Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:26:33 GMT

غنی سازی ۶۰ درصد پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۵۳۶

غنی سازی ۶۰ درصد پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی است

ایسنا/تهران رئیس فراکسیون دیپلماسی بین الملل و منافع ملی مجلس گفت: غنی سازی ۶۰ درصد پاسخ کوبنده ایران به رژیم صهیونیستی است.

حسین نوش‌آبادی رئیس فراکسیون دیپلماسی بین‌المللی و منافع ملی مجلس در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، ضمن تبریک به ملت ایران و دانشمندان هسته‌ای کشورمان در دستیابی به غنی سازی ۶۰ درصد در صنعت صلح آمیز هسته ای، این اقدام افتخار آمیز را گامی مهم و موثر در فرآیند زنجیره هسته ای جمهوری اسلامی ایران دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوش‌آبادی ادبیات آمریکا و سه کشور اروپایی در مورد ایران را ادبیاتی مستکبرانه، طلبکارانه و غیرمنصفانه دانست و تاکید کرد: نتیجه این ادبیات جزو منفورتر شدن آنها نزد ملت ایران نخواهد بود.

نماینده مردم شهرستانهای ورامین، قرچک و پیشوا در مجلی گفت: جمهوری اسلامی از مواضع منطقی خود در موضوع هسته‌ای کوتاه نخواهد آمد و بر اساس مصلحت و نیاز کشور تا آنجا که لازم باشد، غنی سازی را ادامه خواهد داد.

نوش‌آبادی، راه‌اندازی خط تولید اورانیوم ۶۰ درصد به مقدار مورد نیاز در چارچوب ماده یک قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ملت ایران مصوب مجلس شورای اسلامی و رهنمودهای مقام معظم رهبری دانست و بر اجرای کامل این قانون تاکید کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: غنی سازی ۶۰ درصد غنی سازی ۶۰ درصد هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، روح‌الله زارع، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بیضا در نشست تبینی پیرامون مسائل منطقه و عملیات غرورآفرین وعده صادق که در این واحد دانشگاهی برگزار شد،‌ اظهار کرد:‌ امنیت هر جامعه در گروه اقتدار نیرو‌های نظامی است و عملیات هوشمندانه و مقتدرانه وعده صادق که در قبال حمله به بخشی از کنسولگری ایران در دمشق بود پاسخ عبرت‌آموز و سیلی محکمی به رژیم غاصب صهیونیستی وارد کرد.

وی افزود: هرچند عملیات وعده صادق صرفاً جنبه تنبیهی داشت و ایران عامدانه از هدف قرار دادن مراکز عمومی و غیرنظامی پرهیز کرد؛ اما درس بزرگی به رژیم منحوس و کودک کش داد و اقدامی برای حفظ امنیت دیپلماتیک به حساب می‌آید.

عملیات وعده صادق قدرت موشکی ایران را به رخ جهانیان کشید

فرمانده سپاه ناحیه شهرستان بیضا نیز گفت: عملیات وعده صادق قدرت موشکی و پهپادی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید؛ البته این اولین بار نبود و قبلاً نیز در عملیات‌های مختلف این رژیم کودک کش که عامل بی‌ثباتی در منطقه نیز است، تنبیه شده بود.

علی‌اکبر تقیان با اشاره به عملیات وعده صادق اضافه کرد: این عملیات بزرگ‌ترین عملیات پهپادی و موشکی در سطح جهان بود که قدرت ایران را بار دیگر به رخ دشمنان کشید و اقدام راهبردی و پیامی برای بدخواهان ایران در منطقه و جهان داشته است. شلیک موشک از اقصی نقاط مختلف ایران به سمت اسرائیل و عبور از سامانه‌های به اصطلاح نفوذناپذیر گنبد آهنین، تحقیر رژیم منحوس صهیونیستی را به دنبال داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عملیات«وعده صادق» پاسخ عبرت‌آموز برای رژیم غاصب صهیونیستی بود
  • کریمی قدوسی : برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • ادعای جدید کریمی قدوسی درباره ساخت کلاهک هسته ای /با موشک کاتیوشا که نمی توان تهدید هسته ای را پاسخ داد /حرف سِری و خاصی نزدم، آژانس هم مطلع است
  • کریمی قدوسی: برای تولید اورانیوم ۹۰ درصد، «نصف روز» زمان لازم داریم
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • فیلم| واکنش افسر بازنشسته سیا به پاسخ کوبنده ایران به اسرائیل
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • پاسخی کوبنده در انتظار رژیم صهیونیستی
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • حمله‌ی رژیم صهیونیستی به سفارت ایران و مخالفان پاسخ ایران