Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، درباره لغو طرح ترافیک اظهارداشت، گفت: آمار فوتی های کرونا در تهران دیروز ۱۰۴ نفر و یک روز قبل از آن به ۱۱۵ نفر رسید و باید موضوعات مختلف جهت مقابله با کرونا مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: موضوع طرح ترافیک مستقیم به شورای شهر تهران مربوط نیست و به شورای عالی ترافیک مرتبط است و ما مستقیم نمی خواهیم در این زمینه ورود و دخالت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ستاد ملی مقابله باکرونا باید در این زمینه بررسی های لازم را انجام و پس از تهیه گزارش تصمیم گیری کند. نباید در این زمینه جو ساخت. بلکه باید سوابق لغو طرح در سال گذشته بررسی شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: باید ستاد مقابله با کرونا ببینند که آیا لغو طرح موثر بوده یا نه و بعد تصمیم بگیرند و این موضوع هم مشابه فعالیت یک سومی کارکنان ادارات و تعطیلی برخی از اصناف است.

کد خبر 595651 برچسب‌ها کرونا شهرداری شورای شهر طرح ترافیک مدیریت شهری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: کرونا شهرداری شورای شهر طرح ترافیک مدیریت شهری طرح ترافیک لغو طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۶۱۹۹۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم رستگار ظهر چهارشنبه در نشست شورای ترافیک شهرستان کنگان در شهر شیرینو تصریح کرد: نشست‌های شورای هماهنگی ترافیک شهرستان به منظور بررسی مسائل و مشکلات حوزه ترافیکی و حمل و نقل و ارائه راهکارهای لازم و اجرایی تشکیل می‌شود و مصوبات این جلسات جنبه عملیاتی دارد.

معاون عمرانی فرماندار کنگان گفت: پلیس راهور با همکاری پلیس راه باید هر روز در شیرینو جهت ثبت تخلف و اعمال جریمه در سطح شهر حضور داشته باشند.

رستگار افزود: ما بارها مکاتبه لازم با مدیران عامل صنایع کرده‌ایم اما نتیجه‌ای دریافت نکردیم و مدیر متخلف به دستگاه قضائی معرفی می‌شود.

در این نشست اعضای شورای شیرینو و شهردار مکلف شدند یک زمین برای پارکینگ عمومی آماده و زیرساخت مناسب تهیه کنند.

همچنین مقرر شد دوربین‌های هوشمند ثبت تخلف پیگیری و در سطح شهر نصب شود.

در انتهای جلسه پلیس راهور، پلیس راه، راهداری با حضور معاون فرماندار، بخشدار و اعضای شورا در سطح شهر وارد فاز عملیاتی اعمال قانون رانندگان متخلف شدند.

کد خبر 6087534

دیگر خبرها

  • کلیپی از رقص دسته جمعی محسن کیایی، محمد بحرانی، محسن شریفیان (فیلم)
  • واکنش همتی به سخنان قالیباف: با علل تورم که موجب سفته بازی است مقابله کنید/ زندگی را برای مردم سخت و پیچیده نکنید
  • فیلم| آهنگ معروفی که سیدجواد هاشمی ساخته/واکنش هاشمی به فیلم آهنگ خواندنش
  • واکنش محسن برهانی به حکم اعدام توماج صالحی
  • مصوبات شورای ترافیک کنگان عملیاتی شود
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • واکنش سید جواد هاشمی به حواشی اخیرش + فیلم
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • جنایت در لواسان تهران به سبک سریال مشهور آمریکایی‌