Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@21:25:00 GMT

چرا فولاد باید مظلوم واقع شود/ سهم ما شبکه «شما» هم نیست

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۷۷۳

چرا فولاد باید مظلوم واقع شود/ سهم ما شبکه «شما» هم نیست

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی از ساعت ۲۲:۳۰ امروز یکشنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به مصاف الوحدات اردن می‌رود که ظاهراً این بازی از تلویزیون ایران پخش زنده نمی‌شود.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در اعتراض به این تصمیم، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود خطاب به علی عسگری رئیس سازمان صداوسیما، از وی درخواست کرد پخش بازی فولاد را در دستور کار قرار بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخشی از پیام آذری آمده است: «چرا باید مردم دلاور خوزستان همواره حس کنند که سایه سنگین تبعیض در سازمان شما بالای سر آنها است؟ چرا نباید تماشای بازی‌های فولاد خوزستان مانند سه نماینده دیگر ایران برای هوادار فولادی و خوزستانی عاری از استرس پخش نشدن باشد؟ آنها همیشه از من این سئوال را دارند. چرا ما باید مظلوم واقع شویم. سهم ما از سبد پخش بازی‌هایمان در آسیا حتی شبکه تلویزیونی شما هم نیست، شبکه ورزش و شبکه سه جای خود دارد.»

در ادامه این پیام آمده است: «می گویند نمی‌توانی حق ما را بگیری برو. برادر بزرگوارم تماشای بازی‌های فوتبال تیم فولاد خوزستان ایران حق مسلم مردم خوزستان است و با شناختی که از شما داریم مطمئنیم حق را به حق دار خواهید رساند. امید است امروز مسابقه فولاد خوزستان در مقابل الوحده اردن نیز مانند دو نماینده شایسته کشور عزیزمان در کنداکتور یکی از شبکه‌های صداوسیما قرار بگیرد تا باعث خشنودی و رضایتمندی مردمی باشد که ما همه چیز این کشور را به آنان مدیون هستیم.»

مدیرعامل فولاد در این نامه سرگشاده، از علی عسگری به عنوان رئیسی در صداوسیما یاد کرده است که نسبت به روسای سابق این سازمان به فوتبال نزدیکتر است.

کد خبر 5191256 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: سعید آذری تیم فوتبال فولاد خوزستان علی عسگری سازمان صداوسیما فوتبال لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ قهرمانان فوتبال آسیا فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران کشتی فرنگی مهدی طارمی تیم فوتبال فولاد خوزستان قهرمانی آسیا تیم فوتبال الوحده امارات الاهلی عربستان کشتی آزاد تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال پورتو لیگ برتر فوتسال فولاد خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!

فوتبال ایران سال‌های سال است که شعار مبارزه با فساد سر می‌دهد اما در عمل تنها برخی شعارها شنیده می‌شود و اثری از معرفی مصداق و فرد فاسد نیست.

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبیعی است که فساد در فوتبال بیش از هر فدراسیون دیگری رخنه کرده باشد، چراکه تعداد صفر قراردادهای فوتبال تفاوت اساسی به رشته‌های ورزشی دیگر دارد.

به طور مثال ؛ در یک مورد عجیب بازیکنی در باشگاه دولتی فولاد خوزستان؛ هفت فصل است که در لیست حضور دارد اما فقط 16 دقیقه بازی رسمی کرده است!

برخی سایت‌ها با انتشار این مطلب پرسیده‌اند؛ راز بقا در فوتبال چیست؟

آیا اگر این تیم خصوصی بود، مدیرعامل آن جرات داشت یک بازیکن آماتور فوتبال را بدون صلاحیت و کاربرد، هفت سال نگه دارد و قراردادش را تمدید نماید؟! این نا بازیکن ، فامیل و وابسته چه مقام و منصبی است که کسی جرات ندارد کنارش بگذارد؟ این چه ورزشکاری است که طی اینهمه سال نتوانسته حداقل کمی سطح فنی‌اش را در تمرینات بالا بکشد و برای دقایقی هم که شده، به زمین برود تا چنین آبروریزی رخ نداد!

چنین ورزشکار بی‌استعدادی ، چگونه جای استعدادهای ناب فوتبال جنوب را اشغال کرده و تا کی می‌خواهد یک سهمیه بزرگسال را بسوزاند؟

پشت او کیست که هر مربی و مدیرعاملی می‌آید نمی‌تواند تکانش بدهد و همه مجبورند تحملش کنند؟

ابراهیم سلجوقی از سال 1395 و در دوره مربیگری سیروس پورموسوی به فولاد خوزستان پیوست، بازیکنی ۳۱ ساله که هفت فصل متوالی در لیست باشگاه خوزستانی بوده، اما آمار بازی بسیار کمی دارد.

در سایت باشگاه فولاد، آمار بازی این بازیکن ۱۶ دقیقه عنوان شده و در لیگ برتر فصل 1400-1399 یک دقیقه و در جام حذفی فصل 01-1400 به مدت ۱۵ دقیقه برای این بازیکن آمار بازی به ثبت رسیده است.

در حالی که سایت باشگاه فولاد پست این بازیکن را مهاجم عنوان کرده، ولی وی در یکی از مصاحبه‌هایش پست خود را مدافع اعلام کرده است.

این موارد در حالی رخ می‌دهد که در فصول گذشته بارها دیده شده که بازیکنان بزرگ فولاد به دلیل پُر بودن لیست و جایگزینی بازیکنان جدید با قلم قرمز مربیان این تیم روبه‌رو شدند، اما در مورد سلجوقی اوضاع متفاوت است.

باید گفت مشکل امروز فوتبال ایران همین جزئیات و ناعدالتی در سطوح باشگاهی و آکادمی ها است که فساد در آن فراگیر شده و هر فردی با پول و رابطه می‌تواند فرزند خود را به درجات بالاتر برساند بدون آنکه حق او باشد.

دیگر خبرها

  • غیبت ادامه‌دار عراقی‌ها در اردوی مس رفسنجان
  • حزباوی: من و اکرم عفیف شما همه!
  • بحران استادیوم برای میزبانی استقلال - سپاهان
  • بازیکنی که در ۷سال فقط ۱۶دقیقه بازی و تمدید کرده!
  • رضاییان: به رحمتی پیش قرارداد داده بودیم
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • ویسی:۶ بازی آینده فولاد از زن و بچه ام برایم مهمتر است/شاید سال بعد باشم ۱۰ بازیکن را نخواهم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • عبدالله ویسی: شاید فردا به تیم دیگری بروم؛ مگر گواردیولا از مونیخ به سیتی نرفت؟
  • مارتینز اخراج شد، چون ۲۰ روز فولاد را تعطیل کرد!