Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@17:29:00 GMT

آب پاکی اکبرپور روی دست مسئولان ماشین سازی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۳۲۸

آب پاکی اکبرپور روی دست مسئولان ماشین سازی

اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال با ادامه همین روند می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروه مرگ صعود کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

علیرضا اکبرپور در خصوص شرایط تیم ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت:‌

تمرینات را پنجشنبه شروع کردیم. در هفته بیستم بازی خوبی مقابل آلومینیوم اراک انجام دادیم اما یکی دو دقیقه غفلت کردیم و بازی برده با مساوی عوض شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا فرصت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. شرایط این تیم را در جدول می‌دانید. بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل هستند و سعی کردیم روی این مسئله کار کنیم. از طرفی مشکل بدنی هم دارند چون ۱۷ روز در عید تعطیل بودند و بدن‌هایشان به اصطلاح خوابیده، در این فرصتی که داریم باید کار کنیم تا به امید خدا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد:

آلومینیوم هم تراکتور و هم پرسپولیس را برده، کادر فنی خوبی دارند و تیم قدری هستند. بازیکنان توانمندی دارند و برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شوند. ما در ۲-۳ روز کار خاصی نمی‌توانستیم انجام بدهیم. فقط طبق آنالیزی که کرده بودیم راه‌های گلزنی آن‌ها را بستیم و همچنین ساده‌ترین راه‌های رسیدن به دروازه آن‌ها را برای گلزنی امتحان کردیم که خوشبختانه به آنچه خواستیم رسیدیم ولی به خاطر کم‌تجربگی گل خوردیم.

اکبرپور افزود:

بیشتر بازیکنان ما کم تجربه هستند. شاید ۲-۳ بازیکن با تجربه در تیم باشند اما بقیه جوانانی هستند که قرارداد برخی از آن‌ها حتی ۵۰ میلیون تومان است. بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت. با این حال باید کار کنیم تا شرایط خوبی در تیم ایجاد شود. با توجه به برنامه فشره بازی‌های لیگ برتر نمی‌توان چیز زیادی به بازیکنان یاد داد. واقعیت این است که هنگام تیم بستن باید این کارها انجام و با جوانان تیم صحبت می‌شد. شرایط لیگ برتر متفاوت است. با این حال گذشته‌ها گذشته و باید برای آینده کار کنیم.

علیرضا اکبرپور در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا ماشین‌سازی را در لیگ برتر نگه دارد، عنوان کرد:

شرایط تیم برای همه مشخص است. من نه به کسی قول داده‌ام و نه کسی از من قول گرفته که تیم در لیگ برتر بماند. عاقلانه‌ترین راه این است که امیدوار باشیم و کار کنیم تا به شرایط خوب برسیم. امیدواریم و سعی می‌کنیم با کار کردن نتایج لازم را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در مورد برنامه تیم با توجه به زمان زیادی که تا بازی بعدی مقابل سایپا باقی مانده، گفت:

در این مدت شاید سه بازی دوستانه انجام بدهیم. هنوز مشخص نیست که حریفان‌مان چه تیم‌هایی خواهند بود اما تصمیم‌مان این است که با تیم‌های هم استانی بازی کنیم. شرایط بدنی بچه‌ها به گونه‌ای است که نه می‌توانیم فشار بیاوریم و نه می‌توانیم آن‌ها را رها کنیم. باید هفته به هفته کار کنیم تا شرایط بدنی‌شان حفظ شود.

علیرضا اکبرپور در مورد مسائل مالی ماشین‌سازی اظهار داشت:

تیمی که نتیجه بگیرد مدیریت هم تشویق می‌شود پول‌ها را پرداخت کند. با توجه به شرایط فعلی با مدیریت صحبت کردیم تا درصدی از قراردادها را بدهند و بازیکنان روحیه بگیرند. چون پول خیلی‌ جاها حلال مشکلات است. مدیریت هم قول داده پولی را تهیه کنند و درصدی از قراردادها را بپردازد اما به هر حال مشکلات مالی همه جا وجود دارد.

