Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موضوع تخصیص سهمیه ارزی کاغذ را با جدیت پیگیری کرده است.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به دنبال عدم تخصیص اعتبار ارز کاغذ یارانه‌ای در سال ۱۳۹۹ رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری‌ها و اقدامات این وزارتخانه را تشریح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته همایون امیرزاده، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیگیری‌های مستمری برای تامین و تخصیص ارز مورد نیاز کاغذ چاپ و تحریر داشته است.

بیشتر بخوانید: برای مطالعه معرفى آخرین كتب منتشر شده اینجا کلیک کنید

وی با اشاره به ارسال چهار نامه از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به رئیس جمهور، معاون اول و معاون اقتصادی رئیس جمهور، تصریح کرد: علاوه بر رایزنی‌های مکرر انجام شده در این پیگیری‌ها ضمن تشریح شرایط موجود و نیاز ضروری کشور به برقراری سهمیه ارزی کاغذ مخاطرات احتمالی عدم تخصیص و تامین ارز کاغذ بر فضای کار و کسب‌های حوزه نشر و مطبوعات با صراحت مورد اشاره قرار گرفته است.

امیرزاده تصریح کرد: در این نامه‌ها که از خرداد تا اسفند سال ۱۳۹۹ ارسال شده، ارز مورد نیاز برای سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ به مبلغ حداقل ۸۰ میلیون دلار برآورد شده است.

وی در پایان با تاکید به تلاش‌های همه جانبه و مستمر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تامین ارز مورد نیاز کاغذ ابراز امیدواری کرد مراجع ذیربط هم با اقدام سریع و به موقع ضمن حمایت از حوزه نشر و مطبوعات کشور با تخصیص سهمیه ارزی مورد نیاز موجب آرامش فضای کار و کسب حوزه‌های مرتبط باشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار کتاب کتاب

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا اخبار کتاب کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی سهمیه ارزی مورد نیاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۴۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند

آیت الله سروش محلاتی گفت: ارشاد، کار هر کسی نیست و به شایستگی‌های خاصی نیاز دارد.   به گفته این استاد حوزه، به استناد خطبهٔ ۲۳۶ امام علی علیه‌السلام موجود در نهج‌البلاغه، این هفت گروه حق هیچ‌گونه ارشاد و دخالت در امور دیگران را ندارند:   ۱. جُفَاةٌ طَغَامٌ: کسانی که روحیهٔ خشن دارند و فاقد احساسات لطیف و شخصیت اجتماعی‌اند.   ۲. عَبِيدٌ أَقْزَامٌ: انسان‌های پَست و برده‌صفت که چشم‌بسته به هر فرمانی، تن می‌دهند و از کرامت بهره‌ای ندارند.   ۳. تُلُقِّطُوا مِنْ كُلِّ شَوْبٍ: کسانی که از گوشه- کنار کشور جمع شده‌اند و فاقد درک اجتماعی و فرهنگی نقاط مختلف جامعه هستند.   ۴. مِمَّنْ يَنْبَغِي أَنْ يُفَقَّهَ: کسانی که فهم‌شان از دین سطحی است و خود هنوز به شناخت عمیقی از اسلام نرسیده‌اند.   ۵. ... و يُؤَدَّبَ: افرادی که از ادب و فرهنگ برخوردار نیستند و خودشان نیاز به تربیت دارند.   ۶. ...وَ يُعَلَّمَ: کسانی که سواد لازم را نداشته و علم و دانش مربوط را تحصیل نکرده‌اند.   ۷. ...وَ يُدَرَّبَ: کسانی که فاقد تجربه‌اند.   بفرمودهٔ اميرالمؤمنين(ع) به این افراد نباید مسئولیتی محول نمود، بلکه به عکس:   -- باید خود آن‌ها را کنترل نموده و قیّم برایشان قرار داد، نه آنکه آنها را قیّم بر مردم قرار داد: "وَ یُوَلّی عَلَیْهِ" -- و باید مچ دست‌شان را گرفت نه آنکه آزاد بگردند و مچ دیگران را بگیرند: "وَیُؤْخَذَ عَلی یَدَیْهِ" کسانی که اینگونه‌اند، ارشادشان اضلال و اصلاحشان افساد است❗️ کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: امام جمعه قم : نسبت به مساله حجاب در میدان عمل سهل انگاری وجود دارد نیروی انتظامی برای برخورد با بی حجابی، به قانونی استناد می کند که هنوز شورای نگهبان تایید نکرده وزیر فرهنگ در صف اول دفاع از حجاب و عفاف ون‌ها و زن‌ها ؛ گشت ارشاد مدیران و صدیقی/ تقصیر آقای رئیسی نیست!

دیگر خبرها

  • ضرورت گسترش بنیاد پویانمایی در وزارت فرهنگ و ارشاد
  • چه کسانی حق ارشاد ندارند؟ علی علیه السلام پاسخ می دهند
  • انجام همه اقدامات اداری برای تامین مسکن خبرنگاران استان اصفهان
  • از توجه ویژه وزارت فرهنگ به هنرمندان اصیل موسیقی تا حضور دیگر کشورها در نمایشگاه کتاب
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها
  • مسعود نجابتی به‌عنوان چهره سال هنر انقلاب اسلامی انتخاب شد
  • تسهیلات وزارت ارشاد در برگزاری برخی کنسرت‌ها/ پاسخ به چند حاشیه
  • بلیط کنسرت ارزان می‌شود
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • بلیط کنسرت‌ ارزان می‌شود