Web Analytics Made Easy - Statcounter

جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت‌ها پیش و با وجود محدودیت‌های کرونایی، به صورت دورهمی‌های خانوادگی برگزار می شود و همین موضوع می تواند عاملی برای شیوع کرونا باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صبح زاگرس انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا اسفند ماه سال گذشته کلید خورد و حدود 700 نفر برای حضور در انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد نام نویسی کردند و منتظر تایید صلاحیت های خود برای ادامه فرایند انتخاباتی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نامزدهای انتخاباتی به صورت غیررسمی با دید و بازدید هایی که با مردم شهر دارند در حال برآورد برای ماندن یا رفتن در انتخابات ۱۴۰۰ هستند.

تنور انتخابات شورای شهر با وجود شیوع شدید ویروس کرونا گرم است و طبق برخی شنیده ها هم نشینی ها و جلسات دورهمی برای انتخابات پیشرو برگزار می شود و دستورات ستاد مقابله با  کرونا، قانون انتخابات و توصیه های مسئولان ارشد استان کهگیلویه و بویراحمد نیز نتوانسته است مانع از برگزاری نشست های انتخاباتی شود.

روند نگران کننده شیوع کرونا در کهگیلویه و بویراحمد وضعیت این استان را سیاه و قرمز کرده است و محدودیت های جدی نیز در نظر گرفته شده است اما به نظر می رسد قوانین منع رفت و آمد و عدم برگزاری دورهمی های خانوادگی نیز نتوانسته است مانع از این کار نشده است.

جلسات نامزدهای انتخابات شورای شهر در کهگیلویه و بویراحمد از مدت ها پیش و با وجود محدودیت های کرونایی، به صورت دورهمی های خانوادگی برگزار می شود در حالی است که یکی از مهمترین عوامل شیوع ویروس کرونا برگزاری دورهمی های انتخاباتی است.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد انتخابات شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد

طالب پور گفت: از این تعداد ۳۸ هزار و ۳۹۲ نفر در اماکن اقامتی رسمی استان اسکان یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

دیگر خبرها

  • ترکیه، رقابت انتخاباتی دشوار در استانبول و آنکارا
  • نگاهی به قوانین جالب انتخاباتی در ترکیه
  • برگزاری انتخابات هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • روایت محمد مهاجری از دو شبهه انتخاباتی
  • انتخابات شهرداری استانبول / رقابت میان نامزدهای حزب حاکم و مخالف / رای تعیین کننده کردها
  • بازدید حدود ۱۶۰ هزار نفر از اماکن گردشگری کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۴۰۰ هزار تردد در ورودی‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • ونزوئلا در تب و تاب انتخاباتی
  • خسارت سیل به ۳ هزار کیلومتر راه عشایری کهگیلویه و بویراحمد
  • چکش‌کاری قوانین انتخاباتی/ اصلاح قانون انتخابات شوراها چه شد؟