Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-18@01:47:18 GMT

رهبر معظم انقلاب: آمادگی‌ها را تا سرحد نیاز افزایش دهید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۳۸۲

رهبر معظم انقلاب: آمادگی‌ها را تا سرحد نیاز افزایش دهید

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی تاکید کردند: ارتش در صحنه و آماده انجام مأموریت است آمادگی‌ها را تا سر حد نیاز افزایش دهید.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، فرمانده معظم کل قوا به‌مناسبت سالروز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی، پیامی صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به این شرح است:

امیر سرلشکر سیّد عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام من را به همه‌ی کارکنان عزیز ارتش و خانواده‌های محترمشان برسانید. امروز ارتش در صحنه و آماده‌ی انجام مأموریت است. این آمادگی‌ها را همچنان تا سر حد نیاز افزایش بدهید و نقش‌آفرینی کنید.

کد خبر 487472

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مقام معظم رهبری ارتش جمهوری اسلامی ایران رهبر انقلاب اسلامی رهبر معظم انقلاب رهبر انقلاب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است

در آستانه فرا رسیدن ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، سپاه فجر فارس بیانیه‌ای به شرح زیر صادر کرد:

باسمه تعالی

عمل انقلابی، حکیمانه و راهبردی معمار کبیر انقلاب اسلامی در ۲۹ فروردین ۱۳۵۸ در حمایت از ارتش جمهوری اسلامی در برابر رویکرد‌های انحرافی موجب تثبیت این شجره طیبه و تداوم افتخارات آن در دفاع همه جانبه از جغرافیای ارزش‌ها و اصول و جغرافیای سرزمین مقدس ایران اسلامی شد.

حماسه‌آفرینی‌های ارتش قهرمان در دفاع مقدس در تاریخ معاصر ایران ماندگار هست و چراغ راه همه مجاهدان عرصه حق و باطل است. مجاهدان پاکباخته ارتش اسلامی و مکتبی ایران با شناخت دقیق و بصیرت عمیق از صراط مستقیم انقلاب اسلامی از آغاز تا تداوم انقلاب الگوی درخشانی ساخته‌اند که روز به روز صبغه الهی آن بیشتر می‌شود و مایه امید مستضعفان و بیم مستکبران عالم گردیده و نام مبارک ارتش اسلامی ایران لرزه به اندام مستکبرین می‌اندازد.

ارتش جمهوری اسلامی در دوران ۴۴ ساله انقلاب در همه صحنه‌ها و میدان‌های داخلی حمایت و دفاع از میهن اسلامی و سرزمین قهرمان پرور ایران پیشگام و پیشرو بوده و مایه افتخار آحاد ایرانیان است و از سویی عزت راهبردی و صلابت ایران اسلامی مرهون اقدامات جهادی، ایثار، رزمندگی و فداکاری عناصر مومن و مکتبی در ارتش جمهوری اسلامی است، آنچنان‌که این عزت روز افزون امروز فراگیر شده و مایه دلشادی همه آزادگان جهان است.

هماهنگی راهبردی و همکاری برادرانه سپاه و ارتش در حفاظت از مرز‌های مقدس ایران اسلامی به ویژه دفاع مشروع و عملیات وعده صادق در مقابل اشتباه رژیم خبیث صهیونیستی، تصویری جان‌افزا برای نشان شکوهمندی ایران است که همواره زمینه آمادگی‌های روز افزون در طراحی و عمل مورد نیاز انقلاب اسلامی را بیشتر نموده است. دستاورد‌های افتخارآمیز ارتش و افسران با ایمان این ساختار الهی در حوزه علم و فناروی، دفاعی، نظامی در همه ابعاد نیرو‌های زمینی، هوایی، دریایی و پدافند موجب ایجاد بازدارندگی و پایان دوران «بزن در رو» توسط مستکبران شده است.

سپاه فجراستان فارس با تجلیل از مقام شامخ شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز کشور به ویژه در ارتش جمهوری اسلامی، ۲۹ فروردین‌ماه روز ارتش مکتبی و اسلامی و افتخار آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را گرامی داشته و این روز را به آحاد رزمندگان و مجاهدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی تبریک و تهنیت می‌گوید.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • فرمانده سپاه خراسان رضوی: ۲۹ فروردین یادآور حماسه آفرینی‌های ارتش است
  • دلیرمردان ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوره‏‌های مختلف انقلاب اسلامی نقش آفرینی کردند
  • فرمانده مرزبانی فراجا با خانواده شهید گلستانی دیدار کرد/ حامل سلام رهبر معظم انقلاب هستم
  • ۲۹ فروردین در تاریخ حماسه آفرینی های ملت ایران همیشه جاودان است
  • ارتش مایه غرور و عزت ایران اسلامی است
  • حماسه‌آفرینی‌های ارتش چراغ راه مجاهدان عرصه حق و باطل است
  • پیام تبریک فرمانده انتظامی البرز به مناسبت روز ارتش
  • پیام‌ تبریک فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی به مناسبت ۲۹ فروردین روز ارتش
  • ارتش در بالاترین سطح آمادگی قرار دارد 
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات