Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از مهم ترین رویداد های فیفا 21 به زودی از راه می رسد.

رای گیری برای انتخاب تیم منتخب فصل از نظر کاربران در فیفا 21 آغاز شد.

رویداد معرفی تیم منتخب فصل در فیفا 21 یکی از پرطرفدار ترین رویداد های این بازی است و بسیاری از بازیکنان از مدت ها قبل، پک های خود را نگه می دارند تا در جریان این رویداد باز کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست شبیه به کاری که در جریان رویداد تیم منتخب سال انجام می دهند.

هر سال اولین تیمی که در این رویداد منتشر می شود، تیمی است که کاربران آن را انتخاب کرده اند و FIFA 21 Community Team Of The Season نام دارد. بازیکنانی که بیشترین رای را بیاورند در این تیم جای می گیرند.

شما نیز می توانید از طریق این لینک تیم منتخب فصل خودتان را انتخاب کنید.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم منتخب فیفا 21

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارک استقلال بارگذاری شده است

 به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛بسته‌ماندن پنجره نقل و انتقالات استقلال در فیفا، این شایعه را به دنبال داشت که احتمال دارد مجوز حرفه‌ای استقلال هم تهدید شود اما پیگیری‌های خبرنگار ورزشی ایسنا نشان داد بسته‌ماندن پنجره آبی‌ها، ارتباطی به مجوز حرفه‌ای ندارد.

باشگاه استقلال تمامی مدارک لازم را بارگذاری کرده است و تنها مانع باقیمانده، مالکیت مشترک دو باشگاه سرخابی است که دولت وعده داده تا قبل از پایان مهلت اعلامی کنفدراسیون فوتبال آسیا، واگذاری هر دو باشگاه انجام شود.

همچنین باشگاه استقلال با باشگاه پرتغالی سانتاکلارا به تفاهم کامل رسیده و تفاهم‌نامه‌ای که بارگذاری‌شده، از لحاظ فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا معتبر است و پنجره استقلال نیز پس از پرداخت باقیمانده مطالبات سانتاکلارا باز خواهد شد.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896227

دیگر خبرها

  • آغاز بزرگترین رویداد انتخاباتی در جهان
  • انتخاب شعار نمایشگاه، تعطیلی یک‌شهرکتاب و دو انتصاب
  • آغاز فرایند انتخاب مشاور برای مطالعات طرح‌جامع برقی‌سازی وسایل نقلیه
  • مدارک استقلال بارگذاری شده است
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • آغاز فرآیند انتخاب واحد‌های تولیدی نمونه استاندارد قزوین
  • آغاز انتخاب رشته مجازین آزمون دکتری از شنبه
  •  آغاز فرآیند انتخاب واحد نمونه استاندارد
  • دلیل مخالفت فیفا با VAR گزینشی در لیگ ایران
  • دلیل مخالفت فیفا با برگزاری بازی های لیگ با VAR مشخص شد