Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزاری دوره‌های آموزشی اعضای هیات‌های نظارت شوراها که به علت شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا و نیز با هدف صرفه‌جویی در منابع مالی به صورت وبینار و مجازی از اول اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا قبل از موعد برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور، دبیرخانه دائمی این هیئت برنامه جامع آموزش هیئت‌های عالی نظارت استان را در قالب جزوه آموزشی تدوین و توزیع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جزوه آموزشی با سه عنوان «وظایف هیئت‌های نظارت در بررسی صلاحیت داوطلبان»، «وظایف هیئت‌های نظارت در رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی» و نیز «وظایف ناظران و بازرسان در ایام برگزاری انتخابات» تهیه شده است.

برگزاری دوره‌های آموزشی اعضای هیئت‌های نظارت نیز که به علت شرایط ناشی از همه‌گیری کرونا و نیز با هدف صرفه‌جویی در منابع مالی به صورت وبینار و مجازی است از اول اسفند ماه ۱۳۹۹ آغاز شده و تا قبل از موعد برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.

دوره‌های در حال برگزاری از سوی دبیرخانه هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات به صورت وبینارهای جداگانه برای اعضای هیئت‌های نظارت در استان‌های سی و یک گانه کشور و در سه مرحله «آموزش هیئت‌های نظارت شهرستان و بخش»، «آموزش هیئت‌های نظارت در چگونگی رسیدگی به پرونده‌های انتخاباتی» و «آموزش ناظران و بازرسان در ایام انتخابات» طرح‌ریزی شده است.

کد خبر 487471

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ انتخابات ریاست جمهوری انتخابات هیئت نظارت بر انتخابات انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق هیئت های نظارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند

به گزارش خبرنگار مهر، افشین خوش‌گوار شامگاه سه شنبه در دوره توانمندسازی مراقبین سلامت در سنندج اظهار کرد: به مناسبت هفته سلامت، دوره توانمندسازی مراقبین سلامت استان کردستان با حضور تمامی مراقبین سلامت استان برگزار شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان عنوان کرد: این دوره در قالب سه دوره کاربردی و در اردوگاه استانی شهید سلیمان خاطر برگزار شد.

خوش‌گوار اظهار کرد: در این دوره‌های آموزشی، مراقبین و کارشناسان سلامت استان با سرفصل‌های آموزشی، اصول مقاله نویسی‌، باید و نبایدهای دیابت و غربالگری دهان و دندان تحت آموزش قرار گرفتند.

وی افزود: دوره آموزش و آشنایی با اصول مقاله نویسی، توسط دکتر فرهاد مرادپور استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان و موضوع دیابت و با مدرسی دکتر رشیدیان رئیس هیأت مدیره انجمن دیابت استان برگزار شد.

خوش گوار خاطرنشان کرد: کلاس آموزش‌های دهان و دندان کودکان، توسط دکتر زهرا قلیچ‌خانی، دندانپزشک و متخصص دندان کودکان مدیریت برگزار شد.

وی گفت: در این کارگاه آموزشی، گواهی شرکت در دوره آموزشی برای شرکت کنندگان صادر و با اهدای هدایای ویژه هفته سلامت از شرکت کنندگان در مراسم تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 6087077

دیگر خبرها

  • لایحه دو فوریتی اصلاح قانون تعزیرات حکومتی به مجلس می‌رود
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • مراقبین سلامت کردستان در دوره‌های توانمندسازی شرکت کردند
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • هیات اقتصادی و تجاری هرمزگان عازم چین می‌شود
  • برگزاری دوره آموزشی زیست عفیفانه در مشهد
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد
  • ۶۴ هزار نفر در دوره آموزش فنی و حرفه‌ای شرکت کردند