Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از بغداد الیوم، یک کاروان لجستیک دیگر ارتش ایالات متحده آمریکا در عراق هدف قرار گرفت. منابع رسانه‌ای اعلام کردند که این کاروان در شهر ناصریه واقع در استان ذی قار در جنوب عراق هدف قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، یک بمب کنار جاده‌ای در مسیر کاروان لجستیک متعلق به نظامیان آمریکایی در استان ذی قار منفجر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تاکنون هیچ گروهی مسئولیت هدف قرار دادن کاروان آمریکایی در ذی قار را برعهده نگرفته است.

گفتنی است، طی ماه‌های اخیر، کاروان‌های لجستیک ایالات متحده آمریکا بارها در نقاط مختلف عراق هدف قرار گرفته اند. با این حال، آمریکایی‌ها همچنان از پایبندی به مصوبه پارلمان عراق مبنی بر خروج هرچه سریع‌تر از خاک این کشور طفره می‌روند.

کد خبر 5191106 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: ایالات متحده امریکا استان ذیقار عراق ایالات متحده امریکا عراق ایران روسیه افغانستان رژیم صهیونیستی فلسطین اوکراین سوریه جو بایدن غنی سازی اورانیوم لبنان سایت هسته ای نطنز عربستان سعودی عراق هدف قرار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۲۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز به اردوگاه بلاطه در نابلس در کرانه باختری یورش بردند.

همچنین شهرک نشینان صهیونیست و نظامیان اشغالگر شب گذشته و نخستین ساعات بامداد امروز به فلسطینیان در شهرک بیت امر در شمال الخلیل و منطقه یطا در جنوب این شهر حمله کردند.

سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد که یک جوان فلسطینی در یورش نظامیان اشغالگر به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس در کرانه باختری بر اثر اصابت گلوله مجروح شده است.

خبرنگار الجزیره همچنین گزارش داد که نظامیان اشغالگر مقر جنبش فتح را در اردوگاه بلاطه در شرق نابلس قبل از عقب‌نشینی از این اردوگاه منفجر کردند.

منابع رسانه‌ای محلی هم گزارش دادند که نظامیان صهیونیست یک خودرو را بین شهرک های «عاروره» و «مزارع نوبانی» در شمال غربی رام الله در کرانه باختری اشغالی منفجر کردند.

این تحولات در حالی است که راهپیمایی گسترده‌ای در خیابان های شهر طولکرم در کرانه باختری در حمایت از غزه و محکومیت جنایات اشغالگر اسرائیل برگزار شد.

در شهر جنین هم انفجار و درگیری با نظامیان اشغالگر هنگام عقب‌نشینی برخی خودروهای آنها از این شهر رخ داد و دو جوان فلسطینی دستگیر شدند.

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که نظامیان اشغالگر به اردوگاه جلزون در شمال رام الله در کرانه باختری هم یورش بردند و پس از چند ساعت و حمله به خانه‌های فلسطینیان و بازداشت شماری از آنها از این اردوگاه عقب‌نشینی کردند.

کد خبر 6062563

دیگر خبرها

  • پولیتیکو: آمریکا درحال برگزاری مذاکرات مقدماتی برای برقراری ثبات در غزه پس از جنگ است
  • انهدام پنجمین تانک «آبرامز» ارتش اوکراین
  • یک آمریکایی چهار نفر را با ضربات چاقو کشت
  • تدارک نتانیاهو برای اعزام هیاتی به آمریکا با محور عملیات در رفح!
  • چرا آمریکا قطعنامه آتش‌بس در غزه را وتو نکرد؟
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • تیم ملی برای تکرار برد پرگل وارد ورزشگاه شد (عکس)
  • پیش‌بینی سردار نقدی از روز آویزان کردن نظامیان آمریکایی از تیرهای برق | این عالم صاحب دارد
  • انفجار مقر جنبش فتح در نابلس/ راهپیمایی حمایت از غزه در طولکرم