Web Analytics Made Easy - Statcounter

شبکه نمایش در باکس صحنه گران هفتگی خود، هر هفته به مرور آثار بازیگران و یا عوامل سینما می‌پردازد این هفته به مرور آثار حسن عباسی، بازیگر سینمای ایران پرداخته است. روابط عمومی شبکه نمایش، به همین خاطر با این هنرمند به گفتگو نشسته است.

خبرگزاری میزان - شبکه نمایش در باکس صحنه گران هفتگی خود، هر هفته به مرور آثار بازیگران و یا عوامل سینما می‌پردازد این هفته به مرور آثار حسن عباسی، بازیگر سینمای ایران پرداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روابط عمومی شبکه نمایش، به همین خاطر با این هنرمند به گفتگو نشسته است.

حسن عباسی متولد ۱۳۳۹، بازیگری است که اکثر فیلم‌های او را می‌توان درژانر دفاع مقدس برشمرد. او بازیگری را از سال ۱۳۶۹ با فیلم تعیقب سایه ها شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: برای مشاهده آخرین اخبار از سینمای ایران اینجا کلیک کنید

حسن عباسی این روز‌ها مشغول کارگردانی و تهیه کنندگی مستندی است که با حال و هوای فیلم‌های او سنخیت دارد.

او در مورد مستندی که در حال ساخت است به روابط عمومی شبکه نمایش می‌گوید: این مستند در ارتباط با رزمندگانی است که به هر شکل در جبهه و جنگ حضور داشتند. فرزندانی که خارج از ایران زندگی می‌کردند و یا بالعکس ایران بودند و حالا در خارج از کشور زندگی می‌کنند و آماده جنگیدن بودن و حالا برای خود افراد موفقی هستند. در این مستند ما به زندگی آن‌ها سر می‌زنیم تا انگیزه آن‌ها را در زمان جنگ و یا خاطرات آن‌ها را بشنویم.

عباسی در مورد فیلم‌های شاخص او که شبکه نمایش در این هفت روز انتخاب و پخش می‌کند می‌گوید: سعی کردم فیلم‌هایی را انتخاب و بازی کنم که ارتباط خاصی با خودم دارد و نمی‌توان تفاوت زیادی بین آن‌ها یافت مگر از منظر روایت داستان و یا نتیجه گیری که حاصل شده است.

او با بیان اینکه برای تمام کار‌های خود زحمت کشیده است فیلم‌های جاده متروک، وصل نیکان، مزرعه پدری را در میان فیلم‌های شاخص شبکه نمایش، نزدیک‌تر با حال و هوای خود دانست.

وی ضمن قدردانی از شبکه نمایش در خصوص مرورآثار هنرمندان سینمای ایران در این شبکه گفت: پخش آثار خوب ایرانی که در سینما تولید و از طریق تلویزیون پخش می‌شوند حرکت مفید و ارزنده‌ای است که سبب شکل گیری فرهنگی درست در بین مخاطبان می‌شود.

همچنین او در خصوص فیلم‌هایی در ژانر دفاع مقدس بیان کرد:  تعداد فیلم‌هایی که با این مضمون ساخته شده اند اندک است. ناگفته‌هایی از زمان جنگ وجود دارد که هنوز ساخته نشده تا نسل‌های جدید بدانند چه فرزندانی در راه مملکت خویش به شهادت رسیدند تا ایران و ایرانی بماند. کسانی که حس وطن پرستی و مسولیت پذیری داشتند و در مقاطعی که لازم بود حضوری جدی داشتند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسن عباسی اخبار سینما

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اینجا حسن عباسی اخبار سینما هفته به مرور آثار شبکه نمایش سینمای ایران حسن عباسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی

به گزارش قدس آنلاین به‌نظر می‌رسد مهران مدیری بعد از تلویزیون در شبکه نمایش خانگی پرکار می‌شود. او که چندین سریال و رئالیتی‌شو را برای شبکه نمایش خانگی ساخته حالا بعد از برنامه پرمخاطب «اسکار» به سراغ سریال جدید رفته است. شنیده شده سریال جدیدش که پدر قهوه نام دارد، قصه مردی را روایت می‌کند که مافیای قهوه در ایران است.

این سریال جدید در مراحل پایانی پیش‌تولید قرار دارد. به‌نظر می‌رسد یکی از پلتفرم‌ها سرمایه‌گذار اصلی سریال است و این سریال بعد از پایان در فیلم‌نت پخش می‌شود. مدیری مانند دیگر سریال‌هایش، در کار جدیدش بازی می‌کند و شنیده شده ژاله صامتی و سام درخشانی هم از دیگر بازیگران سریال هستند. نام پدر قهوه یکی دیگر از سریال‌های مدیری با عنوان «قهوه تلخ» را به یاد مخاطبان می‌اندازد؛ سریالی که در زمان پخش با استقبال مخاطبان روبه‌رو شد. به‌نظر این سریال هم طنز است.
مدیری در حال حاضر اسکار را در حال پخش دارد که از برنامه‌های جذاب پلتفرم‌ها به‌شمار می‌آید.

دیگر خبرها

  • ادامه حواشی جنجالی یک پلتفرم/ «محفل» در صدر دیگر نظرسنجی‌ها
  • بعد از «اسکار» مدیری با «پدر قهوه» در شبکه نمایش خانگی
  • نشست نقد و بررسی نظام تنظیم‌گری شبکه نمایش خانگی
  • قاچاق دختران به بهانه مسابقه / دستگیری ۸ زن و ۲ مرد از سرشبکه‌های اصلی پرونده سایه
  • پرداخت وام فرزندآوری؛ بهانه جدید کلاهبرداران سایبری
  • آثار مکرمه قنبری به نمایش درمی‌آید/ قصه‌هایی از دری‌کنده
  • «قصه‌هایی از دری‌کنده» نمایش آثار مکرمه قنبری در گالری سهراب
  • «نویزآف» در گالری بام
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • پیش بینی استقبال ۱۰ برابری از جشنواره امسال تئاتر کودک و نوجوان رضوی