Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@04:15:41 GMT

رمضان شریف: آماده برپایی بیمارستان‌های صحرایی هستیم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۴۱۱

رمضان شریف: آماده برپایی بیمارستان‌های صحرایی هستیم

سخنگو و مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمادگی برای برپایی بیمارستان‌های صحرایی در صورت درخواست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از سپاه نیوز، سرتیپ دوم پاسدار رمضان شریف درباره آمادگی این نهاد برای افزایش ظرفیت بیمارستان‌های ثابت و احداث بیمارستان‌های صحرایی در موج چهارم کرونا اظهار کرد: مجموعه بیمارستان‌های ثابت، سیار و صحرایی سپاه آماده هستند تا متناسب با نیازمندی و در خواست وزارت بهداشت گسترش پیدا کرده و افزایش ظرفیت داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای همه‌گیری بیماری کرونا، بیمارستان‌های ثابت سپاه در تمام کشور ظرفیت خود را برای پذیرش بیماران کرونایی افزایش داده و بیمارستان‌های سیار و صحرایی سپاه نیز آماده هستند در صورت در خواست وزارت بهداشت در کمترین زمان ممکن در اقصی نقاط کشور برپا شوند. همچنین نقاهتگاه‌هایی که ما در ابتدای همه‌گیری کرونا احداث کرده بودیم نیز هم‌اکنون آماده هستند در صورت نیاز به مردم خدمت‌رسانی کنند.

مسؤول روابط عمومی کل سپاه تصریح کرد: اخیراً و با آغاز موج چهارم بیماری کرونا در کشور، وزیر بهداشت طی نامه‌ای به فرمانده کل سپاه درخواست تشدید طرح شهید سلیمانی را داشت که سردار سلامی نیز به تمامی سپاه‌های استانی دستور دادند ضمن تشدید مراقبت‌ها در طرح شهید سلیمانی هرگونه همکاری لازم با وزارت بهداشت را انجام دهند.

رمضان شریف خاطرنشان کرد: همچنین با دستور سردار سلامی همه نیروها و سپاه‌های استانی فعالیت گسترده‌ای را در حوزه کمک‌های مومنانه آغاز کرده‌اند که یک مرحله آن قبل از ۱۵ رمضان و مرحله دیگر آن نیز بعد از نیمه ماه رمضان با همکاری مردم در عزیز در مساجد و محلات انجام خواهد شد.

کد خبر 487474

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سردار رمضان شریف سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیمارستان صحرایی ویروس کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۴۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی منصور رضایی رئیس بیمارستان طالقانی تبریز گفت: این بخشها با حضور معاون توسعه وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی با ۱۲ تخت و یک اتاق ایزوله در مجموع با هزینه ۱۴ میلیارد تومانی به بهره برداری رسید. جراحی‌های مغز و اعصاب و عمل‌های جراحی ارتوپدی هم از اول اردیبهشت سال جاری در این بیمارستان راه اندازی می‌شود.

رحیمی معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت در مراسم افتتاح این طرح‌ها با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات در مناطق محروم و کم برخوردار گفت: ارائه خدمات مبتنی بر عدالت اجتماعی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز مورد توجه بوده است.

وی گفت: ما تلاش می‌کنیم تا زیرساخت‌های عادلانه‌تری را ایجاد کنیم و افزایش ارائه خدمات و ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز در بیمارستان طالقانی شهر تبریز نیز نمونه بارزی از این عملکرد است.

دستگاه سی.آرم یک اسکنر تصویربرداری با اشعه ایکس است که توانایی‌های رادیوگرافی داشته و همچنین برای تصویربرداری در حین عمل جراحی استفاده می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • فیلم/آماده باش پرسنل درمان در بیمارستان المحاویل در بابل
  • درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود
  • ضرورت برپایی هفته‌های گردشگری در استان کرمانشاه
  • از احداث بیمارستان دوم دامغان چه خبر؟
  • تقویت دانشگاه فرهنگیان در دستور کار وزارت آموزش و پرورش
  • دولت سیزدهم برای جاده معلمان و بیمارستان دامغان چه اعتباری درنظرگرفت؟
  • افتتاح بخش آی.سی.یو و سی.آرم بیمارستان طالقانی تبریز
  • بهره برداری از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی در کشور
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان
  • سازمان بهداشت جهانی باردیگر خواستار حمایت از بیمارستان‌های غزه شد