Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت آغاز ماه رمضان، شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش  با برگزاری جشنواره "ماه مبارک" علاوه بر تخفیف های همیشگی خود، تخقیف ها و جوایز ویژه ای را برای مشتریان در نظر گرفته است.

 

به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش به نقل از معاونت بازاریابی این شرکت، این تخفیفات و جوایز که در قالب جشنواره "ماه مبارک"، همزمان با آغاز نخستین روز از ماه رمضان، ماه مهمانی خداوند ارائه می شود فروش ویژه مواد اولیه غذایی، ارائه تخفیف های ویژه علاوه بر تخفیف های همیشگی  و اهداء هر شب یک جایزه 50 میلیون تومانی ( جمعا 30 جایزه 50 میلیون تومانی) را شامل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح فروش ویژه اقلام غذایی، علاوه بر تخفیفات همیشگی، هر هفته مواد اولیه یکی از غذای‌های منتخب با تخفیفات ویژه معرفی و در فروشگاه‌ها به فروش می‌رسند. همزمان و در برنامه آموزش آشپزی که در اینستاگرام افق کوروش در دسترس همگان قرار دارد هر روز دو پیشنهاد غذا برای افطار و سحری به همراه ویدئو آموزشی نحوه تهیه آنها منتشر خواهد شد.

مهم ترین بخش جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ، اهداء 15 میلیارد ریال جایزه به مشتریان است که در طی آن  هر شب یک جایزه 50 میلیون تومانی به یک نفر از مشتریان اهداء می شود. در این بخش از جشنواره بزرگ "ماه مبارک" افق کوروش ، 30 جایزه 50 میلیون تومانی در نظر گرفته شده است که همانند گذشته به ازای حداقل 100 هزار تومان خرید یک کد قرعه‌کشی به مشتری اختصاص داده  شده و در پایین  فاکتور مشتری درج می شود. مشتریان برای ثبت این کد و شرکت در قرعه‌کشی باید پس از ورود به پورتال my.okcs.com ابتدا شماره موبایل خود را جهت اعتبار سنجی وارد کرده و پس از تایید کد قرعه‌کشی را ثبت نمایند.

گفتنی است مراسم قرعه کشی جشنواره " ماه مبارک" شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش برای انتخاب برندگان جایزه 50 میلیون تومانی هر شب قبل از خبر ساعت 19:00 از شبکه یک سیما پخش می شود.

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است کیه لینی: اگر رونالدو یک مشکل برای یوونتوس است، امیدوارم از این مشکلات زیاد داشته باشیم جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: شرکت فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش جایزه 50 میلیون تومانی ماه مبارک قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۶۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت

«جاماندگان»، «داستان آمریکایی» و سریال «وراثت» از جمله برندگان جوایز سالانه انجمن نویسندگان ۲۰۲۴ بودند که با تاخیر چند ماهه برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم سالانه جوایز انجمن نویسندگان آمریکا (WGA) امسال به شکلی غیرمعمول و به دلیل اعتصابات سال گذشته این انجمن با چند ماه تاخیر و پس از جوایز اسکار برگزار شد و در نهایت جایزه بهترین فیلمنامه اصلی به فیلم «جاماندگان» نوشته «دیوید همینگسون» رسید و «داستان آمریکایی» نوشته «کورد جفرسون» نیز جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی را به خانه برد.

فیلم «آناتومی یک سقوط» به نویسندگی و کارگردانی «ژوستین تریه» که برنده جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اصلی اسکار ۲۰۲۴ شد، واد شرایط رقابت در جوایز انجمن نویسندگان نبود.

در بخش تلویزیونی نیز سریال «خرس» برنده جایزه بهترین سریال کمدی شد، در حالی که سریال «وراثت» به عنوان بهترین سریال درام انتخاب شد. «آخرین بازمانده» برنده جایزه بهترین نویسندگی برای سریال جدید شد و جایزه بهترین نویسندگی برای مینی سریال‌ها به سریال «مشاجره» رسید.

انجمن نویسندگان آمریکا سال گذشته میلادی پس از چندین ماه اعتصاب در ماه سپتامبر با اتحادیه و تهیه کنندگان فیلم و تلویزیون آمریکا به یک توافق سه ساله جدید دست یافتند که محافظت در برابر استفاده از هوش مصنوعی، شفافیت داده‌ها و دریافت حداقل دستمزد را برای نویسندگان آثار سینمایی، تلویزیونی و سامانه‌های نمایش آنلاین تضمین می‌کند.

سال گذشته هالیوود با اعتصاب  انجمن نویسندگان و انجمن بازیگران سینمای آمریکا در جهت افزایش دستمزد پایه و تضمین عدم جایگزینی کار آنها با هوش مصنوعی، با چالش بزرگی رو به رو شده بود. این اعتصابات تاثیر زیادی بر صنعت فیلم گذاشت و  موجب تعطیلی پروژه‌ها و تاخیر در اکران‌های سینمایی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رونمایی از مستند «قوی‌دل» همزمان با روز جهانی هموفیلی/ فیلم‌های مستند، مهجور هستند
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • رد جایزه قلم آمریکا برای موضع ناکافی در قبال جنگ غزه
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • «قوی‌دل» به «هنر و تجربه» رسید
  • «انگشت طلا» ۶ جایزه از جوایز فیلم هنگ‌کنگ را برد
  • اکران مستند «قوی دل» در گروه هنر و تجربه
  • انجمن نویسندگان آمریکا برندگان خود را شناخت
  • اکران مستندی از یک پرونده جنجالی و قضایی
  • «قوی‌دل» به هنر و تجربه رسید