Web Analytics Made Easy - Statcounter

بر اساس اعلام معاونت فرهنگی وزارت علوم دهمین جشنواره فیلم و عکس امید دانشجویی ۲۵ تیرماه برگزار می‌شود.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، دهمین دوره جشنواره فیلم و عکس امید بر اساس سیاست‌های وزارت علوم مبنی بر تقویت دیپلماسی علمی و فرهنگی و با موافقت معاون فرهنگی و اجتماعی، به صورت بین المللی برگزار می‌شود که این اقدام گام مهمی در راستای نشر مبانی فرهنگی جامعه دانشگاهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بر اساس این گزارش، علاوه بر بخش آزاد، موضوعاتی از قبیل اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی، زیست کرونایی، جهان علیه خشونت و افراطی‌گری و نیز تهران، پایتخت ایران به این دوره از جشنواره فیلم وعکس امید افزوده شده است.

لازم به ذکر است، مهلت ارسال آثار تا ۱۲ خرداد ماه سال جاری است و طبق برنامه‌ریزی انجام شده، جشنواره امید طی روز‌های ۲۵ لغایت ۲۸ تیر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.omidfestival.ir در جریان جزئیات آن قرار گیرند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره فیلم جشنواره جشنواره عکس جشنواره فیلم برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  افراسیاب گراوند با اعلام این مطلب اظهار کرد: این جشنواره روز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ از ساعت ۱۵ تا ۱۸ با اجرای برنامه‌های مختلف برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سلماس افزود: اجرای موسیقی زنده آشیقی، اجرای گروه‌های هنری، اجرای بازی‌های بومی‌محلی، تفریحی و همگانی، برپایی غرفه‌های صنایع‌دستی، سوارکاری، قایق‌رانی، پخت و توزیع غذای محلی، راه‌اندازی غرفه‌های کشاورزی و دامی و پرواز پاراگلایدر از  برنامه‌های جشنواره هستند.

او گفت: این جشنواره به همت شهرداری سلماس و با مشارکت اداراتی مانند ورزش و جوانان، جهاد کشاورزی، اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و ‌... برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • جشنواره ملی پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره ملی پادکست"قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب" در کرمان
  • افتتاح جشنواره پادکست «قصه‌های خوب با صدای خوب برای بچه‌های خوب» در کرمان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • مشهد؛ هفتمین ایستگاه جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • ۱۵ اردیبهشت؛ برگزاری سیزدهمین دوره جشنواره تیتر دانشجویی
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود