Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ناصر سرگلزایی مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی خدمات ارائه شده در این موسسه را تشریح کرد و گفت: خدمات مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی توسط بخش‌های مختلف دارالشفاء امام رضا (ع) و همچنین پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی مستقر در حرم مطهر رضوی ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: حدود ۵۴ هزار بیمار اورژانسی در یک سال گذشته از خدمات رایگان و شبانه‌روزی پایگاه‌های فوریت‌های پزشکی در حرم مطهر استفاده کردند.

مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی ادامه داد: دو بخش شبانه‌روزی «پزشکان عمومی» و «تزریقات، پانسمان و سرم‌تراپی» در طبقه همکف دارالشفای امام رضا (ع) نیز در طول سال ۹۹ به ترتیب به بیش از ۶۱ هزار و ۶۰۰ بیمار و بر ۴۷ هزار بیمار خدمت‌رسانی کرده است.

بیشتر بخوانید

پرستاری در دارالشفای حرم امام رضا(ع) چهار قرن قدمت دارد

سرگلزایی بیان کرد: همچنین بیش از ۲۶ هزار و ۴۰۰ بیمار از خدمات متنوع بخش «پزشکان متخصص» دارالشفاء پارسال بهره‌مند شدند که بیشترین تعداد مراجعان مربوط به پزشکان متخصص زنان، ارتوپدی و داخلی و گوارش بوده است.

او تصریح کرد: متخصصانی در رشته‌های اطفال، مغز و اعصاب، قلب، پوست، گوش و حلق، عفونی، جراحی، انکولوژی، چشم، اورولوژی، غدد و روانپزشکی نیز در طول هفته در طبقه اول دارالشفای امام رضا (ع) به ویزیت زائران و مجاوران بیمار پرداختند.

بستری مناسب برای همودیالیز و شیمی درمانی


مدیرعامل مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی تاکید کرد: مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی با استفاده از ظرفیت دو واحد «همودیالیز» و «شیمی درمانی» دارالشفای خود به جمعی از بیماران صعب العلاج زائر و مجاور نیز خدمت‌رسانی می‌کند که این دو واحد در سال گذشته به ترتیب پذیرای افزون بر ۳۶۰۰ بیمار همودیالیزی و نزدیک به ۷۰۰ بیمار سرطانی بودند.

سرگلزایی اظهار کرد: همچنین زائران و مجاوران این آستان مقدس از خدمات سایر بخش‌های دارالشفای امام رضا (ع) از جمله بینایی‌سنجی، آزمایشگاه، رادیولوژی، سونوگرافی، نوار قلب، اورژانس، ماموگرافی، نوار مغز، OPG، اکوکاردیوگرافی، ادیومتری، تست ورزش و آندوسکوپی استفاده کردند.

سرگلزایی به خدمات ارائه شده در «پلی‌کلینیک دندان‌پزشکی» دارالشفاء امام رضا (ع) نیز اشاره و اظهار کرد: این پلی‌کلینیک در طول سال ۹۹ به بیش از ۱۹ هزار بیمار خدمات متنوع دندان‌پزشکی شامل پروتز، ترمیم، جراحی، جرم‌گیری، معالجه ریشه، کشیدن دندان، رادیوگرافی، ایمپلنت و معاینه ارائه کرده است. همچنین با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی در دوران شیوع بیماری کرونا، سیستم تهویه این پلی کلینیک به روزرسانی شد تا بستر مطمئن تری برای حضور بیماران فراهم شود.

او با اشاره به اینکه دارالشفای امام رضا (ع)، مرکز سطح دو مقابله با کرونا به شمار می‌آید، افزود: مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی از ابتدای آغاز شیوع بیماری کرونا در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ابلاغی از سوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد به عموم بیماران از جمله بیماران مشکوک ابتلا به کرونا خدمت‌رسانی کرده است.

 

انتهای پیام//ف.ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آستان قدس رضوی دارالشفا امام رضا فوریتهای پزشکی مؤسسه درمانی آستان قدس رضوی دارالشفای امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر شنبه در نخستین نشست شورای معاونین و رؤسای آموزش و پرورش مناطق و شهرستان‌های استان بوشهر با توجه به نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، اظهار کرد: صندوق ذخیره فرهنگیان پس اندازی مطمئن و سودآور برای فرهنگیان در زمان شاغلی و بازنشستگی است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در زمان بازنشستگی اعضا معادل پرداخت سهم الشرکه ماهیانه عضو، سهم دولت و سود شرکت‌ها هم پرداخت می‌شود.

وی از مدیران آموزش و پرورش خواست از طریق کارگروه‌های شهرستانی و منطقه‌ای نیروهای جدیدالاستخدام را با حداقل ۳ درصد عضو گیری کنند و همچنین همکارانی که یک درصد حقوق و مزایا را به عنوان حق عضویت می‌پردازند طبق بخشنامه ارسالی، حق عضویت آنان را پس از مهلت قانونی در اردیبهشت ماه به ۳ یا ۵ درصد افزایش دهند.

موحدی اظهار داشت: با توجه به تفاوت‌های زیاد دریافتی همکاران در زمان بازنشستگی، همکارانی که حق عضویت ۳ یا ۵ درصد داشتند که دریافتی آنها در مقایسه با یک درصدی‌ها چند برابر بوده لازم است در مرحله اول، مدیران آموزش و پرورش خود مروج این افزایش سهم الشرکه شوند.

وی گفت: خوشبختانه با همت هیأت امنای صندوق ذخیره، سوددهی و خدمات دهی شرکت‌های ذیل صندوق به طور مرتب در حال افزایش است و در آینده شاهد خدمات رفاهی خوب و دریافتی بازنشستگان خواهیم بود.

کد خبر 6083837

دیگر خبرها

  • فعالیت‌ های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • فعالیت‌های مشاوره‌ای آستان قدس رضوی در ۱۷ نقطه حاشیه شهر مشهد
  • بهره‌مندی اصحاب فرهنگ و هنر از خدمات بیمه تأمین اجتماعی
  • پذیرایی موزه‌های آستان قدس رضوی از بیش از ۴۳ هزار زائر داخلی و خارجی
  • بهره‌مندی بیش از ۸۹ هزار نفر از خدمات آزمایشگاه‌های مراکز بهداشتی تربت حیدریه
  • بهره مندی ۳۶ هزار کودک دزفولی از خدمات فلورایدتراپی
  • ارتقاء بستر ارتباط پزشک با بیمار حیاتی است/ پلتفرم مناسب نوبت دهی اینترنتی باید ایجاد شود
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود
  • زمینه بهره‌مندی فرهنگیان بازنشسته از خدمات رفاهی فراهم شود
  • بهره‌مندی ۲ میلیون خانوار خراسان رضوی از اینترنت فوق پرسرعت