Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-23@09:30:32 GMT

یک سوال از فرهاد مجیدی؛ کارگزار متفرقه محسوب نمی شود؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۱۰۰

یک سوال از فرهاد مجیدی؛ کارگزار متفرقه محسوب نمی شود؟

حضور افرادی با کیلوها وزن اضافه در تمرین استقلال آن هم در حالی که فرهاد مجیدی حضور افراد متفرقه در تمرین را ممنوع کرده بود، عجیب و قابل تامل است....

این روزها اتفاقات عجیبی در اردوی استقلال رخ می دهد.

به گزارش طرفداری، در جریان دیدار برابر پیکان بود که محمد دانشگر با بهزاد غلامپور بین دو نیمه در رختکن درگیری لفطی پیدا کرد و مدافع استقلالی ها با دستور فرهاد مجیدی کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این اتفاقات فرهاد مجیدی تصمیم عجیبی گرفت؛ سرمربی آبی ها برای اینکه دیگر خبری از رختکن تیمش به رسانه ها نرود، به تمام اعضای تیمش اعلام کرد حق مصاحبه کردن ندارند. از سوی دیگر مجیدی حتی اجازه نداد یک تصویر از تمرین آبی ها منتشر شود.

این رویه تا سفر به عربستان هم ادامه داشت و تمرین استقلالی ها در سکوت کامل خبری دنبال می شد.

تا اینجا می توانیم بگوییم این تصمیم فرهاد مجیدی است و رسانه ها هم به تصمیم او احترام گذاشتند ولی انتشار تصاویر عجیب از عربستان بار دیگر یک سوال بزرگ را مطرح کرد؛ آیا دیسیپلین فرهاد مجیدی فقط در خصوص رسانه هاست؟

تصاویری از سفر احمد مددی همراه چند عضو کارگزار جنجال های زیادی را به پا کرده است؛ نفراتی که با وجود تصمیم فرهاد برای حضور نداشتن رسانه ها، با کیلوها اضافه وزن با پیراهن استقلال روی نیمکت های کنار زمین نشسته و به تماشای تمرین استقلال نشسته اند.

احمد مددی و اعضای کارگزار استقلال در حال تماشای تمرین این تیم

حالا شاید بد نباشد دوباره سوال بالا را مطرح کنیم، زمانی که فرهاد مجیدی تصمیم گرفت آبی ها را ممنوع المصاحبه کرده و تمرینات این تیم را در سکوت خبری برگزار کند، رسانه ها به تصمیم فرهاد مجیدی احترام گذاشتند و حتی اعضای کادر فنی این تیم زمانی که با رسانه ها صحبت می کردند، اعلام می کردند چیزی از قول آن ها منتشر نشود. ولی آیا این دیسیپلین فقط برای شو بوده و فقط در قبال رسانه ها اجرا می شود یا شامل همه می شود؟ چون کارگزار هزینه می کند حق دارد اعضای خود را با کیلوها اضافه وزن به تمرین آبی ها ببرد و لباس استقلال را هم تن شان کند؟

از فرهاد مجیدی انتظار نداریم در کار مدیران استقلال دخالت کرده و بگوید فلان نفر با کاروان استقلال نیاید و فلانی بیاید ولی حداقل از او انتظار داریم در تمرین از حضور چنین افرادی جلوگیری کند چرا که حداقل اختیار تمرین با سرمربی آبی ها است و بدون هیچ تردیدی قرار نیست حضور چنین افرادی چیزی به استقلال اضافه کند!

پی نوشت: انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال که افراد متفرقه را به جده برده و لباس استقلال را تن آنها کرده، فقط انتقاد از رفتار مدیرعامل استقلال است و دشمنی با تیم استقلال نیست. هواداران فهیم استقلال اجازه ندهند مدیران این باشگاه سوار بر موج احساسات آنها هر انتقاد درست و به جایی را دشمنی با استقلال تلقی کنند و پشت آنها سنگر بگیرند. استقلال الاهلی را برده، خوب هم برده اما این دلیل نمی شود در تیم برنده هر کس هر کاری دلش خواست انجام بدهد.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فرهاد مجیدی رسانه ها آبی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه

به گزارش همشهری آنلاین، به دنبال اتفاقات پس از پایان دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال، سید حسین حسینی از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به ۳۰۰ میلیون تومان جریمه و یک جلسه تعلیقی محکوم شد.

در پایان این دیدار یک هوادار خانم وارد زمین شد و حسینی ضمن در آغوش گرفتن او با مأموران نیروی انتظامی درگیری پیدا کرد.

کاپیتان استقلال پس از دیدار با شمس آذر قزوین نیز صحبت‌هایی در رابطه با حکم کمیته انضباطی مطرح کرد که با واکنش این کمیته و حکم جدید این کمیته روبه‌رو شد. بدین ترتیب یک جلسه محرومیت تعلیقی‌ حسینی اجرا خواهد شد و او در بازی با تراکتور تبریز در هفته بیست‌وپنجم محروم خواهد بود.

در تازه‌ترین اتفاق، فرماندهی انتظامی کشور (فراجا) از دروازه‌بان استقلال به دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کرده و دروازه‌بان ملی‌پوش آبی‌پوشان در دادگاه حضور یافت. حسینی در دادسرا توضیح داد صحبتی یا اقدامی علیه فرماندهی انتظامی نکرده و تنها برای مراقبت از بانوی هوادار دنبال آرام کردن فضا بوده است.

وکیل باشگاه استقلال نیز بابت این پرونده در دادسرا حضور پیدا کرد.

کد خبر 846580 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • حضور دروازه‌بان استقلال در دادسرای فرهنگ و رسانه
  • شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال | حسینی در دادگاه فرهنگ و رسانه
  • چرا پرسپولیس گران‌تر از استقلال فروخته شد؟
  • قیمت سهام استقلال و پرسپولیس مشخص شد
  • پرسپولیس: 3200 میلیارد، استقلال: 2793 میلیارد!
  • تعطیلی یک روزه تمرین استقلال پیش از تقابل با تراکتور
  • فروش سرخابی ها؛ خصوصی سازی یا رفع تکلیف؟
  • فرهاد مجیدی به فوتبال ایران برمی‌گردد؟
  • مجیدی به لیگ برتر برمی‌گردد؟ | مدیر برنامه فرهاد تکلیف پیشنهادات را مشخص کرد
  • تکلیف بازگشت فرهاد مجیدی به ایران مشخص شد