Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-23@19:31:48 GMT

نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۶۵۶۹

نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی معرفی می‌شوند

ایسنا/ایلام رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از تمدید محدودیت های ترافیکی در مبادی ورودی و خروجی های شهرستان های با وضعیت قرمز و نارنجی تا پایان هفته خبر داد.

سرهنگ «ابوالفضل کهزادی»  اظهار کرد: با اعلام وضعیت قرمز کرونایی شهر ایلام و برخی دیگر از شهرهای استان از سوی ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا قانون منع تردد و محدودیت های ترافیکی در این شهرها برای یک هفته دیگر تمدید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ملاک عمل ماموریت پلیس راهور مصوبات ستاد مقابله با کرونا است ،از اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و توقیف خودروهای با پلاک غیر بومی و معرفی نقض کنندگان قانون منع تردد به مراجع قضایی خبر داد.

رئیس پلیس راهور انتظامی استان ایلام خاطر نشان کرد: برابر مصوبه ستاد استانی کروبا و با هدف جلوگیری از گسترش بیماری کرونا و حفظ سلامت جامعه، کسانی که به صورت غیرمجاز خصوصا پلاک های غیربومی در شهرهای استان تردد داشته باشند با برخوردهای سختگیرانه از سوی پلیس مواجه خواهند شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از کانال اطلاع‌رسانی پلیس، کهزادی گفت:محدودیت های ترافیکی شبانه از ساعت ۲۲شب تا۳بامداد در معابر درون شهری همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی منطقه ایلام همه باهم علیه کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر

به علت بارش باران و بروز سیلاب تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک دچار محدودیت شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، از روز گذشته بارش‌های پراکنده در استان مرکزی آغاز شده به طوری که در اکثر شهرهای استان مرکزی شاهد بارش نزولات آسمانی بهاری بودیم، در اراک نیز در ساعاتی از روز بارش به صورت باران بوده و البته در مناطق اطراف اراک قدری این روند بارش شدیدتر بود.

این در حالی است که در بخش معصومیه و محدوده امرآباد و شانق در شهرستان اراک بارش شدید باران باعث بروز سیلاب در محور ترددی این بخش و در نتیجه بروز محدودیت تردد در محور امرآباد - شانق شهرستان اراک به علت وقوع سیلاب بعد از بارش سنگین باران شد.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار تسنیم، تردد از محور امرآباد - شانق به علت وقوع سیلاب امکان پذیر نبوده و درحال حاضر راهداران اداره کل راهداری اقدام به بستن راه و ممانعت از هرگونه تردد در این محور مواصلاتی به علت بارش باران و بروز سیلاب کرده‌اند.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • انتقام از بلاگر معروف به خاطر اختلاف بر سر تبلیغات
  • محدودیت تردد در محور امرآباد- شانق در اراک + تصویر
  • پرورش‌دهنده حلزون در شهرضا به مراجع قضایی معرفی شد
  • معرفی ۳۶۷ متخلف زیست محیطی به مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • کشف هزاران عدد دخانیات قاچاق در غرب تهران
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • معرفی بیش از ۱۰۰ واحد مختلف به مراجع قضایی استان
  • تکرار شکستگی لوله در خیابان میر / محدودیت ترافیکی اعمال شد
  • محدودیت تردد به دلیل عملیات راهسازی در محور ایلام_صالح آباد