Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- "قرارگاه گروه‌های جهادی شهید آیت الله مدنی (ره) " و حوزه علیمه استان همدان با هدف کمک به کادر درمان، فراخوان اعزام نیروهای داوطلب همدانی به خط مقدم جبهه سلامت را منتشر کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، با قرار گرفتن استان همدان در شرایط قرمز کرونایی و بحرانی بودن برخی شهرستان‌های استان، ستاد مردمی مقابله با کرونا "قرارگاه گروه‌های جهادی شهید آیت الله مدنی (ره) " وحوزه علیمه استان همدان با هدف کمک به کادر درمان فراخوان اعزام نیروهای داوطلب همدانی به خط مقدم جبهه سلامت را منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 افراد علاقمند به شرکت در این جهاد بزرگ، گروه‌های جهادی و مردمی و دیگر گروه‌های فعال در عرصه های فرهنگی- اجتماعی می‌توانند با پیوستن به  این حرکت انقلابی، اجتماعی و خیرخواهانه در بخش‌های "حضور در بیمارستان‌ها و ارائه خدمات مختلف به بیماران و کادر درمان" و دیگر اقداماتی که سبب قطع شدن زنجیره انتقال کرونا می‌شود، مشارکت کنند.

بستری حدود 700 بیمار مبتلا به کرونا در گلستان/ آرامستان‌ها در برخی شهرها بسته شد تاز‌ه‌ترین وضعیت کووید19 در استان آذربایجان‌غربی/ فوتی‌های کرونایی آذربایجان‌غربی به 3939 نفر رسید کوتاهی در اجرای محدویت‌های کرونایی؛ ظرفیت بیمارستان‌های اردبیل در حال تکمیل است

 

اقشار مختلف مردم نیز می‌توانند برای مشارکت در تأمین هزینه‌های امدادرسانی، کمک‌های خیرخواهانه خود را به شماره کارت 6037997599249340 به نام حوزه آخوند همدان واریز کنند.

افراد علاقمند به شرکت در این فراخوان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های تلفن‌های 09358058800 و 09183122616 تماس گیرند.

انتهای پیام/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد

به گزارش تابناک، نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت امروز سه‌شنبه 28 فروردین ماه 1403 با حضور رئیس سازمان برنامه و بودجه برگزار شد  و داوود منظور با اشاره به لزوم کاهش تکیه بر درآمدهای ناپایدار که در نوسان و عامل کسری بودجه نیز هستند بیان کرد: دولت افزایش درآمد پایدار را در بودجه ۱۴۰۳ در نظر گرفته است و این درآمدها از ۴۵ درصد در سال ۱۴۰۱ به ۵۲ درصد در سال ۱۴۰۲ رسیده و برنامه برای رسیدن به ۶۰ درصد در سال ۱۴۰۳ است.

 

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه سریعتر قانون برنامه هفتم توسعه را دریافت کنیم چراکه ظرفیت ها و رویکردهای جدیدی در این برنامه درنظر گرفته شده است. در اولین جلسه مجلس در سال جدید بخش دوم بودجه تحویل داده شده است و مجلس هم فورا بررسی را آغاز کرد.


منظور گفت: یکی از مطالبات مهم مردم اعطای اعتبارات بیشتر به بخش فرهنگ، گردشگری، ورزش و جوانان است و در بودجه امسال شاهد افزایش ۴۵ درصدی بودجه این بخش بوده ایم و بخش ورزش افزایش ۱۰۰ درصدی بودجه داشته است. همچنین در بخش سلامت شاهد افزایش ۳۰ درصدی بودجه بوده ایم و امسال ۲۵ هزار کادر درمان و ۱۸۰۰ عضو هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی جذب خواهد شد.

دیگر خبرها

  • گزارش تمرین پرسپولیس با دو مصدوم
  • فراخوان مشمولان اعزامی در اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت‌ماه
  • دومین فراخوان همایش بین‌المللی دشمن شناسی اعلام شد
  • امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد/ از صاحبخانه‌های بی‌انصاف مالیات دریافت می‌شود
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال ۲۷ هزار کادر درمان و ۷۰ هزار معلم جذب خواهند شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ امسال 27 هزار کادر درمان و 70 هزار معلم جذب خواهد شد
  • نشست خبری سخنگوی اقتصادی دولت آغاز شد/ تکلیف جذب کادر درمان مشخص شد
  • فعالیت ۴۲ گروه جهادی تویسرکان در سال جدید
  • خدمات رسانی گروه جهادی دانشگاه پیام نور استان در بهمئی