Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-18@14:39:27 GMT

محموله‌‎های حاوی مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۷۳۰۰

محموله‌‎های حاوی مواد مخدر در استان خراسان جنوبی کشف شد

گروه استان‌ها-فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از کشف حدود ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان‌های مختلف استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  بیرجند ، سردار ناصر فرشید ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مأموران انتظامی شهرستان سربیشه طی 24 ساعت گذشته در 2 عملیات 71 کیلو و 263 گرم تریاک کشف و 4 سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این راستا مأموران انتظامی سربیشه در 24 ساعت گذشته هنگام گشت زنی در محورهای فرعی این شهرستان 2 قاچاقچی مواد مخدر که به  صورت پیاده در حال حمل مواد مخدر بودند دستگیر و همچنین سواری پژو 405 قاچاقیان مواد مخدر را توقیف کردند که مأموران با هماهنگی مقام قضائی در بازرسی از خودرو و متهمان دستگیر شده 71 کیلو و 263 گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: همچین مأموران انتظامی شهرستان سربیشه در عملیاتی دیگر هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک سواری پژو 405 مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند.

درگیری مسلحانه پلیس سیستان‌ و بلوچستان با قاچاقچیان/ 1.5تن مواد مخدر کشف شدضربه سنگین ناجا بر پیکره سوداگران مرگ / کشف 156 تن مواد مخدر در سیستان وبلوچستان10 نفر از نیروهای انتظامی و مقابله‌ای کشور در سال 99 در راه مبارزه با مواد مخدر شهید شدند

فرشید بیان داشت: راننده پژو 405 به محض مشاهده مأموران از محل متواری شد که با انجام اقدامات پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن 88 کیلو و 200 گرم حشیش و 12 کیلو و 700 گرم تریاک کشف شد.

وی افزود: در این رابطه مجموعا 100 کیلو و 900 گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی همچنین از کشف 91 کیلو و 100 گرم تریاک در شهرستان طبس خبر داد و گفت: در این رابطه نیز یک پژو 405 توقیف و یک متهم دستگیر شده است. 

فرشید همچنین از کشف 47 کیلو و 350 گرم حشیش و 57 کیلو و 350 گرم تریاک در عملیاتی دیگر در شهرستان طبس با عملیات مشترک مأموران انتظامی استان یزد خبر داد و افزود: مأموران انتظامی شهرستان طبس با همکاری مشترک با تیم مبارزه با مواد مخدر استان یزد، هنگام کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی دیهوک به کرمان کامیون قاچاقچیان مواد مخدر را مشاهده و پس از شناسایی دقیق با علائم هشدار دهنده آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان خراسان جنوبی بیان داشت: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون 47 کیلو و 350 گرم حشیش و 57 کیلو و 350 گرم تریاک کشف کردند.

فرشید خاطرنشان کرد: در این رابطه مجموعا 104 کیلو و 700 گرم انواع مواد مخدر کشف و یک متهم دستگیر که به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی همچنین از کشف 99 کیلوگرم تریاک در شهرستان بیرجند خبر داد و بیان کرد: مأموران در این رابطه یک خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند. 

وی یادآور شد: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با فروشندگان مواد مخدر و هرگونه بی نظمی و اخلال در نظم عمومی، با سامانه پیامک 11056 و یا مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تماس و موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/251/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مأموران انتظامی فرمانده انتظامی گرم تریاک کشف کیلو و 350 گرم مواد مخدر یک متهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودروهای ترانزیتی به یک دستگاه خودروی مشکوک و سریعاً آن را مورد بررسی قرار دادند.

این مقام ارشد در مرزبانی فراجا ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفا مواد مخدر که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده بود را مشاهده و مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل؛ مقدار ۴۰۹ کیلوگرم شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار گودرزی با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ، گفت: مرزداران برای مقابله با هرگونه تعددی به مرزهای پاک ایران اسلامی همیشه آماده‌اند.

وی در پایان با تشکر از همکاری مرزنشینان و تلاش مرزداران دلاور میهن اسلامی تصریح کرد: چشمان همیشه بیدار مرزبانان با رصد لحظه به لحظه مرزهای این کشور، اجازه سو استفاده قاچاقچیان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نخواهند داد و در این راه تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

کد خبر 6079797

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • کشف محموله شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • ۲۰ هزار دلار دستمزد انتقال یک تن شیشه به تهران
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف جاساز بیش از یک تن شیشه در بار ۲۳ تنی سنگ
  • کشف محموله سنگین شیشه و تریاک در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • کشف بیش از یک تن و ۲۰۰ کیلوگرم مواد افیونی درسیستان و بلوچستان