Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@16:03:07 GMT

ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۰۹۰

ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات

خبرگزاری آریا - جلسه شورای معاونین و مدیران شهرداری منطقه 16، با هدف بررسی مشکلات هر یک از حوزه های اداری، خدماتی و اجرایی شهرداری و ارائه راهکارهای مناسب جهت رفع معضلات به صورت غیر حضوری و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 16، در این جلسه که با حضور پیمان پور نصر شهردار منطقه برگزار شد، هر یک از معاونین و مدیران به بیان گزارش ها، موارد انجام پذیرفته و افق آینده اقدامات هر حوزه پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ادامه شهردار منطقه، ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، با تشریح مواردی به ارائه گزارش و بررسی اقدامات صورت گرفته پیرامون مصوبات جلسه گذشته پرداخت و گفت: تشکیل جلسه معاونین شهرداری فرصتی مناسب جهت بررسی امور جاری و اجرایی حوزه های مختلف شهرداری، همپوشانی برنامه ها و جلوگیری از موازی کاری در بدنه شهرداری است، هر یک از معاونت های شهرداری بازوهای اجرایی مدیریت شهری محسوب می شوند که همکاری و مشارکت تمامی معاونت ها و اجرای مناسب طرح ها و برنامه ها می تواند در تقویت همه جانبه مدیریت شهری موثر واقع شود، به همین منظور برگزاری مستمر جلسات شورای معاونین و جلسات متعدد راهبردی مدیران شهرداری نقش بسزایی در ارتقای کارکرد تمامی اجزای پیکره شهرداری دارد.
در این جلسه اهمیت ماه پر خیر و برکت رمضان و اجرای ویژه برنامه های متنوع و تولید محتوا برای گروه های سنی مختلف با رعایت پروتکل های بهداشتی، تحقق توقع بجای شهروندان با تلاش پرسنل، اجرای تکالیف ابلاغی با موضوع تهران هوشمند و شهر هوشمند، تلاش مضاعف در ارائه خدمات به شهروندان، انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه در موج چهارم کرونا و رعایت کامل شیفت بندی و حضور یک سوم کارکنان، اهمیت شفاف سازی قراردادهای معاونت های مختلف (انعقاد قرارداد الکترونیکی) و بسته شدن حساب ها تا 15 اردیبهشت سال جاری، کمک های مومنانه در ماه مبارک رمضان با بهره گیری از بانک های اطلاعاتی منطقه با مشارکت نهاد های ذی ربط، رعایت طرح خط آسمان با تاکید مدیران ارشد شهرداری تهران، استمرار در اجرای به موقع و با دقت طرح نگهداشت، در اولویت قرار گرفتن تبدیل فضاهای بی دفاع شهری و... . از جمله موضوعات مهمی بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی دیوان محاسبات کشور، علی کامیار، دادستان دیوان محاسبات در این جلسه با بیان اینکه بخش تعاون در کشور نیازمند تقویت است و سازوکار حمایتی و سرمایه گذاری در این بخش باید توسعه پیدا کند، گفت: رعایت سهم ۷۰ درصدی پرداخت تسهیلات تعاونی توسط بانک‌ها بسیار حائز اهمیت است.  وی افزود: با توجه به اینکه مقام معظم رهبری شعار امسال را «جهش تولید با مشارکت مردم» بیان فرمودند و از سوی دیگر بانک توسعه تعاون به دلیل ماهیت فعالیت هایش دانش و تخصص لازم را در این زمینه دارد و آسیب شناسی‌های لازم را در حوزه تعاون و تولید انجام داده است، انتظار می‌رود که در تحقق شعار سال و توسعه بخش تعاونی در کشور برنامه‌ها و فعالیت‌های بیشتری را انجام دهد.  کامیار ضمن تشکر از ارائه گزارش کامل عملکرد توسط مسئولین بانک توسعه تعاون، خاطر نشان کرد: دیوان محاسبات کشور به عنوان کمک کننده و یاریگر در کنار دستگاه‌های اجرایی است و راهکار‌های قانونی لازم را ارائه خواهد داد.  در ابتدای جلسه، مسئولین بانک توسعه تعاون گزارشی از عملکرد این بانک ارائه کردند و در ادامه فتاحی رئیس هیات مدیره بانک از سیاست‌ها و راهبرد‌های پیشگیرانه دیوان محاسبات کشور تشکر کرد و گفت: راهنمایی‌های دیوان محاسبات موجب کاهش انحراف دستگاه‌ها می‌شود و ما تلاش می‌کنیم که از ظرفیت بالای این نهاد نظارتی بهره لازم را ببریم.    بر اساس گزارش ارائه شده در این جلسه، بودجه پیشنهادی بانک با ارقام پیشنهادی سازمان برنامه و بودجه دارای مغایرت است. به نحوی که در گزارش شش ماهه بانک، صورت‌های مالی حسابرسی شده دارای سود بوده، اما در گزارش سازمان برنامه و بودجه زیانده عنوان شده است.   همچنین در این جلسه وضعیت مالکیت شرکت‌های زیرمجموعه بانک، صورت‌های مالی، نحوه و نوع پرداخت تسهیلات، عملکرد بانک در حوزه واگذاری وثایق تملیکی و عملکرد مالیاتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.   در گزارش ارائه شده در این جلسه، تاکید شد که واریز منابع حاصل از فروش اموال مازاد به حساب خزانه داری کل کشور توسط بانک صورت نگرفته است و در راستای اجرای حساب واحد خزانه، از تعداد ٢۴ حساب ١۵ حساب بسته شده و ٩ حساب باقی مانده که به علت دستور قضایی تاکنون بسته نشده است.   دیوان محاسبات کشور همچنین در این جلسه، ضمن تاکید بر لزوم تدوین برنامه عملیاتی در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «جهش تولید با مشارکت مردم»، ضرورت پیگیری بند‌های حسابرسی مرتبط با نحوه و نرخ تسعیر ارز دارایی‌ها و بدهی‌ها در بانک‌ها را مورد تاکید قرار داد.

دیگر خبرها

  • هماهنگی عملیات حج تمتع ایستگاه «هما» در آذربایجان غربی
  • ضرورت ورود جدی مسئولان برای رفع اختلاف مالکیت ساکنان تالاب انزلی
  • رفع اختلاف مالکیت ساکنان حاشیه تالاب بین المللی انزلی مستلزم ورود جدی مسئولان مربوطه
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • رفع معضلات تالاب انزلی نیازمند راهکارهای مناسب و کارشناسی است
  • برای انتقال آب‌های سطحی باید علمی و اساسی وارد عمل شویم
  • امنیت و ایمنی اراضی کوره معک باید در دستور کار قرار گیرد
  • مطالبه مردم برای کاهش معضلات مربوط به حوزه حجاب یک خواست عمومی است
  •  بررسی عملکرد بانک توسعه تعاون در دیوان محاسبات 
  • مدیران عمرانی و شهرداری کرمانشاه برای حل مشکلات مردم به خط شدند