Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@16:47:57 GMT

با تخفیفات بیمه‌ای ماه رحمت تا عید فطر بیمه ملت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۶۱۹۵۸۹

با تخفیفات بیمه‌ای ماه رحمت تا عید فطر بیمه ملت

خبرگزاری آریا - متقاضیان و بیمه‌گزاران می‌توانند از 25 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی، 20 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی، 20 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه حوادث با پوشش کرونا و 40 درصد تخفیف برای خرید بیمه‌نامه بدنه در طول مدت این طرح بهره‌مند شوند.
به گزارش خبرگزاری آریا ، متقاضیان و بیمه‌گزاران می‌توانند از 25 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی، 20 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی، 20 درصد تخفیف برای بیمه‌نامه حوادث با پوشش کرونا و 40 درصد تخفیف برای خرید بیمه‌نامه بدنه در طول مدت این طرح بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به نمایندگی‌های فروش بیمه ملت در سراسر کشور مراجعه یا با مرکز ارتباط با مشتریان بیمه ملت با شماره تلفن 85333-021 تماس بگیرند.
**تخفیف‌های ارائه شده درطرح ماه رحمت:
*بیمه‌نامه آتش‌سوزی منازل مسکونی : 25% تخفیف
*بیمه‌نامه آتش‌سوزی صنعتی و غیرصنعتی : 20% تخفیف
*بیمه‌نامه حوادث با پوشش کرونا : 20% تخفیف
*بیمه‌نامه بدنه : 40% تخفیف
-->

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: درصد تخفیف برای بیمه نامه بیمه نامه آتش سوزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران

پهپاد‌های انتحاری آرش از جمله سامانه‌‎های پهپادی ارتقا یافته در حوزه مقابله با اهداف پدافندی، استحکامات، تأسیسات و مراکز کنترل فرماندهی دشمن محسوب شده که در ۲ نوع با قابلیت‌های ویژه توسط سازمان صنایع دفاعی وزارت دفاع ساخته شده است.

به گزارش فارس، پهپاد «آرش-۱» به جای پیشرانه جت از پیشرانه پیستونی نیرو گرفته و به‌عنوان یکی از پهپاد‌های انتحاری، ازسوی متخصصان ارتش طراحی و ساخته شده است. این پرنده با بهره‌مندی از جست‌وجوگر‌های متنوع قادر خواهد بود اهداف مختلف ثابت و متحرک را با دقت بالا هدف قرار دهد و لذا می‌توان گفت پهپاد «آرش» به دلیل داشتن بدنه دوکی شکل و بال‌های مثلثی، دوربردترین پهپاد انتحاری در ایران و جهان محسوب می‌شود.

مزیت دیگر این پرنده بدون سرنشین نسبت به سایر پهپاد‌ها این است که علاوه بر پرتاب از روی سکو، در یک پرتابگر جعبه‌ای نیز می‌توان آن را به سوی هدف پرتاب کرد و لذا این نوع از پرتاب موجب می‌شود شناسایی این پرنده از سوی دشمن کاهش یابد؛ بنابراین می‌توان گفت «آرش-۱» برای شناسایی موقعیت و مواضع دشمن پرنده‌ی بسیار مناسبی است. علاوه بر وجود چنین مزیت بزرگی در این پرنده، می‌توان این پهپاد را از مکان‌های مختلف یعنی هم از خشکی و هم از دریا برای انهدام هدف پرتاب کرد.

از مشخصات منحصر به فرد پهپاد آرش این است که توانایی انهدام هدف‌های ثابت و شناور را داشته و نیز یکی از مهمترین مشخصات این پرنده بدون سرنشین برد عملیاتی آن بوده که نسبت به پهپاد کیان بسیار افزایش یافته به‌گونه‌ای که برد عملیاتی آن بیش از هزار و ۷۰۰ کیلومتر است.

پهپاد «آرش-۲» نیز یکی از پهپاد‌های ایرانی با برد ۲۰۰۰ کیلومتری بوده که توسط متخصصان ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و تولید شده است، «آرش-۲» که از یک موتور پیستونی بهره می‌برد، بدنه‌ای استوانه‌ای شکل با یک تیل عمودی دارد و دو بال آن در انتهای بدنه قرار گرفته‌اند.

این پهپاد از روش پرتاب به‌وسیله JATO استفاده می‌کند و همین امر آن را بی نیاز از باند برای پرواز کرده است. به این ترتیب پهپاد آرش قادر است از انواع پرتابگر‌های متحرک به سمت اهداف به پرواز درآید و این موضوع آن را به یک پهپاد راهکنشی با قابلیت تحرک بالا مبدل می‌سازد که به بهره‌برداران این پرنده امکان بکارگیری از آن در محیط‌های مختلف جغرافیایی را می‌دهد.

دیگر خبرها

  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • نرخ جدید مالیات بر ارزش افزوده اعلام شد
  • ملکی: درصد بالایی از آتش‌سوزی‌ها ناشی از بی‌احتیاطی‌های انسانی است
  • گلایه راه‌آهن شمالغرب از بدعهدی شرکت شهرک‌های صنعتی
  • اشتغال صنعتی گناباد ۱۱۷ درصد افزایش یافت
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد
  • ◄ اصطلاحات بیمه/ بخش اول
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • جزئیات پهپاد انتحاری ساخت ایران
  • تصویب تعرفه‌های پزشکی ۱۴۰۳ در دولت/ افزایش ۳۵ درصدی؛ ۱۱ درصد کمتر از مصوبه شورای عالی بیمه!