Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دبیرخانه هیات اجرایی جذب دانشگاه پیام نور گفت: شرایط تبدیل وضعیت اعضای هیئت علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی فراهم شد.

به گزارش ایسنا، دکتر هدایت الله کردمیرزا دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور، با اعلام این خبر اظهار داشت: در سال 97 مصوبه ای که در بین همکاران علمی به مصوبه 281 مشهور است به دانشگاه ابلاغ شده بود که اعضای هیات علمی پیمانی مربی دانشگاه پیام نور امکان تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی را ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با تقدیر از همراهی هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم تصریح کرد: با پیگیری های گسترده صورت گرفته از سوی دبیرخانه هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه، ارائه مستندات مربوط با هدف تحقق عدالت اداری، مساعدت ویژه هیات مرکزی جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم و حمایت های ریاست دانشگاه، پیشنهاد ارائه شده از سوی دانشگاه مبنی بر لغو مصوبه 281 و امکان تبدیل وضعیت اعضای هیات علمی پیمانی مربی به رسمی آزمایشی در اولین جلسه هیات مرکزی جذب وزارت علوم در سال 1400 مطرح و مورد موافقت قرار گرفت.
دبیر هیات اجرایی جذب دانشگاه ادامه داد: با لغو این مصوبه و بر اساس شرایط جدید از این پس اعضای هیات علمی پیمانی که در بازه زمانی مقرر مطابق ایین نامه استخدامی حائز امتیازات لازم شوند، می توانند برای تبدیل وضعیت به رسمی آزمایشی اقدام نمایند و پرونده ایشان نیز همانند سایر اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر کردمیرزا افزود: همکاران پیمانی مربی که پرونده های آنان در بازه زمانی مقرر در گذشته تکمیل و به دلیل مصوبه 281 بدون اقدام باقی مانده بود نیز در دستور کار هیات اجرایی قرار خواهد گرفت و همانند سایر پرونده ها برای بررسی و تایید نهایی به هیات مرکزی جذب ارسال خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانشگاه پيام نور اعضاي هيات علمي اعضای هیات علمی پیمانی جذب اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور رسمی آزمایشی هیات اجرایی جذب هیات مرکزی جذب تبدیل وضعیت پیمانی مربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای

احسان بهمیاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اولین کنفرانس ملی مهارت ایران سوم و چهارم اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای و با مشارکت ذینفعان و صاحبنظران عرصه مهارت کشور برگزار و حاوی بخش‌های علمی متنوعی است.

وی اضافه کرد: انجام سخنرانی‌های کلیدی، برپایی میزگردهای تخصصی، ارائه مقالات علمی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی، از جمله بخش‌هایی است که پیرامون حوزه مهارت و از منظر حکمرانی آموزش عالی مهارتی به صورت علمی تخصصی برگزار خواهد شد.

رئیس واحد استانی دانشگاه فنی و حرفه‌ای بوشهر گفت: یکی از مهمترین دستاوردهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای، رویکرد تلفیق دانش و مهارت برای تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان بوده است؛ چرا که آموزش‌های مهارتی و نافع‌بودن آموزش‌محور، یک استراتژی مهم در همه دنیا به خصوص کشورهای پیشرفته شده است.

بهمیاری افزود: در این کنفرانس، پنج محور اصلی «حکمرانی آموزش عالی مهارتی»، «آینده مشاغل و مشاغل آینده»، «مهارت‌آموزی و برنامه هفتم توسعه»، «نقش بخش‌های دولتی، عمومی و خصوصی در آموزش‌های فنی و حرفه‌ای» و «مطالعه تطبیقی جایگاه آموزش‌های مهارتی در ایران و جهان»، مورد بررسی قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6083817

دیگر خبرها

  • مهار اجاره بها مسکن با مصوبه مجلس/ امکان ثبت غیرحضوری دارایی‌های مردم فراهم می‌شود
  • تجمع در دانشگاه‌های آمریکا در حمایت از غزه
  • دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای به دانشگاه مهارت تبدیل می‌شود
  • شیوه‌نامه صلاحیت علمی اساتید به صلاحیت علمی- حرفه‌ای تغییر کرد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه های اجرایی فراهم شد
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی به دستگاه‌های اجرایی فراهم شد
  • پر رنگ شدن ارتباط مستمر اتاق بازرگانی با دانشگاهیان و اعضای هیات علمی
  • امکان استفاده از اوراق گام برای پرداخت بدهی فراهم شد
  • تبدیل دانایی به توانایی نسل جوان در دانشگاه فنی و حرفه‌ای
  • لزوم تلاش دولت برای اشتغال‌زایی و فراهم کردن زیرساخت‌های آن