Web Analytics Made Easy - Statcounter

دادستان قزوین گفت: در آخرین نشست ستاد کرونای استان مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی به تصویب رسید و این مصوبات در شرایط فعلی در حکم قانون و برای همه اصناف، افراد، دستگاه‌ها و... لازم‌الاجرا است،

خبرگزاری میزان - محمد قاسمی دادستان قزوین با بیان اینکه در آخرین نشست ستاد کرونای استان مصوبات و محدودیت‌های جدید کرونایی به تصویب رسید و این مصوبات در شرایط فعلی در حکم قانون و برای همه اصناف، افراد، دستگاه‌ها و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. لازم‌الاجرا است، اظهار داشت: وضعیت استان قزوین از حیث شیوع ویروس کرونا همانند سایر استان‌ها بحرانی است و عدم رعایت دستورالعمل‌ها و پروتکل‌های بهداشتی، برخورد قضایی را در پی خواهد داشت و اشخاص حقیقی و حقوقی در صورت نقض محدودیت ها، قطعاً برخورد‌های بازدارنده نسبت به آن‌ها اِعمال خواهد شد.

دادستان قزوین در ادامه بیان داشت: بر اساس ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، در صورت گزارش دانشگاه علوم پزشکی و یا سایر ضابطان قضایی، برای افرادی حقیقی و حقوقی که پروتکل‌ها و شیوه نامه‌های بهداشتی را نادیده گرفته و نقض کنند، به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی، پرونده قضایی تشکیل و در شعب ویژه رسیدگی خواهد شد و قطعا احکام صادره جنبه پیشگیرانه و بازدارنده خواهد داشت.

قاسمی تصریح کرد: تمامی پروتکل‌های بهداشتی به اصناف ابلاغ شده و قطعا در صورت عدم رعایت آنها، واحد صنفی پلمب و با متخلفان برخورد خواهد شد و خودرو و یا سایر ابزار و اقلام نیز توقیف می‌شود.

این مقام قضایی استان اظهار داشت: دستگاه‌ها و نهاد‌ها نیز باید بر اساس مصوبات ابلاغی فعالیت نمایند و انتظار این است، شهروندان حتی‌الامکان از مراجعه غیر ضروری به ادارات و دستگاه‌ها خودداری کنند.

وی ادامه داد: بر اساس دستور رییس کل دادگستری استان، تشکیلات قضایی صرفاً پرونده‌های مهم و دارای وقت رسیدگی را مورد رسیدگی قرار خواهد داد و مراجع انتظامی نیز از ارسال پرونده‌های غیر ضروری به دستگاه قضایی خودداری خواهند کرد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در پایان خاطرنشان کرد: مصوبات ستاد کرونا در راستای بهداشت عمومی، پیشگیری و مقابله با شیوع ویروس کرونا است و شهروندان محترم باید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، محدودیت‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی همانند ماه‌های گذشته پیشگام و پایبند باشند، تا نیازی به تشکیل پرونده قضایی و برخورد‌ها قهری نباشد و جداً از حضور در اماکن عمومی و پرتردد و همچنین حضور در تجمع‌های خانوادگی خودداری نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها: دادستان قزوین پروتکل های بهداشتی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادستان قزوین پروتکل های بهداشتی پروتکل های بهداشتی دادستان قزوین محدودیت ها پروتکل ها دستگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند و به نتیجه برسانند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، مهدی رشیدی امروز _ دوشنبه سوم اردیبهشت_ در کار گروه زیر بنایی، توسعه روستایی و عشایری خراسان شمالی اظهار کرد: در پیشبرد پروژه‌های مسکن ملی از هشت استان برتر کشور هستیم.

وی افزود: اولویت اقدامات دستگاه‌های اجرایی در سال ۱۴۰۳ مصوبات سفر رئیس جمهور و مولدسازی باشد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی خاطرنشان کرد: در حوزه مصوبات سفر بعضی دستگاه‌های اجرایی اقداماتی در دست اقدام دارند که باید پیگیری لازم را برای تحقق آن داشته باشند و در خصوص مولدسازی نیز بیشتر دستگاه‌ها امکان مولدسازی دارند؛ بنابراین با اشراف بر قوانین از همه امکانات به نحو مناسب و با بهره‌وری بالا استفاده شود.

رشیدی در ادامه به پتانسیل‌های استان پرداخت و گفت: خراسان شمالی ظرفیت‌های زیادی در حوزه سرمایه‌گذاری دارد و برای رسیدن به توسعه اقتصادی اقدامات متفاوتی صورت می‌گیرد.

وی در خصوص توجیه اقتصادی الحاق اراضی به محدوده شهرها، افزود: در راستای نهضت ملی مسکن، ۳۴ هکتار از اراضی ملی در شهر گرمه به محدوده الحاق شد.

کد خبر 746889

دیگر خبرها

  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • چرا باید حتما از پروتکل TLS (SSL سابق) استفاده کنیم؟
  • تقویت نظارت ها بر عرضه بهداشتی شیر در مدارس از مهمترین مصوبات کمیته صیانت از سلامت و امنیت غذایی مردم
  • برنامه‌های فرهنگی بر اساس برش استانی مهندسی فرهنگی اجرا شود
  • دستگاه‌ها دلیل عدم اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی را اعلام کنند
  • دستگیری یکی از عوامل قطع ۷۰ اصله درخت در بهشهر
  • بازداشت یکی از عاملان قطع ۷۰ اصله درخت جنگلی در بهشهر
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • رفع مسدودی بیش از هزار کارت ملی در استان قزوین
  • فامیل قلابی یک از مسئولان قضایی گلستان دستگیر شد