Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-24@01:10:13 GMT

اما و اگرهای حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۸۹۵۰

اما و اگرهای حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی گفت: الزام به حضور کادر اجرایی مدارس در مناطق قرمز قانونی نیست و با مدیر برخورد می‌شود.

به گزارش مشرق، سعید صالح، مدیر کل مدارس و مراکز غیردولتی، درباره چگونگی فعالیت مدارس غیردولتی از حیث برگزاری کلاس‌های درس و آزمون در مدت زمان باقی مانده تا اتمام سال تحصیلی بیان کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا روند فعالیت کلاس‌ها در مدارس غیردولتی، همانند مدارس دولتی خواهد بود و همانطور که وزارت آموزش و پرورش اعلام کرده است در شهرهای قرمز آموزش حضوری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: تبعات آموزش در فضای مجازی برای دانش آموزان ابتدایی

او درباره برگزاری آزمون‌های پایان سال در این مدارس گفت: هر تصمیمی برای برگزاری آزمون در مدارس دولتی اتخاذ شود مطابق آن عمل می‌کنیم و هیچ تفاوتی وجود ندارد.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی در پاسخ به این پرسش که آیا اقدام برخی مدیران مدارس غیردولتی مبنی بر الزام حضور عوامل اجرایی در مدارس مناطق قرمز اظهار کرد: حضور عوامل اجرایی در مدارس مناطق قرمز قانونی نیست و با چنین مدیرانی برخورد خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا آموزش و پرورش مدارس غیردولتی وزارت آموزش و پرورش فناوری مناطق قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۸۹۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟

غلامعلی حداد عادل در نشست ملی مدیران مدارس غیردولتی و هیات امنایی با بیان اینکه اگر قصد تاسیس مدارس غیردولتی این باشد که مستقل از سطح اقتصادی به فرزندان رسیدگی کنیم افزود: مدارس غیر دولتی می‌توانند در پیشرفت کشور و آموزش اثرگذار باشند.

وی با بیان اینکه هر فرزندی از ایران به عنوان یک استعداد و سرمایه است افزود: زمانی که یک فرد هزینه تحصیل فرزند خود را در مدارس غیردولتی پرداخت کند این امکان فراهم می‌شود که آموزش و پرورش این هزینه را صرف دانش آموزانی کند که امکان مالی پایینی دارند.

رئیس فرهنگستان زبان وادب فارسی با اشاره به اینکه هر دانش‌آموز در هر مدرسه‌ای باید به گونه‌ای آموزش ببیند که سرباز نظام باشد ادامه داد: مدارس غیردولتی نباید جاده صاف کن افرادی باشند که با پول و مالیات این کشور تحصیل می‌کنند، اما در موقع خدمت به خارج از کشور می‌روند.

حداد عادل با بیان اینکه ۲۴ مدرسه در نقاط محروم سیستان و بلوچستان با سه هزار دانش آموز وجود دارد، گفت: برای این مدارس بلوچستان از دانشجو‌های حقوق دانشگاه تهران برای تدریس استفاده کردیم و اکنون همان دانش آموزان معلم شدند و به چرخه تحصیل آن منطقه بازگشتند.

وی عنوان کرد وظیفه ما تربیت نیروی انسانی ماهر و مومن است.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق كشور اندیشیده شده است
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون سراسری در همه مناطق کشور اندیشیده شده است
  • آمادگی دستگاههای اجرایی پلدشت برای برگزاری آزمون سراسری
  • مدارس از راه دور چه مدارسی هستند؟ شهریه این مدارس چقدر است؟
  • پیش‌ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته؟
  • پیش ثبت‌نام در مدارس غیردولتی با شهریه سال گذشته
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت در مدارس + تاریخ برگزاری آزمون
  • مدارس غیردولتی چگونه می‌توانند عدالت آموزشی را گسترش دهند؟
  • مدارس غیردولتی خود را از جریان آموزش و پرورش جدا ندانند
  • مدارس غیردولتی در مباحث تربیتی و پرورشی کنشگری داشته باشند