علیرضا اکبرپور در مورد اینکه قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی بسیار پایین است، عنوان کرد:

درست است که قراردادها پایین هستند ولی خود بازیکنان چنین چیزی را خواسته‌اند و قبول کرده‌اند. وقتی قرارداد بازیکنی ۵۰ میلیون تومان است کسی او را مجبور نکرده، شاید بعضی بازیکنان جوان بودند و می‌خواستند چهره شوند. البته باشگاه هم باید قراردادها را پرداخت کند اما به هر حال بازیکنان باید پای قراردادشان بمانند. خودشان چنین قراردادهایی را قبول کرده‌اند.

علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال در مورد شروع خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی ۵ بر ۲ مقابل الاهلی عربستان گفت:

استقلال بازی خوبی انجام داد و پنج گل زد. امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرند، به سلطه تیم‌های دیگر پایان بدهند و قهرمانی‌ها نصیب‌ تیم‌های ما شود. فوتبال ما همیشه نوساناتی دارد که امیدوارم این نواسانات گریبانگیر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نشود و شرایط طوری باشد که تیم‌های ایرانی در آسیا به قهرمانی برسند.

اکبرپور افزود: ‌

الاهلی یکی از تیم‌های قدرتمند مسابقات است. به گروهC گروه مرگ گفته می‌شود. اگر استقلال همینطور بازی کند می‌تواند به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند. همه تیم‌ها قوی هستند اما فکر نمی‌کنم برای استقلال تیمی قوی‌تر از الاهلی باشد. ان‌شاالله استقلال در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیرد.

علیرضا اکبرپور سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد درگذشت نادر دست‌نشان اظهار داشت:

من سر تمرین بودم که این خبر را شنیدم. خیلی ناراحت شدم و نمی‌دانم چه بگویم. شرایط خوبی وجود ندارد. همه ما درگیر این بیماری هستیم و باید رعایت کنیم. مانده‌ایم که چکار کنیم چون وضعیت کرونا نامعلوم است. به جامعه ورزش و فوتبال و خانواده محترم دست‌نشان تسلیت می‌گویم. روح‌شان شاد باشد و امیدوارم جامعه ورزش بیشتر از این درگیر این بیماری و مشکل نشود.

 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: اکبرپور تیم فوتبال ماشین سازی تبریز اکبرپور تیم فوتبال ماشین سازی تبریز سرمربی ماشین سازی تبریز علیرضا اکبرپور ماشین سازی تبریز کار کنیم لیگ برتر تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، فراز کمالوند، سرمربی صنعت نفت، در نشست خبری پس از بازی با پرسپولیس گفت: با توجه به بخش‌نامه فدراسیون فوتبال که ما را از مطرح کردن یک‌سری از مسائل محدود کرده است نمی‌توانیم حرف بزنیم اما یک خواهشی دارم ما درباره مسائل داوری حرف نمی‌زنیم اما اگر اتفاقی بیفتد که یک تیم متضرر شود، فدراسیون داوران پاسخگوی تیم‌ها باشند. به هیچ کس هم اعتراضی نداریم. روی گل اول یک صحنه‌ای اتفاق افتاد اعتراضی هم‌ نمی‌کنیم و اعتراض‌مان را از راه عادلانه و مطلوب فدراسیون فوتبال به صورت نامه می‌دهیم ولی وقتی جلوی پرسپولیس ۱-۰ عقب می‌افتید با این بازیکنان توانمندی که دارد، مجبور هستید که سازمان بازی را عوض کنید و به جای اینکه دفاع و ضدحمله کنید به جلو بیایید و با بهترین بازیکنان آسیا مواجه می‌شوید‌.

