Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی از بانک پارسیان به سبب اختصاص اعتبار برای خرید کالاهای صنایع دستی و قرار دادن آن در سبد جوایز غیرنقدی تقدیرکرد.
به گزارش شمانیوز، پویا محمودیان، با ارسال تقدیرنامه ای به کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان تصریح کرد : در راستای توجه ویژه و تلاش‌های ارزنده آن بانک طی سال 99 مبنی بر استفاده از کالاهای صنایع‌دستی در سبد جوایز غیرنقدی بانک مراتب تقدیر و سپاس تقدیم حضور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تاکید می کند : بی شک این اقدام بزرگ به عنوان ثمره مساعی ماندگار مدیران سخت کوش و متعهد ایرانی در مشارکت و احیای هنر - صنعت می باشد و امید است با تلاش افزون تر، سهم بیشتری در راه ارتقای عظمت هنر ایران اسلامی داشته باشید.
گفتنی است بانک پارسیان در راستای حمایت، پشتیباتی و رفع موانع از تولید و با هدف ترویج و اشاعه بیشتر کالاهای فرهنگی ایرانی اسلامی در سطح جامعه و ارتقای تولید، همه ساله اعتباری را برای خریدکالاهای صنایع دستی در سبد جوایز غیرنقدی سپرده های قرض الحسنه اختصاص داده است.
منبع:روابط عمومی بانک پارسیان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: بانک پارسیان صنایع دستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، علی خورابلو با اعلام این مطلب گفت: در این نمایشگاه ۲۵ نفر شرکت‌کننده در حوزه‌های مختلف صنایع‌دستی، گردشگری، آشپزی و عفاف و حجاب حضور داشتند که به همت سازمان منطقه آزاد ماکو و اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو برگزار شده بود.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ماکو افزود: در این نمایشگاه ۲ غرفه صنایع‌دستی در رشته‌های‌ چوب و کالاهای چوبی، گره‌چینی، خراطی و کنده‌کاری چوب دایر شده بود.

او تصریح کرد: پخش موسیقی‌های سنتی آشیقی و پاپ، اجرای مسابقات پرسش و پاسخ، پخش مستندهای مختلف فرهنگ عامه، اجرای برنامه‌های آیینی و سنتی از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه هستند.

 

 

 

دیگر خبرها

  • پتانسیل های گردشگری استان کرمانشاه هنوز بخوبی معرفی نشده اند
  • کاوش و سامان‌دهی قلعه تپه تاریخی ابهر
  • موافقت با ۱۴ طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • پایان نمایشگاه توانمندی‌های بانوان منطقه آزاد ماکو
  • موافقت با 14 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری در گلستان
  • بازدید از بناهای تاریخی کردستان روز پنجشنبه رایگان است
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • برپایی میز ارتباطات مردمی وزارت میراث فرهنگی در سمنان