Web Analytics Made Easy - Statcounter

زمان تشکیل کابینه جدید در اراضی اشغالی در حالی سپری می‌شود که بنیامین نتانیاهو با بحران نبود اعتماد حتی در میان نزدیک‌ترین متحدان خود مواجه است.

خبرگزاری میزان - «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، اخیرا مامور تشکیل کابینه در اراضی اشغالی شد اما گزارش ها حاکی از ناتوانی او در تشکیل کابینه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه «تایمز آو اسرائیل» در گزارشی به بحران تشکیل کابینه در اراضی اشغالی پرداخته و می‌نویسد «شهرت نتانیاهو در دادن وعده‌های تکراری، روند مذاکرات را مختل کرده است.»

این پایگاه می‌نویسد «مذاکرات برای تشکیل کابینه در حالی آغاز شده که بنیامین نتانیاهو با بحران اعتماد مواجه است حتی در میان نزدیک‌ترین متحدان خود.»

«تایمز آو اسرائیل»، با اشاره به چشم انداز روند پیش رو درباره کابینه، به این نکته اشاره می‌کند که نتانیاهو احتما ۵۹ کرسی را برای تشکل کابینه کسب خواهد کرد، اما تا رسیدن به ۶۱ کرسی مورد نیاز ۲ کرسی دیگر نیاز دارد و برای این ۲ کرسی باید با حزب «رام» وارد رایزنی شود.

بیشتر بخوانید: مسیر دشوار نتانیاهو برای تشکیل کابینه جدید فیلم| تظاهرات علیه نخست وزیری مجدد نتانیاهو

در همین حال رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که نشست کابینه امنیتی این رژیم روز یکشنبه در میانه اختلاف‌ها برگزار خواهد شد.

هفته گذشته و پس از ۲ ماه وقفه، نشست کابینه رژیم صهیونیستی برگزار شد.

در خبری دیگر، «جروزالم پست» گزارش داد که احتمال اوج گیری شیوع ویروس کرونا در اراضی اشغالی طی فصل زمستان وجود دارد.

«ایتامار گروتو»، از مقام‎های بهداشتی سابق رژیم صهیونیستی در این باره می‌گوید «ما به تازگی نخستین سال شیوع ویروس کرونا را پشت سر گذاشته ام و دقیقا نمی‌دانیم که در سال جدید چه اتفاقی خواهد افتاد.»

 

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو بنیامین نتانیاهو اراضی اشغالی رژیم صهیونیستی تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد که نتانیاهو از برگزاری جلسه‌ای راهبردی که کابینه جنگ از قبل برای بررسی اهداف جنگ در غزه مقرر کرده بود، ممانعت کرده است.

به نقل از الجزیره، در همین رابطه نخست وزیر رژیم صهیونیستی، یوآو گالانت وزیر جنگ را به افشای اطلاعات حساس درباره توافق تبادا اسرا متهم کرد.

بر اساس این گزارش، نتانیاهو در جریان نشست اخیر کابینه هشدار داده است که هر کسی اطلاعات در خصوص توافق تبادل ااسرا را فاش کند، اخراج خواهد شد.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • تظاهرات گسترده در تل‌آویو علیه دولت نتانیاهو
  • کابینه نتانیاهو در آستانه فروپاشی
  • بحران در کابینه تل‌آویو؛ ادامه اختلافات بر سر تبادل اسرا
  • جمهوری اسلامی آمادگی مقابله با هرگونه تهدید از جانب رژیم صهیونیستی را دارد
  • نتانیاهو، گالانت را به افشای اطلاعات حساس متهم کرد
  •  نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ جلوگیری کرد
  • ممانعت نتانیاهو از برگزاری جلسه کابینه جنگ برای بررسی اهداف جنگ
  • اگر کسی گمان می‌کند می‌تواند یکی از یگان‌های ارتش را تحریم کند، من با تمام قدرتم با او خواهم جنگید
  • لاپید: سیاست‌های کابینه نتانیاهو بیش از همه، به ارتش آسیب می‌زند