او ادامه داد: من فکر می‌کنم که بچه‌های ما امروز بازی خوبی ارائه ندادند و کیفیت بازی خوب نبود. البته یک اشکال ویژه تیم ما دارد آن هم اینکه یک‌سری از بچه‌ها می‌دانند چه ضعیف بازی کنند و چه قوی بازی کنند، جایگزین ندارند. من مربی‌ای نیستم که باخت را گردن کسی بیندازم و باخت را خودم گردن می‌گیرم. سپاهان را بردیم نگفتم من بودم اما اینجا باخت را می‌گویم من هستم. یک سوالی دارم. الان مثلا پیام پارسا ضعیف بازی می‌کند و دو گل بد می‌خورد چه باید بکنیم؟ امیر پناهی سه بازی پشت هم اشتباه می‌کند چه باید بکنیم؟ چاره چیست؟ این‌ها مشکلات تیم است. اصلا ناامید نیستم. مسلم بدانید از فردا مجدد، فشرده به کارمان می‌چسبیم و تا سوت پایان آخرین مسابقه مقابل تراکتور باانگیزه کامل کارم را انجام می‌دهم و ان‌شالله بعد از بازی با تراکتور حرف‌های زیادی برای گفتن دارم.

او درباره چالش‌هایی که تمام مربی‌های صنعت نفت از آن صحبت می‌کنند گفت: همه اخلاق من را می‌شناسند، آدمی هستم که حرف خودم را می‌زنم اما اجازه دهید بعد از بازی با تراکتور صحبت کنم. الان ۶ بازی مانده است. هر حرفی بزنم تنش بیشتر از این به تیم وارد می‌شود. خیلی در این زمینه حرف هست بعد از بازی با تراکتور به طور کامل و دقیق می‌گویم.

کمالوند درباره هواداران صنعت نفت که شاهد بازی‌های بی‌کیفیت این تیم بودند گفت: من نه دلم برای بازیکنان می‌سوزد و نه برای خودم. خاک بر سر ما. خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم. خاک عالم بر سر ما که برای مردم آبادان باید اینگونه بازی کنیم. فقط می‌توانم این را بگویم. اشکالی ندارد من شرمنده مردم هستم‌. با تمام وجود من شرمنده مردمم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: الان همانطور که برادران عزیز ما و دوستان دیگر گفتند هیچ کاری نمی‌توان کرد فقط باید این ۶ بازی را به هر ترتیبی شده از لحاظ روحی روانی، اعتماد به نفس و توکل به خدا انجام داد. از مردم یک خواهش دارم، امروز زور ما اصلا به پرسپولیس نمی‌رسید و جنگ نابرابر بود اما امکان دارد در بازی با مس رفسنجان، تراکتور و شمس آذر وضعیت یک مقدار بهتر باشد‌، آن‌ها هم باید تا آخرین لحظه بجنگند. ما الان همه با هم دیگر، رسانه، مردم و من فقط یک راه داریم و فقط باید بجنگیم. کیفیت ورزشگاه کم یا زیاد است الان کاری نمی‌شود کرد. فقط باید تا آخرین لحظه بجنگیم و من تا آخرین لحظه می‌جنگم. این را می‌گویم که همه بدانند. خدا کند ما تا بازی آخر سالم بمانیم و سلامتی به گونه‌ای باید که بتوانیم با این اتفاقاتی که می‌افتد تا روز آخر بمانیم. من پا پس نمی‌کشم و با تمام توان تلاشم را می‌کنم. من از طرف همه از مردم عذرخواهی می‌کنم. ما شرمنده مردمیم و خاک عالم بر سر ما که باید اینگونه بازی را در زمین خودمان واگذار کنیم. من دوستان دیگر را نام نمی‌برم.

دیگر خبرها

  • دقیقی: بین دو نیمه خیلی تند با بازیکنان حرف زدم
  • تساوی فولاد و مس در نیمه اول
  • قدردانی مربی تیم فوتسال افغانستان از بازیکنان تیم + فیلم
  • آب پاکی روی دستان بایرن مونیخ؛ یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان می‌ماند
  • کمالوند: خاک عالم بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم!
  • آرتتا: می‌خواهیم مقابل بایرن تاریخ‌سازی کنیم
  • حفاری زیر دریای عمان با ماشین حفاری دانش‌بنیان ایرانی
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • ۱۹ والیبالیست ایرانی در لیست خرید لیگ کره جنوبی!
  • ۴۳ تیم‌ عملیاتی واکنش سریع آبفا برای مقابله با سیلاب در سیستان و بلوچستان