Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، ترکیه از رژیم صهیونیستی خواست که سیاست‌های تهاجمی خود علیه فلسطینیان را متوقف کند.

وزارت خارجه ترکیه در بیانیه ای اعلام کرد: چنین سیاست‌هایی صلح و ثبات منطقه را خدشه دار می‌کند و افزایش سیاست‌های  خشونت بار  علیه فلسطینیان در ماه رمضان  نگران کننده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بیانیه آمده است که مقامات اسرائیلی با جلوگیری از ورود مسلمانان به مسجد الاقصی در ماه رمضان، آزادی عبادت فلسطینیان را محدود می‌کنند و آن‌ها همچنان به گسترش شهرک‌های غیرقانونی در اراضی اشغالی فلسطین ادامه می‌دهند.

پلیس رژیم صهیونیستی عصر روز سه‌شنبه سیم‌های بلندگو‌های مسجدالاقصی را قطع کرد و مانع از پخش اذان مغرب در نخستین شب ماه مبارک رمضان در این مسجد شد.

همچنین وزارت خارجه ترکیه اظهار کرد: حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به غزه آخرین نمونه از سیاست‌های تهاجمی آن بود.

روز پنجشنبه، ارتش رژیم صهیونیستی در توئیتر ادعا کرد که اهداف متعلق به گروه مقاومت فلسطین شامل  یک کارخانه مهمات سازی و یک تونل مورد استفاده برای حمل سلاح در غزه را مورد اصابت قرار داده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی وزارت خارجه ترکیه ارتش رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، به فاصله چند ساعت از سخنرانی «ابوعبیده» سخنگوی گردان‌های قسام (شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس) «امان» پایتخت اردن شاهد برگزاری تظاهرات ضدصهیونیستی است.

بر این اساس مردم اردن در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین و در پاسخ به درخواست ابوعبیده برای افزایش اقدامات خود در حمایت از فلسطینیان در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی در «امان» دست به تظاهرات زدند.

در این تظاهرات، مردم اردن شعارهایی از جمله «ابوعبیده این را گفت، غزه و ما سربازان او هستیم» و «ملت اردن ای ملت بزرگ، ای کابوس اشغالگران» را در حمایت از مردم و مقاومت فلسطین سر دادند.

پیش از این نیز اردنی‌ها بارها علیه رژیم صهیونیستی و در حمایت از فلسطینیان دست به تظاهرات زده بودند.

کد خبر 6087065

دیگر خبرها

  • بورل: درباره ایران باید جایی را برای دیپلماسی در نظر گرفت
  • بورل: تحریم‌ها ایران را نمی‌ترساند
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • کنعانی ادعا‌های بی‌اساس دولت آمریکا علیه اشخاص و شرکت‌های ایرانی را محکوم کرد
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • تظاهرات مردم اردن در اطراف سفارت رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • ادامه تظاهرات علیه نتانیاهو در دویستمین روز جنگ علیه غزه
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایت‌های رژیم صهیونیستی+ فیلم
  • حمایت از عملیات وعده صادق در ترکیه
  • اعتراف یک حزب صهیونیست به کشتار بی‌دلیل فلسطینیان