Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@15:29:18 GMT

زیستگاه‌های آبی مهاباد پایش شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۳۹۳

زیستگاه‌های آبی مهاباد پایش شد

عباس آغاز رئیس شبکه دامپزشکی مهاباد با بیان اینکه زیستگاه‌های آبی این شهرستان به طور مستمر پایش می‌شود، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،  اظهار کرد: این پایش‌ها در زیستگاه‌ها و مناطقی که احتمال وجود پرندگان در آن‌ها بود در قالب اکیپ مشترکی با همکاری محیط زیست این شهرستان انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آغاز افزود: در فصول مهاجرت پرندگان، احتمال انتقال بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان از مناطق دیگر جهان به تالاب‌ها و آبگیری‌های سطح شهرستان بسیار بیشتر می‌شود که با هماهنگی بین ادارات و پایش‌های مستمر می‌توان از شیوع این بیماری‌ها جلوگیری کرد.

این مقام مسئول اذعان کرد: نتایج این پایش‌ها نشان می‌دهد که موردی از بیماری یا تلفاتی در پرندگان مشاهده شده در این زیستگاه‌ها دیده نشد.

انتهای پیام / س خ 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پایش زیست محیطی زیستگاه حیات وحش شبکه دامپزشکی زیستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۳۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،به منظور پایش مزارع کلزا و ارزیابی وضعیت زراعی آن‌ها کارشناس مسئول نباتات صنعتی سازمان به همراه کارشناس زراعت شهرستان و مسئول مرکز چنقرالوی پل از مزارع کلزای منطقه چنقرالوی پل بازدید نمودند. 

گفتنی است اکثر مزارع در مرحله شروع گل و گلدهی قرار داشتند. 

در این بازدید کارشناس مسئول نباتات صنعتی سازمان جهت اخذ نتیجه و عملکرد مطلوب دانه و راندمان بالا بازدید‌های مستمر مزارع و پایش آنها از لحاظ عوامل خسارتزای گیاهی به خصوص آفات و مبارزه به موقع با آنها و علف‌های هرز، آبیاری مزارع به ویژه در مراحل نیاز به آبیاری (مرحله گل دهی و غلاف) را ضروری دانست. 

دوازده هکتار از اراضی منطقه چنقرالوی پل تحت کشت کلزا قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سرشماری بهاره قرقاول در گلستان آغاز شد
  • آغاز سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی
  • آغاز سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان غربی
  • سرشماری سمندر کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز سرشماری بهاره قرقاول در گلستان
  • سرشماری سمندرهای کوهستانی در آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز مبارزه با آفات و علف‌های‌هرز در گندم‌زار‌های مهاباد
  • پایش صلاحیت حرفه‌ای ۲۷۰ نیروی پیمانکاری منطقه غرب فارس
  • پایش مزارع کلزا در منطقه چنقرالوی پل شهرستان ارومیه
  • پاکسازی ۱۴۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی لرستان در برابر بیماری قارچی زنگ زرد