Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عباسعلی درستی معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریزبا اشاره به بازدید‌های مشترک با همکاری سازمان‌های مختلف در هفته گذشته در استان گفت:۶ هزار ۲۵۹ بازرسی توسط تیم‌های نظارت، ۱۳۲ هزار و ۸۳۹ بازدید توسط نیرو‌های دانشگاه علوم پزشکی تبریز، ۶۴ هزار و ۲۶۶ بازرسی از سوی بسیج و ۳۵ هزار و ۶۳ بازدید توسط هلال احمر انجام گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوبا اشاره به اجرای طرح شهید سلیمانی در استان و تشکیل تیم‌های حمایتی افزود:تاکنون ۴۱ هزار و ۱۰۶ خانوار آسیب پذیر توسط این تیم‌ها حمایت شده اند.

اوگفت: ۹۰ هزار و ۷۴۹ نفر افزاد در ارتباط با بیماران کرونایی در استان رهگیری شده اند که از این تعداد ۴۵ هزار و ۲۶۸ نفر به مراکز منتخب ارجاع و ۱۳ هزار و ۱۶۳ نفر نیز توسط تیم‌های مراقبت در منزل ویزیت شده اند.

معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز گفت: تعداد اطرافیان بیماران کرونایی در هفته اول امسال به ازای هر بیمار مثبت در استان ۱۰.۷۴ نفر شناسایی، در هفته دوم تعداد اطرافیان بیماران مثبت به ۱۱.۴۶ نفر ارتقا یافته و در هفته سوم تعداد اطرافیان به ازای هر بیمار مثبت ۱۱.۲۵ نفر شناسایی شده اند.

درستی افزود:درصد مثبت شدن تست‌های کرونا در اوایل بیماری بیش از ۳۶ درصد بود که در اواخر اسفند در بیماران سرپایی به ۱۱ درصد رسیده بود، ولی اکنون دوباره درصد‌ها افزایش یافته است.

اوادامه داد: هم اکنون میزان تست‌های مثبت بیماران بستری به ۳۱ درصد و مراجعه کنندگان سرپایی به ۲۱ درصد افزایش یافته که نشان می‌دهد وضعیت شیوع بیماری کاملا افزایش یافته است.

او اضافه کرد: حدود ۸۸ درصد افراد بالای ۶۵ سال تا ۱۸ فرودین ماه جاری در استان غربالگری شده اند که تا پایان فروردین ماه باید ۱۰۰ درصد شود.
معاون بهداشتی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز خاطرنشان کرد: ۷۷ درصد بیماران فشار خون، ۷۳ درصد بیماران دیابتی و ۹۱ درصد مادران باردار در استان غربالگری شده اند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلمپ واحد صنفی نظارت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی تبریز شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی اقدامات اخیر این سازمان را تشریح کرد و گفت: در طرح مشترک نوروز و رمضان ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف پلمب شدند.

به گزارش ایسنا، محمدعلی اسفنانی در نشست خبری امروز  درباره طرح مشترک نوروز و رمضان که از ۱۵ اسفند سال گذشته و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت، گفت: حدود ۱۰ هزار و ۹۰۳ واحد گشت به محل وقوع تخلف اعزام شد و ۱۰۱ هزار و ۶۶۶ فقره بازرسی انجام شد.

وی افزود: از این تعداد ۳۰ هزار و ۵۳۳ واحد دارای تخلف بودند و منتهی به تشکیل ۲۴ هزار و ۱۷۰ فقره پرونده شد و ۱۴۳۱ فقره واحد صنفی متخلف  پلمب شدند و  با واحدهای متخلف ضمن برخورد قضایی،  پلاکارد و پارچه  نصب شد و  واحد صنفی متخلف پلمب شد.
 

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • افزایش ۶ هزار و ۲۳۱ واحدی شاخص کل بورس
  • رشد ۶ هزار واحدی شاخص بورس +جدول
  • شاخص بورس در سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد ماند
  • ورق بورس برگشت
  • شاخص بورس سطح دو میلیون و ۲۰۰ هزار واحد را پس گرفت
  • شاخص بورس با ۱۰ هزار و ۱۴۰ واحد رشد کرد
  • رشد ۱۰ هزار واحدی شاخص بورس
  • ۶۲ «کافی شاپ» و رستوران در مشهد پلمب شدند
  • پلمب ۶۲ کافی شاپ و رستوران در مشهد
  • پلمب ۱۴۳۱ واحد صنفی متخلف در طرح مشترک نوروز و رمضان