Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-16@11:38:26 GMT

۵ هکتار از اراضی ملی بوشهر آزادسازی شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۳۷۹

۵ هکتار از اراضی ملی بوشهر آزادسازی شد

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه مقابله با زمین خواری از اولویت های ماموریتی پلیس پیشگیری در سال جدید است از آزادسازی ۵ هکتار اراضی ملی در شهرستان بوشهر به ارزش ۲ هزار میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش برنا؛ سردار مهدی معصوم بیگی، رئیس پلیس پیشگیری ناجا گفت: با تلاش همکارانم در یگان حفاظت سازمانی ملی زمین و مسکن بوشهر ۴ فقره تعرض به اراضی ملی به مساحت ۵ هکتار آزاد سازی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ارزش ریالی اراضی رفع تعرض شده حدود ۲ هزار میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: پلیس پیشگیری از پیشگامان راه اندازی یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در کشور است که در جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و بازپس گیری سرمایه های ملی مورد تعرض نقش تاثیرگذاری ایفا کرده است.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بوشهر پلیس پیشگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ملی مسکن در ۱۸۰۰ هکتار از اراضی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان گفت: از هزار و ۸۳۳ هکتار از اراضی اختصاص داده شده برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در روستا‌های استان، ۳۰۸ هکتار آن در ۸۷ روستا قرار دارد که در حال تفکیک برای ساخت و ساز هستیم.
غلامرضا اسماعیلی، از صدور اسناد بنیادی برای ۹۳۵ روستای بالای ۲۰ خانوار خبر داد و افزود: ۲۸ هزار و ۱۸۱ سند با همکاری ثبت احوال به متقاضیان تحویل داده شده که در نوع خود عدد قابل توجهی است.
وی از اجرای طرح‌های مسکن در بخش روستایی و شهر‌های زیر ۲۰ هزار نفر استان اصفهان خبر داد و گفت: زیرسازی تمام این طرح‌ها اجرا شده است.
غلامرضا اسماعیلی افزود: در سال گذشته حدود ۳ میلیون مترمربع از طرح‌های روستایی استان اصفهان آسفالت ریزی شده است.
وی نرخ مقاوم سازی در استان اصفهان را ۴۰ درصد دانست و ادامه داد: اگر تسهیلات مقاوم سازی به طور کامل جذب شود این روند ادامه خواهد یافت.

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی در شهرستان چرام
  • آزادسازی ۹۰ هکتار زمین راکد در شهرک‌های صنعتی استان تهران
  • رفع تصرف ۱۳ هکتار از اراضی ملی چرام
  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • اجرای طرح ملی مسکن در ۱۸۰۰ هکتار از اراضی استان اصفهان
  • آزادسازی اراضی ملی در سیاهکل
  • رفع تصرف بیش از ۵۶ هکتار از اراضی ملی استان اصفهان
  • آزادسازی ۲۰ هزار مترمربع از اراضی ملی در سیاهکل
  • صدور سند برای ۲۲۶ هکتار زمین کشاورزی تنکابن
  • پیش‌بینی کاهش ۷۰ درصدی تولید گندم در استان بوشهر