Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئال مادرید با فقط 16 بازیکن به مصاف ختافه می رود.

رئال مادرید لیست بازیکنان خود برای بازی با ختافه را اعلام کرد و برای این دیدار، فقط سه بازیکن بزرگسال در خط دفاعی دارد.

به گزارش طرفداری و با اعلام باشگاه رئال مادرید، زین الدین زیدان لیست بازیکنان خود برای بازی با ختافه در لالیگا را اعلام کرد و رئال مادرید 8 غایب برای این دیدار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرخیو راموس، دنی کارواخال، لوکاس وازکز، ادن هازارد و فرلاند مندی مصدوم و کاسمیرو و ناچو محروم هستند و تست کرونای رافائل واران نیز هنوز منفی نشده است. با این حساب، هیچ یک از مهره های اصلی خط دفاعی رئال مادرید در بازی مقابل ختافه حضور ندارند و چوست از تیم های پایه رئال مادرید در کنار میلیتائو در قلب خط دفاعی قرار خواهد گرفت.

لیست رئال مادرید برای بازی با ختافه

همچنین بخوانید:

فرلاند مندی به دلیل مصدومیت بازی با ختافه را از دست داد

 

اخبار داغ 

حمله 8 تبهکار به 4 زن در کرج / مادر خانواده به قتل رسید + فیلم چهره باز متهمان شماره 7 نادر دست نشان بایگانی می شود؛ نساجی مشکی می پوشد تیم منتخب هفته اول لیگ قهرمانان آسیا؛ حضور سه استقلالی و یک فولادی هنک تن ‌کاته: پرسپولیس بهترین تیم آسیاست / برنامه ‌ریزی کنفدراسیون دیوانه ‌وار است ام باپه خطاب به توماس مولر: لذت ببر توماس! جادوی هری کین؛ آقای گل و آقای پاس گل لیگ برتر انگلیس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: بازی با ختافه رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم

سال 2015 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت رقابت های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2014/15، رئال مادرید در ورزشگاه خانگی خود، سانتیاگو برنابئو به مصاف اتلتیکو مادرید رفت. در حالی که دیدار رفت دو تیم در ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافته بود، رئال مادرید در این مسابقه با گل دقیقه 88 خاویر هرناندز روی پاس کریستیانو رونالدو موفق شد با نتیجه 1-0 حریف همشهری خود را شکست داده و با همین گل به جمع چهار تیم برتر رقابت ها صعود کند. 

دانلود (19.3MB)

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • ملوان بدون مصدوم و محروم مقابل سایپا
  • ستاره لورکوزن: بایرن شانسی مقابل رئال ندارد
  • ستاره بایرن: برای بازی برابر رئال لحظه‌شماری می‌کنم
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • عصبانیت ژاوی پس از شکست 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری 3-2 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با بریس لیونل مسی (2017/4/23) / فیلم
  • اوزیل:به عربستان و قطر نه گفتم که بزرگ شدن فرزندانم را ببینم/ مقابل بهترین بارسلونا ۲۰۰ درصد انگیزه داشتم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • دل‌پیرو: چرا به مادرید نقل مکان کردم