Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@12:20:50 GMT

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۰۸۷

پیام وزیر دفاع به مناسبت روز ارتش

خبرگزاری ایلنا:  وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پیامی به مناست روز ارتش تاکید کرد: ارتش نقش حیاتی و راهبردی خود را در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و استحکام بخشی به بنیان دفاعی کشور تحت رهبری‌های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا به بهترین نحو ایفا کرده است.

در متن  پیام امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به  امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران آمده است: ۲۹ فروردین‌ماه سال روز ارتش جمهوری اسلامی و حماسه‌آفرینی‌های نیروی زمینی قهرمان را خدمت جنابعالی، فرماندهان، مدیران و آحاد کارکنان و خانواده‌های جان برکف و ولایت‌مدار ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه این پیام آمده است: ارتش سرافراز و مقتدر جمهوری اسلامی ایران در طول ۴۲ سال عمر پر برکت انقلاب اسلامی در تمامی عرصه های پرفراز و نشیب ایران اسلامی و آوردگاه‌های خطیر، فداکارانه و مجاهدانه همچون ستاره‌ای نورانی در سپهر انقلاب اسلامی درخشیده است.

سرتیپ حاتمی در پیام خود آورده است: همراهی با بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سرنگونی رژیم منحوس پهلوی، همراهی با ملت بزرگ ایران اسلامی در استقرار و تثبیت نظام مقدس و الهی جمهوری اسلامی، حضور پر قدرت و تمام عیار در جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس و تقدیم ۴۸ هزار شهید گلگون کفن، حفظ و حراست بی نظیر از حدود و ثغور ایران اسلامی و دفع هر گونه تهدید و نقش آفرینی مسئولانه در تمامی عرصه های خدمت به ملت بزرگ ایران اسلامی نظیر سیل، زلزله و شیوع و فراگیری ویروس منحوس کرونا همه و همه جلوه هایی از ایثار جانفشانی و خدمت صادقانه به آرمان‌های والای انقلاب اسلامی بوده است.

وزیر دفاع در این پیام تاکید کرده است: بی‌تردید اقتدار، پیشرفت، توانمندی، سرآمدی و آمادگی بالای رزمی امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران حاصل تفکر و اندیشه انقلابی، جهادی و استکبارستیزی فرماندهان و آحاد رزمندگان مومن، شجاع و ولایتمداری است که نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت پرچم مقدس ایران عزیز را هدف والای خود قرار داده اند و آماده اند تا با نثار جان خویش از استقلال و تمامیت ارضی کشور و انقلاب اسلامی که ودیعه خداوند متعال در عصر غیبت کبرا است، محافظت نمایند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز وحدت بی‌نظیر ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همچون ید واحد، پیوند عمیق و  ناگسستنی با ملت بصیر و بزرگ ایران و تبعیت کامل از ولایت مطلقه فقیه، ارتش سرافراز ایران اسلامی را همچون حصنی حصین در برابر نظام سلطه به کوهی استوار تبدیل کرده است که هیچ بداندیش متجاوزی را جرات تجاوز به این آب وخاک مقدس نیست.

سرتیپ حاتمی اضافه کرد: خداوند متعال را شاکریم که ارتش جمهوری اسلامی نقش حیاتی و راهبردی خود را در حفظ استقلال و تمامیت ارضی و استحکام بخشی به بنیان دفاعی کشور تحت رهبری های حکیمانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای (مدظله العالی) به بهترین نحو ایفا نموده است.

وی یادآورشد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر خود واجب می‌داند همچون گذشته با پشتیبانی همه‌جانبه و تأمین نیازهای دفاعی در تمامی حوزه های رزم زمینی هوایی، دریایی، پدافندی، الکترونیکی و همچنین خدمت صادقانه به آحاد رزمندگان غیرتمند ارتش، گام های اساسی را در پیشرفت و اعتلای ارتش مقتدر و سرافراز ایران اسلامی بردارد.

منبع: فردا

کلیدواژه: وزیر دفاع روز ارتش امیر حاتمی ارتش جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران اسلامی وزیر دفاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی ارتش، سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه، روز ارتش را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

برادر گرانقدر امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

فرمانده محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

فرا رسیدن ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مسؤولین، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع و غیور آجا صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

درخشش ارتش مکتبی و انقلابی در تاریخ جمهوری اسلامی ایران و در میدان‌های خطیر مأموریتی که با همراهی، هم افزایی و هماهنگی سایر نیروهای مسلح به ویژه وحدت و برادری با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی منجر به تولید قدرت بازدارندگی برای کشور شده است؛ برای ایران و ایرانی افتخارآمیز و برای دشمنان رشک برانگیز است.

همت و جهاد مقدس و صادقانه ارتشیان غیرتمند در صیانت از استقلال، امنیت و تمامیت ارضی کشور و دورسازی تهدیدات دشمنان از میهن اسلامی را می‌ستاییم و بر شهیدان و جانبازان والا مقام و رزمندگان سلحشور ارتش مقتدر و عزیز درود می‌فرستیم و تداوم خط پیشرفت و پیش‌روندگی تحسین برانگیز در نیروهای زمینی، هوایی، دریایی و پدافند به مدد دانش و فناوری روز، نیروی انسانی متعهد و پاکباخته و روحیه خودباوری و خود اتکایی و توانمندی‌های بومی و درونی موجود را آرزومندیم.

دوام توفیق آن فرمانده عالیقدر و یکایک ارتشیان عزیز، تحت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های ولی امر مسلمین جهان و فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای را از خدای قادر متعال مسئلت می‌نمایم.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1895869

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده انتظامی لرستان به مناسبت روز ارتش
  • وزیر دفاع: تعامل ارتش و سپاه منجر به خلق عملیات باشکوه «وعده صادق» شد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • سرلشکر باقری به فرمانده کل ارتش پیام فرستاد +جزئیات
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • ارتش نیرویی مقتدر درجهت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران است
  • پیام امیرعبداللهیان به فرماندهان بلندپایه نظامی کشور | عکس
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی با تجهیزات پیشرفته در مرزهای شمال شرق کشور
  • استقرار یگان‌های بسیار قوی ارتش در مرزهای شرقی ایران