Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: ماموران انتظامی جیرفت حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور جیرفت – فاریاب به یک دستگاه تریلر که حامل بیل مکانیکی بود؛ مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

او افزود: ماموران پس از بازرسی تخصصی از خودروها، از بدنه بیل مکانیکی ۹۰۸ کیلو و ۵۵۰ گرم تریاک که به طور ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف و در این رابطه یک متهم را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمان تصریح کرد: پلیس در حوزه مبارزه با سوداگران مرگ همچون این عملیات از تمام ظرفیت‌های خود بهره گیری و با تمام توان با آن‌ها مقابله می‌کند.

دستگیری سارقان باغات ومزارع در کهنوج

فرمانده انتظامی کهنوج از دستگیری سارق باغات و مزارع با ۹ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ شاهپور بهرامی گفت:در پی وقوع چندین فقره سرقت از باغات و مزارع در مناطق روستایی، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

این مقام انتظامی افزود:ماموران انتظامی پاسگاه چاه حاجی با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده یک متهم را در این رابطه در مخفیگاهش شناسایی و دستگیر کردند.

او تصریح کرد:متهم در تحقیقات پلیس به ۹ فقره سرقت اسباب و وسایل کشاورزی از قبیل سم پاش، سیم وکابل، موتور پمپ و ... اعتراف کرده است.

کشف ۱۲ تن انواع مواد مخدر در ایست بازرسی مرصاد

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از کشف ۱۲ تن و ۲۶۵ کیلو انواع مواد مخدرطی سال ۱۳۹۹ در ایست و بازرسی مرصاد در سه راهی راین خبر داد.

سرهنگ علی امیری با اشاره به اینکه با اشرافیت بالا، تیزهوشی، پیگیری‌های شبانه روزی و تخصص ماموران، پیچیده‌ترین جاسازی‌ها نیز از دید آنان پنهان نمی‌ماند گفت: در سال ۹۹ مقدار ۱۲ تن و ۲۶۵ کیلو گرم انواع مواد مخدر شامل ۱۰ تن و ۶۰۱ کیلو تریاک، ۸۷۱ کیلوگرم مرفین، ۱۶۰ کیلو گرم هروئین و ۶۱۵ کیلو گرم حشیش از قاچاقچیان و سوداگران مرگ در ایست و بازرسی مرصاد کشف شده است.

سرپرست پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در ادامه با اشاره به افزایش ۸۱ درصدی کشف مواد مخدر در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ گفت: در این مدت ۲۷۱ خودرو سبک و سنگین توقیف و ۵۴۷ نفر قاچاقچی مواد مخدردستگیر که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

دستگیری سارق کابل برق در جیرفت

فرمانده انتظامی شهرستان جیرفت از دستگیری سارق کابل برق و کشف ۱۰ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ رضا محمدرضایی گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از شبکه انتقال برق در حومه شهرستان، ماموران کلانتری ۱۱ این فرماندهی با انجام تحقیقات و اشرافیت اطلاعاتی یک متهم را شناسایی و وی را طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و مقادیر زیادی کابل برق سرقتی را از مخفیگاهش کشف کردند.

او با اشاره به سابقه دار بودن متهم بیان داشت:وی در تحقیقات پلیس به ۱۰ فقره سرقت کابل برق اعتراف و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

کشف مواد مخدر دربافت

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف ۲۶۱ کیلو و ۱۱۰ گرم تریاک از یک دستگاه تریلر "هوو" در عملیات ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و کلانتری ۱۳ شهرستان بافت در محور بافت- رابر و دستگیری ۲ متهم خبر داد.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: موادمخدر ماموران انتظامی فرمانده انتظامی مواد مخدر فقره سرقت کابل برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر

سرهنگ احمد نیکبخت در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر مرکز استان و با انجام کار دقیق پلیسی مشخص شد شخصی در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان خمینی شهر اقدام به نگه داری و توزیع مواد مخدر می‌کند که بررسی موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در این راستا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان خمینی شهر پس از بررسی تخصصی و کار ویژه میدانی و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به منزل شناسایی شده اعزام و درعملیاتی ضربتی موفق به دستگیری متهم شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان با اشاره به کشف ۶۶ کیلو و ۴۸۰ گرم تریاک و ۱۰ کیلو و ۹۵۰ گرم حشیش و ۲ عدد ترازوی توزین مواد مخدر در بازرسی از منزل این سوداگر مرگ تصریح کرد: متهم دستگیر شده پس از تشکبل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

کد خبر 6087888

دیگر خبرها

  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • انهدام باند مواد مخدر و کشف ۱۱۰ کیلو مواد در همدان
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف ۵ تن و ۶۰۰ کیلو گرم آرد قاچاق در قزوین
  • کشف ۵۶ کیلو حشیش از یک‌ منزل
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ نفر از معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود
  • کشف ۲۵ کیلو ماده مخدر شیشه در سیریک
  • جمع‌آوری و دستگیری ۴۴ معتاد و سوداگر مرگ در لنگرود