآسیایی در کرج مقابل صدرنشین