Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-24@00:21:35 GMT

دختر جوان مشهدی در دام راننده تاکسی / زندگی اش را باخت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۵۳۸

دختر جوان مشهدی در دام راننده تاکسی / زندگی اش را باخت

 دختر جوان مشهدی وقتی در دام مرد شیاد گرفتار شد تازه فهمید زندگی اش را باخته است او که جویای کار بود در دام این مرد پلید گرفتار شد.

به گزارش رکنا ، چند ماهی می‌شد که بیکار بودم. برای کار به هر دری زدم تا شاید فرجی شود اما همه درها به رویم بسته بود. در این مدت حتی فکر از مشهد رفتن هم به سرم زده بود اما کمی که با خودم فکر کردم منصرف شدم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک روز برای رفتن به خانه خواهرم درخواست تاکسی اینترنتی دادم. پسری جوان به سراغم آمد. در بین راه کمی در مورد مشکلات مالی و شرایط اقتصادی صحبت کردیم که راننده به من پیشنهاد همکاری داد.

او می‌گفت یکی از دوستانش صرافی دارد و برای نقل و انتقال‌های مالی‌اش نیاز به کارت بانکی افراد مختلف دارد و در ازای دریافت هر کارت بانکی ماهیانه مبلغ 400 هزار تومان پرداخت می‌کند. از ظاهرش پیدا بود که راست می‌گوید برای همین شماره تلفنش را گرفتم تا فکر کنم و به او خبر نهایی را بدهم.

دختر مشهدی جویای کار راهی زندان شد / او فریب خورد

چند روز با خودم کلنجار رفتم اما مشکلات اقتصادی باعث شد تا راضی شوم چند کارت بانکی‌ام را در اختیار این مرد جوان بگذارم. چند ماه از این ماجرا گذشته بود که از سوی پلیس فتای مرکز استان خراسان رضوی احضار شدم.

وقتی به مرکز فرماندهی پلیس فتا رفتم متوجه شدم که چه کلاهی سرم رفته است. مبالغ سرقتی بسیار زیادی به کارت‌های من واریز و با آن‌ها پول‌شویی صورت گرفته بود. نمی‌دانستم چه باید بگویم. تمام موضوع را برای کاشناس پلیس فتا شرح دادم و تحقیقات برای شناسایی مرد راننده تاکسی اینترنتی آغاز شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا تاکسی اینترنتی صرافی کارت بانکی اخبار حوادث صرافی کارت بانکی تاکسی اینترنتی سهام عدالت قیمت خودرو کرونا کرونا ایران طلاق کرونا ویروس فیلم قتل مادر سرقت بورس قیمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۵۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، شادی مالکی در مورد گلایه برخی شهروندان نسبت به افزایش بیش از ۴۵ درصدی نرخ کرایه در برخی خطوط تاکسیرانی گفت: براساس مصوبه شورای شهر تهران این اجازه داده شده است که به صورت میانگین تا ۴۵ درصد نسبت به افزایش نرخ کرایه در سال جدید اقدام شود.

وی با بیان اینکه در برخی از خطوط به دلیل متناسب سازی نرخ کرایه و ماندگاری راننده در خط افزایش یافت گفت: از ۶ خط تاکسی که در قالب ۵۹ پایانه تاکسی فعالیت می کنند، صرفا در کمتر از ۵ درصد، نرخ کرایه از ۴۵ درصد بیشتر بوده و حتی در بسیاری از خطوط کمتر از ۴۵ درصد رشد نرخ کرایه را داشتیم که دقت داشته باشید که خطوط تاکسی نیاز به تغییرمهندسی و حتی تغییر مد دارند.

مالکی ادامه داد: طراحی سامانه جامع برخط در سازمان تاکسیرانی در حال طراحی است و کلیه رانندگان تاکسی می توانندنسبت به ارائه خدمات اقدام کنندو نظارت هوشمندی نیز بر آنها می شود که به زودی این مهم در سطح شهر محقق می شود.

وی در مورد وضعیت بیمه رانندگان تاکسی با بیان اینکه تاکسی ها سهم ۱۸ درصدی در چرخه حمل ونقل عمومی تهران دارند بگونه ای که روزانه حدود۳ و نیم میلیون مسافر جابجا می کنند گفت: سال گذشته ۲۲ هزار راننده تاکسی تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفتند و حتی در سازمان تمام رانندگان بالای ۷۰ سال سن نیز به ثبت نام شدند چراکه تصورمان بر این بود که ممکن است این افراد به روند ثبت نام و نحوه ثبت نام مطلع نشوند و خودمان راسا آنها را بیمه تکمیلی کردیم.

مالکی ادامه داد: ۱۰ هزار راننده تاکسی در شهر تهران فعال هستند که این رانندگان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی نیستند و ما به صورت جدی در مورد بیمه تامین اجتماعی این رانندگان پیگیر هستیم و امیدواریم از ظرفیت های دولت بهره ببریم تا این مهم محقق شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • قتل آتشین پدر در خواب عصرگاهی با نقشه شیطانی دختر جوان
  • توضیح درباره افزایش کرایه‌ها در سال جدید
  • فریب دختر ۱۸ ساله با وعده ازدواج و مهاجرت
  •  نجات گروگان از مخفیگاه آدم ربایان زباله گرد با تماس شهروند وظیفه شناس
  • تاکسی نصف و نیمه در خیابان ؛ بی‌رنگ در میاد! | ببینید
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد
  • دوستی ۸ ماهه دختر جوان با مرد الکلی منجر به فرار شد
  • دستگیری عامل اغفال دختر ۱۸ ساله در شمال شهر تهران
  • راننده تاکسی ترکیه ای طلب۲۰۰دلار کرایه کرد؛ مسافر ایرانی او را کشت، پولهایش را برداشت و با ماشین او فرار کرد