Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@01:16:24 GMT

اتمام طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد در خرداد ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۴۸۷

اتمام طرح توسعه فرودگاه خرم‌آباد در خرداد ۱۴۰۰

ایسنا/لرستان مدیر فرودگاه شهدای خرم‌آباد با اشاره به ادامه پروژه توسعه این فرودگاه با اعتبار شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از اتمام این طرح تا پایان خرداد خبر داد.

 علی کاملی امروز ۲۸ فروردین با اعلام این خبر اظهار کرد: طرح توسعه فرودگاه شهدای خرم‌آباد مصوب سفر هیئت دولت سال ۹۲ از محل منابع استانی آغاز شد و تا تیر ۹۹ به پیشرفت ۸۵ درصدی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ۲۰ بهمن سال گذشته به دنبال برگزاری جلسه‌های ستاد اقتصاد مقاومتی با تأکید وزیر راه و شهرسازی و مساعدت مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران پروژه بر اساس فهرست‌بهای سال ۹۲، با اختصاص ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار شرکت ادامه پیدا کرد.

این مسئول بیان کرد: طرح توسعه فرودگاه شهدای خرم‌آباد شامل تکمیل باند، بهسازی سطوح پروازی، ساخت جاده حفاظتی و استریپ سازی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی راه و شهر سازی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران ستاد اقتصاد مقاومتی راه و شهرسازی علی ایران راه وشهرسازی ايران خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی

تین نیوز

 مدیرکل فرودگاه های استان کرمان گفت: با توجه به اعلام وضعیت قرمز هواشناسی، فرودگاه های استان کرمان در آماده باش کامل قرار گرفته اند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان کرمان، علی جزینی زاده، در حاشیه جلسات هماهنگی فرودگاه کرمان به خبرنگاران گفت: بنا بر اعلام وضعیت قرمز هواشناسی در استان کرمان و لزوم پشتیبانی و امداد رسانی به نقاط بحرانی، هماهنگی های لازم به منظور حضور کارکنان و حالت آماده باش به ۵ فرودگاه عملیاتی استان ابلاغ شده است.

جزینی زاده از استقرار بالگرد امدادی جمعیت هلال احمر استان کرمان در فرودگاه شهدای جیرفت خبر داد و افزود: به منظور پوشش امدادی در منطقه جنوب استان، بالگرد مذکور در آن فرودگاه مستقر شده است.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه شهدای بم نیز به منظور پشتیبانی شرق استان در حالت آماده باش کامل قرار گرفته است تصریح کرد: فرودگاه بین المللی کرمان، فرودگاه شهدای سیرجان و فرودگاه شهدای رفسنجان نیز پشتیبانی سایر مناطق و فرودگاه های هدف را برعهده داشته و با نیروی انسانی ویژه، تجهیزات و سامانه های هوانوردی و فرودگاهی در حالت آماده باش قرار دارند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تدوین طرح جامع فرودگاه پارس آباد
  • آماده باش کامل ۵ فرودگاه استان کرمان در پی هشدار هواشناسی
  • پرواز تهران_بم در فرودگاه کرمان به زمین نشست
  • آخرین خبرها از وضعیت فرودگاه‌های استان کرمان
  • فرودگاه های کرمان در حال آماده باش
  • آماده باش کامل به ۵ فرودگاه عملیاتی استان کرمان
  • جزئیات فروش ون اینرودز توسط بهمن موتور
  • بالگرد اورژانس هوایی در فرودگاه خرم‌آباد مستقر شد
  • استقرار بالگرد اورژانس ۱۱۵ در فرودگاه خرم آباد
  • مهدی: ۳۱ خرداد ماه لیگ برتر به اتمام می‌رسد