Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-24@23:48:54 GMT

قهرمان سابق کشتی آسیا درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۱۰۴

قهرمان سابق کشتی آسیا درگذشت

قهرمان سابق کشتی جهان دار فانی را وداع گفت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون قنبری قهرمان سابق کشتی جهان به دلیل بیماری صفرا امروز در کرمانشاه درگذشت.

فریدون قنبری که از ابتدای سال جاری به دلیل بیماری پانکراتیت نکروزان در بیمارستان بستری شده و روز بیستم فروردین ماه جراحی شده بود، امروز (شنبه) با افت فشار شدید مواجه شد و بعد از چند روز تحمل این بیماری درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متاسفانه پانکراتیت ارگان حیاتی بدن قنبری را درگیر کرده بود و سبب شد تا کشتی گیر سابق ایران با دار فانی وداع کند.

خبرگزاری دانا درگذشت قنبری را به خانواده این مرحوم و جامعه ورزشی و کشتی تسلیت می گوید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم

رئیس فدراسیون کشتی گفت: از نظر روحی و روانی شکست تیلور روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است و نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را شکست می‌دهد، پس آن فرد هم خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، علیرضا دبیر در حاشیه مراسم انتخاب برترین‌های ورزشی سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: المپیک سخت است و در این بازی‌ها مدال نریختند تا ما برداریم و بیاوریم. کار ما بسیار سخت است و امیدوارم خدا کمک کند و سرجمع در المپیک بتوانیم اگر یک طلا در آزاد و فرنگی بگیریم، بردیم. امیدوارم توقع را بالا نبرند. در هر المپیک چهار طلا گرفتیم و اگر بتوانیم یک مدال طلا بگیریم، شاهکار کردیم. هر موقع فدراسیون مدال طلا در المپیک گرفته است، عملکرد خوبی داشته است.

وی افزود: درباره حسن یزدانی و حذف تیلور کادر فنی باید صحبت کند اما قرار شد شنبه حسن بیاید تا با او صحبت کنم چون چند روز دیگر هم با کادر فنی هماهنگ کرده است تا در این اردو هم شرکت نکند و در اردوی بعدی حضور یابد. باید جلو برویم و ببینیم کتف و بدن او چطور است و کادر فنی درباره او تصمیم بگیرد.

رئیس فدراسیون کشتی عنوان کرد: از دو بعد باید کشتی شکست تیلور را باید نگاه کنید. یکی آنکه انتخابی خیلی مهم است و قهرمان آنها از قبل انتخاب شده نیست. امروز می‌بینید دو سه کشتی‌گیر چون جردن باروز و تیلور سه قهرمان المپیکی آنها در انتخابی می‌بازند. ما باید این را اول یاد بگیریم و خداراشکر پای انتخابی ایستاده‌ایم. تا الان همه بچه‌ها انتخابی گرفتند. از نظر روحی و روانی شکست تیلور روی ما بسیار تاثیر دارد و خوب است و نباید فراموش کنیم فردی که قهرمان جهان و المپیک را شکست می‌دهد، پس آن فرد هم خوب است و این نیست که ما بگوییم حتما کار تمام است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی در پاسخ به اینکه سعید اسماعیلی درخشش قابل توجهی در قهرمانی آسیا دارد و احتمال دارد با گرایی کشتی بگیرد؟ گفت: جدولی که رنگرز آورد و چرخه آن به این سمت پیش رفت که باید کشتی بگیرند. قرار شد مجارستان بروند و در آنجا کشتی بگیرند و در آنجا کادر فنی تصمیم می‌گیرد. انتخابی آمریکا به ما یک درس داد که قهرمانان المپیک و جهان آنها هم باید در انتخابی باشند و این موضوع به ما درس داد.

دبیر گفت: چرخه انتخابی تیم ملی ما از آنها حتما قوی‌تر است. کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم آمریکا روز قبل از کشتی با تیلور، چهار کشتی گرفته بود. ما در ایران اینکار را نمی‌کنیم. شاید یک قهرمانی یک روز، روز او نباشد و او را کنار می‌گذارند. مربی ما در چرخه انتخابی تیم ملی می‌تواند با مهره ها ۶ ماه کار کند. یک قهرمان مانند کامران و حسن یزدانی یکبار که می‌بازند فرصت هست تا جبران کنند. چرخه انتخابی ما بی نظیر و کامل مشخص است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاپیتان سابق ناامید شد: لیورپول قهرمان لیگ نمی‌شود
  • دبیر: گرفتن یک طلا در المپیک برای ما برد محسوب می‌شود / شکست تیلور روی روحیه ما تاثیر دارد +فیلم
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • درگذشت فوتبالیست سابق ایرانجوان در حین بازی با پیشکسوتان استقلال
  • کشتی ایران می‌تواند در المپیک پاریس 6 مدال طلا بگیرد
  • سرمربی سابق ایران قهرمان شد و رفت!
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت | دلیل درگذشت نادر کاشانی چه بود؟
  • پیام عجیب قهرمان المپیک پس از 9 ماه غیبت/ اخبار WWE
  • نادر کاشانی پیشکسوت بسکتبال درگذشت
  • نادر کاشانی پیشکسوت تیم ملی بسکتبال ایران درگذشت