Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 14 با اشاره به آغاز عملیات توزیع آسفالت در سال جدید از روکش و لکه گیری 90 هزار مترمربع معابر شهری این منطقه در یک سال گذشته با هدف سهولت رفت و آمد شهروندان خبرداد.
به گزارش خبرگزاری آریا، لطیف پنداریان با بیان این خبر گفت: عملیات روکش مکانیزه و دستی آسفالت به منظور ارتقاء کیفی مسیرهای عبوری و رضایت مندی شهروندان آغاز شده و از ابتدای سال تاکنون بیش از 1500 تن آسفالت با مساحتی بالغ بر 8 هزار مترمربع در معابر شهری این منطقه توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


پنداریان با اشاره به اینکه انتخاب محل طبق درخواست های شهروندی و نظارت تیم اجرایی در محلات بوده است، افزود: خیابان های گلشناس بن بست حسینی، علامه، حافظ، کمال عبدالله، نجفی، افشاری، امینی، کریم شاهیان، عجب گل و بلوار ابوذر از جمله مهمترین نقاط آسفالت شده هستند.
وی به آمار یک سال گذشته نیز اشاره کرد و گفت: 90 هزار متر مربع از معابر شهری منطقه 14 نیز در سال 99 به روش مکانیزه و دستی روکش و لکه گیری آسفالت شده اند که خیابان های خاوران، بزرگراه بسیج، هجرت، الله اکبر جنوبی و مسیرهای سامانه های تندروی عبوری منطقه  از جمله این نقاط هستند.
معاون فنی و عمران شهرداری منطقه 14 شرایط مساعد در گذرگاه های رفت و آمد شهروندان و رفع نقائص و معایب عمرانی معابر را از اقدامات اولویت دار مدیریت شهری برشمرد و در ادامه گفت: مشارکت شهروندان به ویژه شورایاران در شناسایی نواقص احتمالی محلات بسیار موثر بوده است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بهسازی روکش آسفالت90 منطقه 14

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی سه شنبه شب در بازدید از از محورهای مواصلاتی بخش بوشکان با حضور مدیرکل راهداری استان بوشهر، گفت با توجه به مطالبات مردمی، برنامه ریزی لازم برای بهسازی راه‌های این بخش از سال گذشته آغاز شده و در سال ۱۴۰۳ ادامه خواهد یافت.

فرماندار دشتستان گفت: در این خصوص محور بوشکان- فراشبند روکش آسفالت خواهد شد و در حال حاضر اعتبار آن تأمین شده و پیمانکار این پروژه عملیات اجرایی آن را آغاز کرده است.

کد خبر 6087092

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • توزیع ۸۵۰۰ تن آسفالت در ۶۱ معبر شهری تبریز
  • محور بوشکان-فراشبند روکش آسفالت می‌شود
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • رویداد ویژه «ایمنی و حمل و نقل» در پایتخت
  • هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای اصفهان صادر شد/انیروهای امدادی در حالت آماده باش
  • ۱۶۰۰۰ مترمربع از معابر آرامستان بهشت رحمت شهرکرد آسفالت شد
  • آغازعملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری در بروجن
  • عملیات لکه‌گیری و ترمیم آسفالت معابر شهری بروجن
  • آسفالت نامناسب خیابان شهید رودکی در ارومیه