Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@10:02:00 GMT

تست کرونای همه بازیکنان تیم فوتبال یزدلوله منفی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۶۸۵

تست کرونای همه بازیکنان تیم فوتبال یزدلوله منفی است

کاظم آسیابانپور عصر شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمرینات تیم برای حضور در مرحله نهایی لیگ از مدت‌ها قبل زیرنظر کادرفنی طبق برنامه مدون بدون مشکل برگزار شده و ادامه دارد.

وی ادامه داد: هدف اصلی همه فقط به عنوان تنها نماینده استان در این لیگ، ارایه بازی‌های فنی و دفاع از فوتبال یزد و صعود به مرحله نهایی و راهیابی به لیگ دسته ۲ فوتبال قهرمانی کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

 سرپرست یزدلوله خاطرنشان کرد: برای مسابقه اول نقاط ضعف و قوت تیم ماهشهری دقیق توسط کادرفنی رصد کامل شده و برای کسب پیروزی و سه امتیاز بازی و برداشتن گام محکم پا در میدان می‌گذاریم.

آسیابانپور گفت: هدف همه فقط دفاع از نام یزد و نماینده شایسته از استان است و برای رسیدن به آن همه با تعصب و جنگندگی مسابقات لیگ دسته سه امسال را در خانه  و بیرون از خانه پیگیری می‌کنند.   

تیم یزد لوله اولین مسابقه خود را در سال ۱۴۰۰، اول اردیبهشت‌ماه آینده در بندرماهشهر در برابر تیم خلیج فارس این شهر برگزار می‌کند.

این تیم در گروه سه با تیم‌های سپاهان نوین اصفهان، استقلال شوش، ون‌پارس نقش‌جهان، صنعت ابریشم اصفهان،  خلیج‌فارس بندرماهشهر، فرهنگ رامهرمز، سپاهان نوین ایذه، خلیج ‌فارس میناب و ایمان سبز شیراز هم گروه شد. 

در گروه اول رقابت‌ها، تیم‌های «پاراگ» تهران، مقاومت تهران، پیشگامان فنون پارس، جوان نوین ساری، شهرداری نوشهر، دماوند آمل، ستارگان مردان‌پاشا البرز، ۰۴ بیرجند، شهدای رزکان کرج، مهاجر نوین مشهد و امید وحدت خراسان حضور دارد.

تیم‌های گروه دوم لیگ دسته سه کشو شامل شهید «اورکی» اسلامشهر، نفت ایرانیان، بنیامین ورزش تهران، فرهنگ ایثار آستارا، شهرداری فومن، «کانیاو» اشنویه، کیان اراک، بعثت کرمانشاه، «ارتام» تبریز و پاس گیلان است .

مسابقات در هر گروه به صورت دوه‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی برگزار می‌شود و در پایان تیم‌های اول و دوم جواز حضور در مرحله پایانی برای رقابت و حضور در لیگ دسته دوم کشور را کسب می‌کنند.

هم‌اکنون تیم‌های یزدلوله و شهید قندی یزد به ترتیب در لیگ دسته سوم و دسته دوم کشور به نمایندگی از این استان حضور دارد.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیأت ورزشی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه دارد. 

برچسب‌ها فوتبال ویروس کرونا بندر ماهشهر یزد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال ویروس کرونا بندر ماهشهر فوتبال ویروس کرونا بندر ماهشهر یزد اخبار کنکور لیگ دسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!

به گزارش "ورزش سه"، کورتنی ریم، برادر شوهر پاریس هیلتون، در شبکه‌های اجتماعی تایید کرد که قصد دارد وارد دنیای فوتبال حرفه‌ای شود و برای تیم ویلاوردنسه پرتغال بازی خواهد کرد.

او در اینستاگرامش نوشت: "بله، شایعات درست هستند. من وارد دوران رایان رینولدز خود می‌شوم - به بازی رکسام مقابل تدلاسو مقابل خوش آمدید، اولین بازی حرفه‌ای‌ام در فوتبال (به عنوان احتمالاً مسن‌ترین فردی که چنین کاری در این سطح انجام داده) را برای ویلاوردنسه در 4 می مقابل لانک‌ اف‌سی انجام خواهم داد."

این تاجر در پیامی که شامل ویدیوهایی از تمرینات اختصاصی او و همچنین عکسی با پیراهن ویلاوردنسه در ورزشگاه دالوز است، ورودش به دنیای فوتبال را اعلام کرد. شهرت کورتنی ریم بیشتر به واسطه برادرش به دست آمده که با پاریس هیلتون، بازیکن و مجری مطرح آمریکایی، ازدواج کرده است.

این بازی برای تیم ویلاوردنسه در لیگ 2 پرتغال اهمیت زیادی دارد چون آن‌ها در رده یکی مانده با آخر هستند. 8 هفته مانده به پایان رقابت‌ها این تیم با کسب 18 امتیاز فقط یک امتیاز تا قعر جدول فاصله دارد.

با این حال، حتی اگر او اولین بازی خود را در تاریخ مذکور انجام دهد، او مسن‌ترین بازیکنی نخواهد بود که در لیگ دسته دوم پرتغال بازی می‌کند چون کازو میورا 57 ساله در این فصل 10 دقیقه برای اولیویرنسه بازی کرده است.

دیگر خبرها

  • یک برد ویک باخت برای مسی های کرمان در لیگ دسته اول فوتبال
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • جدول لیگ دسته اول فوتبال در پایان هفته ۲۵
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • نگرانی بزرگ اینتر: علاقه شدید ستاره‌های تیم به المپیک!
  • برادر شوهر پاریس هیلتون در لیگ دسته دوم پرتغال!
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!
  • استارت سرخپوشان با حضور هواداران در سال جدید
  • تمرین ملی‌‌ پوشان ایران در هتل محل اقامت